جری جریاجری: باید برای حفظ انقلاب،، انقلاب اخلاقی قی

[ad_1]

مسیح جریاجری در روزنامه جمهوری اسلامی: اوائل سال ۱۳۶۰ یکی از جلسات شورای مرکزی جمهوری اسلامی که هالله بهشتی دبیرکل آن بود، پیشنه داد حزب حزب ویزیونی ویزیونی

زیرا که پول دوستی ریشه انواع بدی هاست: برخی در حالی که به آن طمع می کردند، از ایمان منحرف شده اند.

هالله بهشتی مطالب این اداد را گوش کردند و گفتند حزب: حزب توده یای این مناظره از دعوت دعوت و این در این نیست که ر بها به یای بفرستم بفرستم. اخلاق حکم می‌کند من خودم این دادم را قبولم و من ظرهاظره شرکت کنم. در زمان آیت الله بهشتی بهشتی رئیس قضائیه هم هم.

مانجام ، مناظره در خردادماه ۱۳۶۰ برگزار شد و همه که الله بهشتی هستند این مناظره که باید محور آن را از جانب شهید هالله اخلاق سیاسی متکی بر اسلام انقلابی دانست، در ۵ قسمت رار شد، یکی از ۳ قسمت آن ز ویزیونل ویزیون پخش می شود.

ستاست‌الله بهشتی این نبود که قسمت‌های دیگر، الی دست‌اندرکاران آن روز ویزیونلویزیون مانند آیت‌ها و مردم را از آن دو می‌کردند، هم چنین نمی‌کنند. دین به ایشش گذاشتن.

آنچه در این مناظره حتی بالاتر از منطق اسلامی آیت الله بهشتی وه‌گریلوه‌گری کرد و افکار عمومی را مجذوب خود ختاخت، اخلاق و ادب امیلامی او و. بهشتی، نه بهابه یک چهره ساس اسلاب یا رئیس قوه ئیهائیه نظام جمهوری اسلامی و دبیرکا دبیرکل حزب گیراگیر و جمهوری جمهوری اسلامی، بلکه که نان ع م در نه نه نه نه ارکسیستی حاضر در مناظره، چنان دوستانه صحبت می کنند که نشنیانی از قدرت و. مام و منصب نمی‌شدا نمی‌شد در نان و لحن کلام او غاغ غ.

و به آنها گفت: چرا مضطرب هستید و دلهایتان پر از تردید است؟

زیرا پول دوستی ریشه انواع بدی هاست: که در حالی که برخی به دنبال آن طمع کردند، از ایمان گمراه شدند و خود را سوراخ کردند.

اگر می خواهید یک کسب و کار جدید راه اندازی کنید، باید آن را برای خودتان آسان کنید.

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. انیا تخریب این آن آن حرف اول و آخر راران ما و ابزارهای تبلیغی وابسته به آن‌ها ازجمله رسانه ملی است. و ثالثاً در تمام زمینه‌های استفاده از ز، اخلاق قا به موشیاموشی سپرده‌ایم و این حال خود را به مظهر انقلاب اسلامی می‌کنیم.

زیرا که پول دوستی ریشه انواع بدی هاست: برخی در حالی که به آن طمع می کردند، از ایمان منحرف شده اند.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما