ثبت نام مشاوره کنکور غیرحضوری (آنلاین و تلفنی) با تیم مشاوران کنکورآباد

به علاوه وقتی یک مشاوره رتبه برتر که خودش با موفقیت آزمون های آزمایشی و کنکور سراسری پشت سر گذاشته است کنارت باشد ، خیالت راحت است که می توانی از تجربیات او استفاده کنی و تو هم یک رتبه برتر شوی. چون هر یک از درس های این رشته روش مطالعه و تست زنی خاص خود را دارد و لازم است حتما در مشاوره کنکور رایگان انسانی در مورد آن ها توضیح داده شود. با مشاوره رایگان کنکور انسانی در قالب مقالات زیر سعی کرده ایم تصویری از رشته انسانی ، درس های آن ، زیر گروه های آن در کنکور و رشته های دانشگاهی مربوطه به شما داوطلبان رشته انسانی ارائه کنیم. خیلی از داوطلبان با رتبه های خوب ، با انتخاب رشته اشتباه چیزی که فکرش را می کردند قبول نشده اند. است. بنابراین اهداف بزرگی انتخاب کنید و به همان اندازه هم تلاش کنید تا سرنوشت تان را تغییر دهید. رضا ابراهیمی با بیان این که انتظار کسب رتبه برتر را داشتم افزود: طی دوران تحصیل مدرسه روزانه به طور میانگین هفت ساعت مطالعه می کردم که این میزان در روزهای پایانی به ۱۱ ساعت افزایش یافته بود. نتیجه آن آمادگی 100% برای حضور در کنکور و کسب رتبه دلخواه و قبولی در یک دانشگاه معتبر است.

مشاوره کنکور لرستان

در ادامه مشاورین رتبه برتری که از دانشجویان رشته های برتر گروه انسانی دانشگاه تهران هستند با شما ارتباط برقرار می کنند و تا روز کنکور پشتیبان و همراه شما هستند. جهت اطلاع از رشته محل های ارشد بدون کنکور و شهریه کارشناسی ارشد می توانند از مشاوران تلفنی کپک بگیرند . برترین مشاوران کنکور پزشکی و برترین مشاوران کنکور تجربی ،در خصوص دوران جمع بندی معتقدند که برای جمع بندی کنکور باید دانش آموزان ،علاوه بر تورق جزوات و نکاتی که به صورت دست نویس نوشته اند، باید حجم بسیار زیادی از زمان را به زدن تست های میکس اختصاص دهند. مشمول نظام وظیفه پذیرفته شده در کارشناسی ارشد بدون کنکور باید تمام مدارک خود را همراه داشته باشد . کار شما بعد از آزمون کنکور برای رسیدن به رشته مورد علاقه خود تمام نشده است. بهتر است از یک مشاور با تجربه کنکور و آموزش که مشاوره ی تحصیلی به عنوان شغل اول اوست استفاده کنید تا کسی که با تجربه یکسال کنکور خودش و با رشته غیر مرتبط با مشاوره تحصیلی صرفا یک یا دو سال به قصد درامد زایی اینکار را انجام داده است. در مقالات زیر مشاوره کنکو رایگان در زمینه مهارت آزمون را به شما آموزش می دهیم.

در کنار آموزش ها و دادن انگیزه ، هر روز آخرین اخبار در مورد کنکور سراسری و دانشگاه ها را نیز با ذکر منبع معتبر در کانال قرار میدهیم. سلام من دانشجو غیرانتفاعی هستم در زمان انتخاب واحد،انتخاب واحد انجام ندادم منتظر قبولی در دانشگاه پیام نورم،من که انتخاب واحد انجام ندادم به غیر از هزینه های انصراف هزینه نیمسال رو باید پرداخت کنم؟ من از مشاوره و برنامه ریزی 3گام خیلی راضی بودم چون شما وارد یه پنلی می شید که متعلق به خودتونه. نمیشه گفت بد هستن.خوبن.ولی گرونن.من به عنوان یه پسر خودمو موظف میدونستم خرج زیادی نندازم گردن خونواده.و این که من این دی وی دی فروش هارو(با این اسم صداشون کنیم بهتره)مافیای کنکور میدونم.و اگر ازشون خرید میکردم خودمو شریک جرم میدونستم.هرچند بازم میگم منابع خوبی هستن،ولی خوب اول از همه گرونن و واقعا پولی که میدیم بیشتر از مقدار ارزش اون دی وی دی های مسخره است.خودم اصلا استفاده نکردم.چرتن.باور کنید من خیلی چیز هارو از نت پیدا میکردم.توی نت مثلا سرچ میکردم ایا کلمه ای که توسط جمله توصیف شده داخل عربی میشه گفت موصوفه؟ یکی از عواملی که در مشاوره کنکور تجربی داوطلبان به آن اشاره می نمایند مربوط به حواس پرتی های ذهنی است.

در قدم اول در مشاوره کنکور رایگان ریاضی ، دانش آموز با فنون موفقیت در کنکور آشنا می شود. یک مشاور ایده آل وظایف خود را به شکل منظمی انجام می دهد و خوش قول است؛ به دیگر سخن به کار خود تعهد بالایی دارد و این مسئله را به دانش آموز نیز انتقال می دهد تا او هم با جدیت و تعهد بالایی به درس خواندن بپردازد. زمانی که افرادی نظیر سینا تهرانی ، پوردستمالچی ، ایمان سرورپور و میرصادقی هنوز یک دانش آموز ابتدایی یا راهنمایی بودند، او به کار مشاوره تحصیلی مشغول بود. نظرسنجی ها نشان می دهد که دانش آموزان سینا تهرانی در طی سالهای اخیر بیشترین آمار تصاحب رتبه های یک تا ۱۰ را از آن خود کرده اند. از طرفی برنامه ریزی کنکور رشته انسانی باید متناسب با هدف داوطلب انجام شود زیرا ضریب درس ها در هر یک از زیر گروه های رشته انسانی متفاوت است بنابراین این کار دقت بالایی می خواهد. اهمیت انتخاب رشته بسیار زیاد است و این کار باید توسط مشاورین حرفه ای انجام شود. در مقابل ، خیلی از داوطلبان کنکور با رتبه های متوسط ، با انتخاب رشته صحیح توانسته اند در رشته های بهتر از تصور خود قبول شوند.

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما