توسعه دهندگان به زودی می توانند برنامه های iOS را از طریق iPad – Zomit منتشر کنند

[ad_1]

زمین بازی سوئیفت برای اولین بار در مراسم WWDC سال 2016 آغاز شد. این برنامه در ابتدا فقط بر روی iPad کار می کرد. اما اپل اخیراً پشتیبانی خود را افزایش داده است تا ماکائو را نیز شامل شود. این شرکت در ماه ژوئن گذشته در این مراسم شرکت کرده بود WWDC21 اعلام کرد که Swift Playgrounds 4 به کاربران iPad اجازه می دهد تا برنامه های iOS را مستقیماً از iPad خود بدون نیاز به Xcode در مک استریم کنند.

به نظر می رسد نسخه پایدار Swift Playgrounds 4 منتشر شود زمانی باقی نمونده؛ زیرا اپل در حال آزمایش آن با گروهی از توسعه دهندگان است. به گفته xda-developers، اپل در حال آزمایش نسخه جدیدی از Swift Playgrounds با کمک برخی توسعه دهندگان است. شرکت‌کنندگان دعوت‌شده باید قبل از ورود به ساخت TestFlight، قرارداد عدم افشای پروژه را امضا کنند.

این برنامه به کاربران اجازه نمی دهد پروژه های خود را در اپ استور منتشر کنند. اما به نظر می رسد که در حال تغییر است. اگر دقیقاً نمی دانید این برنامه چه کاری انجام می دهد، می خواهیم به شما بگوییم که سوئیفت اصول برنامه نویسی زمین بازی را آموزش می دهد. این برنامه برای مبتدیان طراحی شده است و به آنها اجازه می دهد مفاهیم جدید را از طریق تمرینات عملی درک کنند.

با نوشتن کد قادر به حل ماموریت ها و معماها خواهید بود. تصاویر استفاده شده رنگارنگ و سرگرم کننده هستند و تقریبا همه از حل پازل در زمین بازی سوئیفت لذت می برند. البته، اگر یک برنامه نویس حرفه ای هستید، احتمالا چیز جدیدی از این برنامه یاد نخواهید گرفت. زیرا همانطور که قبلاً گفتیم روی مسائل اساسی تری تمرکز دارد.

زمین بازی سوئیفت 4

مقالات مرتبط:

پس از انتشار عمومی نسخه جدید Swift Playgrounds، کاربران می توانند کارهای زیادی انجام دهند. این شامل ارسال برنامه ها برای بررسی، اجرای آنها در تمام صفحه، همکاری با دیگران و موارد دیگر می شود. این تغییر می‌تواند آی‌پد را به جایگزینی رایانه شخصی نزدیک‌تر کند.

همچنین لازم به ذکر است که برخی از ویژگی های Swift Playgrounds 4 به iPadOS 15.2 نیاز دارند، زیرا این نسخه از سیستم عامل iPad هنوز در مرحله بتا است. بنابراین، اپل نسخه 4 را با iPadOS 15.2 یکی دو ماه آینده منتشر خواهد کرد.

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما