سالیوان از رونالدو دفاع کرد. هر بازیکنی نقشی دارد

[ad_1]

به گزارش “ورش سه” ، منچستریونایتد در اوایل هفته جاری با شکست 2-4 مقابل لسترسیتی در لیگ برتر انتقادات خود را نسبت به کادر فنی و بازیکنان این تیم شدت بخشید. بسیاری کریستیانو رونالدو را متهم کردند که در خط دفاعی تیم شرکت نکرده است ، اما اوله گونار سولچر در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با آتلانتا از این بازیکن دفاع کرد و مدعی شد که هر بازیکن نقش خود را در تیم مشترک دارد.

مسابقه مقابل آتلانتا: “من واقعاً از نحوه بازی آتلانتا و نحوه پیشرفت بازیکنان در سال های اخیر تحت تأثیر قرار گرفته ام. سرمربی نیز واقعا خوب است ، اما ما باید پیشرفت کنیم.

کادر فنی من واقعا عالی و شگفت انگیز است و با توجه به جزئیات ، جلسات آموزشی و آمادگی ، فکر نمی کنم بتوانم چیزی بهتر از این بخواهم. آتلانتا حریفان متفاوتی دارد و بازی در لیگ قهرمانان متفاوت است ، بنابراین ما روی چیزی که باید در آن مهارت داشته باشیم تمرکز می کنیم.

بعد از شکست مقابل لستر چه کردم؟ وقتی همه بازیهای یونایتد را تجزیه و تحلیل می کنیم ، تمرکز ما بر این است که برای پیشرفت باید چه کار کنید. اما ما می خواهیم سریع پیش برویم ، حالا مقابل آتلانتا بازی می کنیم و روی نیازهایمان تمرکز می کنیم. تا زمانی که باشگاه به من اعتقاد دارد ، من سبک مربیگری خود را دارم و به ارزش های خودم اعتقاد دارم.

اما ما می خواهیم این فصل حتی بهتر به نظر برسیم. ما بازیکنانی را امضا کرده ایم که انتظارات را افزایش داده اند ، اما تیم های دیگر نیز بازیکنان بزرگی را جذب کرده و پیشرفت کرده اند. ما با سایر تیم های بزرگ هم سطح هستیم. “ما اخیراً از جهات مختلف خوب عمل نکرده ایم ، اما در چند روز گذشته سعی کردیم برخی از کاستی ها را برطرف کنیم و امیدوارم نتایج این تغییرات با عملکرد بهتر فردا دیده شود.”

عدم فشار کریستیانو رونالدو: “ما 11 بازیکن با نقش های مختلف داریم. ما تیمی را به زمین می فرستیم که فکر می کنیم بازی را می برد و البته اگر برنده نشویم همیشه انتقاداتی وجود دارد. رونالدو همیشه تمام تلاش خود را برای کمک به تیم انجام داده است.”

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما