تماشا کنید: اولین ویدیو منتشر شده از MacBook Pro 2021 – Zomit

[ad_1]

در طول فصل شلوغ پاییزی ، اپل دو رویداد بزرگ را برای رونمایی از آخرین دستاوردهای سخت افزاری خود برگزار کرد و در اوایل هفته گذشته از جدیدترین نوت بوک های تجاری در مدلهای 14 و 16 اینچی رونمایی کرد. مک بوک پرو کوپرتینوسی در هر دو تراشه بسیار قدرتمند Amu Pro و Amu Max تعبیه شده است.

جدا از تغییرات سخت افزاری، تقریباً پنج سال پس از آخرین طراحی مجدد مک بوک پرو، اپل عناصر طراحی را تغییر داده است و پس از آیفون ها، اکنون مک بوک پرو از یک بریدگی در لبه بالایی صفحه نمایش برای پنهان کردن آرایه دوربین FaceTime استفاده می کند. . حالا لوک میانی ، یکی از کاربران یوتیوب معروف ، تصویری از مک بوک پرو 14 اینچی را در کنار نسل قبلی در توییتر به اشتراک گذاشته است و یک صفحه کلید واقعی و تمام مشکی را در بالای صفحه طراحی و ضبط کرده است. تغییرات دیگر. این تصویر ابتدا توسط یکی از کاربران Reddit به اشتراک گذاشته شد و سپس توسط رسانه های خبری بازنشر شد.

مقالات مرتبط:

در همین حال، یک ویدیوی 14 اینچی مک بوک پرو در Reddit به اشتراک گذاشته شد. البته به دلایلی نامعلوم طولی نکشید که این ویدئو حذف شد و دو بار در یوتیوب بازنشر شد. علاوه بر این ، در کنار مک بوک پرو 16 اینچی جدید ، بیانیه مطبوعاتی تیم کوک ، مدیرعامل اپل قرار دارد که شاسی ضخیم مدل جدید را نسبت به نسل قبلی به وضوح نشان می دهد.

تیم کوک با مک بوک پرو 2021

علاوه بر این، اولین تصویر از مدل 14 اینچی بسیار بهتر از مک بوک پرو 13.3 اینچی به نظر می رسد. زیرا برای اولین بار در تاریخ کامپیوترهای مک، این نوت بوک ها به نمایشگر پیشرفته تری مینی ال ای دی مجهز شده اند. نمایشگری که می تواند درست مانند نمایشگرهای OLED رفتار کند و کاربران را در محتوای بصری غوطه ور کند. استفاده از نمایشگر مینی ال ای دی چندین مزیت دارد، مانند بهبود وسعت رنگ، کنتراست بالا، محدوده دینامیکی گسترده و عمق سیاه.

در یوتیوب تماشا کنید

صفحه نمایش با یک باریک 3.5 میلی متری در بالا ، وضوح تصویر 3.024 در 1.964 را در مدل 14 اینچی ارائه می دهد و در نهایت ، روشنایی تمام صفحه 1000 بیتی ، حداکثر روشنایی 1600 نیت در محتوای HDR و نسبت کنتراست 1 ایجاد 1000: 1000. مدل 14 اینچی دارای صفحه نمایش 5.8 میلیون پیکسل و مدل 16 اینچی دارای صفحه نمایش 7.7 میلیون پیکسل است و هر دو از یک میلیارد پشتیبانی می کنند. علاوه بر موارد فوق، Liquid Retina از تبلیغات نمایشگر XDR نیز پشتیبانی می کند.

مدل‌های جدید مک‌بوک پرو از دوشنبه گذشته قابل سفارش هستند و تحویل آن‌ها به مشتریان و تحویل در فروشگاه از روز سه‌شنبه ۴ آبان آغاز می‌شود. طبق گفته اپل، قیمت مک بوک پرو 14 اینچی از 1999 شروع می شود. نسخه پایه مک بوک پرو 16 اینچی 2499 دلار قیمت دارد.

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما