تله شیطانی شوگردی برای دختری 15 ساله در تهران

[ad_1]

سرگرد سامنه مهربانی کارشناس آموزش پلیس تهران گفت: دختر جوان و پدر و مادرش به حلقه جنایتکاران اخلاقی پلیس فتا پیوستند. ظاهر هر سه نشان می داد که از طبقه مرفه جامعه هستند.

به گزارش رکنا، دلم می خواست هر چه زودتر از آنها خبر داشته باشم. بعد از اینکه افسر پرونده پرونده من را به آنها معرفی کرد، دختر جوان کنارم نشست و گفت: من مقصر اتفاقی هستم که برایم افتاده است. من 15 ساله هستم و از زمانی که پدرم گوشی مورد علاقه ام را خرید، شبانه روز مثل همه همسالانم به دنبال سرگرمی و سرگرمی در شبکه های اجتماعی بودم.

در یکی از این شبکه های اجتماعی، شخصی به من پیشنهاد دوستی داد. پروفایلش را دیدم و از پروفایل و تصاویری که در صفحه شخصی اش گذاشته بود خوشم آمد و پیشنهاد او را پذیرفتم. آن شخص در مدت کوتاهی با زبانش مرا دیوانه کرد و آنقدر اعتمادم را جلب کرد که عکس های خصوصی زیادی از خودم برایش فرستادم و تنها زمانی که موفق به گرفتن عکس های من شد دردسرم شروع شد.

علاوه بر تصاویر، اطلاعات شخصی زیادی در مورد خودم و خانواده ام به او دادم. با اطلاعات و مدارکی که داشتم شروع به تهدید و اخاذی از من کرد و از من خواست هر چند روز یک بار به حسابش واریز کنم تا خانواده ام را از رابطه مان مطلع نکنم. بعد از مدتی از من خواست که علاوه بر پول با او ملاقات کنم.

با وجود ترس از واکنش پدر و مادرم، تصمیم گرفتم موضوع دیه را با آنها در میان بگذارم و اجازه ندهم که اشتباهم بیشتر از این پیچیده شود. پس از صحبت با پدر و مادرم به پلیس فتا مراجعه کردیم.

دختری 15 ساله در شبکه شوگردی تهران

پلیس موفق شد مهاجم را شناسایی کند. این مرد میانسال یک صفحه شخصی با اطلاعات و تصاویر جعلی به نام یک جوان 20 ساله ایجاد کرده بود و من همه حرف های او را باور کردم و حالا می دانم که یک علف هرز و بیکار به من خیانت کرده است. که سن پدرم بود. خوشحالم که این موضوع را به موقع با خانواده ام مطرح کردم. اگر دوباره خواسته هایش را می پذیرفتم، خدا می داند چه بلایی سرم می آمد.

مرد میانسال وانمود کرد 20 ساله است

متهم این پرونده هم اکنون در بازداشت پلیس فتا قرار دارد و با دستور مقام قضایی برای شناسایی سایر قربانیان احتمالی قرار دارد. البته امیدوارم اولین و آخرین نفری باشم که فریب این مرد را می خورم.

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما