بهترین هاست وردپرس را از کجا بخریم؟

به طور کلی سخت افزار هاست وردپرس نقش بسیار مهمی در بهبود عملکرد آن دارد. علاوه بر استفاده از هاست وردپرس با کیفیت که می تواند نقش مهمی در بهبود سرعت سایت داشته باشند. که علاوه بر این کیفیت و قیمت هاستشون هم خیلی خوبه! بله. قطعا زمانی که شما از سرویس های ارائه شده توسط یک شرکت هاستینگ ناراضی بودید و یا اینکه شرکتی را با خدمات و قیمت های مناسب تر پیدا کردید، می توانید به راحتی هاست خود را تغییر بدهید. به عبارتی دیگر کانفیگ سرور مهم ترین آیتم در عملکرد مناسب هاست وردپرس به حساب می آید. اگر بخواهم به سوال هاست وردپرس چیست پاسخ بدم، باید بگم نوعی هاست است که برای عملکرد بهتر وردپرس، سرورهای آن بهینهسازی شدهاند. در این قسمت به طرح سوالاتی به همراه پاسخ آنها به منظور انتخاب بهترین هاست وردپرس میپردازیم و امیدواریم که اطلاعاتی که در زیر آمدهاند به شما در انتخاب بهترین هاست برای وردپرس کمک کنند. در یک آزمایشی که بر روی دو هارد با مشخصات زیر در استخراج یک فایل 4 ترابایتی صورت گرفت نتیجهای که حاصل شد این بود که هارد NVMe در مقایسه با هارد SSD سرعت 4.11 برابری دارد.

با توجه به این که در بسیاری از موارد ممکن است مصرف مشترکین از هاست به طور یکسان صورت نگیرد، این امر موجب می شود سایت هایی که بر روی یک هاست مشترک مشغول فعالیت هستند به مشکل بخورند. این مشکل در هاست وردپرس تا حد زیادی رفع گردیده است. ما سعی کردیم هاست های برتر را با سوالات مختلف از پشتیبانی در ساعت مختلف روز تست کنیم تا این مورد را هم در رتبه بندی با حساسیت بالا در نظر بگیریم چرا که اگر هاست شما دچار مشکل شود یا نیاز به راهنمایی داشتید پشتیبانی بتواند سریعا راهنمایی کند. جدایی از این در هر لحظه به صورت آنلاین نیز تعداد پردازشهای محدود میشود که اگر سایت شما تعداد پردازش بالایی در لحظه داشته باشد، استفاده از هاست وردپرس شاید به درد شما نخورده و بهتر باشد که از سرور مجازی یا در شرایط بالاتر از سرور اختصاصی استفاده کنید. اما هاست ایرانی هم در صورتی که از شرکت معتبری خریداری کنید کیفیت بالایی خواهد داشت. این نوع پلاگین باید به صورت رسمی خریداری شود. شما می توانید بهترین و مناسب ترین هاست را برای وردپرس بال بالاترین سرعت و بدون محدودیت خریداری کنید. نکته دیگری که موجب افزایش سرعت سایت های وردپرسی می شود سازگاری مناسب هاست با سایت است.

این نکته را هم در نظر بگیرید که امکان 100% این موضوع وجود ندارد. برای پاسخ به این سوال باید به این نکته اشاره شود که در بسیاری از شرکت های هاستینگ ایرانی به هاست وردپرس به صورت مستقیم اشاره ای نشده است و بیشتر به هاست لینوکس اشاره شده است. این فایل ها معمولا برای مدت زمان خاصی ذخیره می شوند که اغلب شامل تصاویر و فایل های مربوط به CSS هستند. این گونه هاست ها با تنظیمات و کانفیگ خاصی در اختیار متقاضیان قرار می گیرند. از آن جایی که هاست وردپرس معمولا به صورت اشتراکی در اختیار مخاطبان قرار داده می شود باید به این موضوع دقت شود که این همسایگی منجر به افت پایداری و سرعت عملکرد در سرور نشود. اگرچه مهم ترین عامل در این بخش پهنای باند اختصاص داده شده به کامپیوتر ها می باشد اما عامل فاصله را نیز نمی توان نادیده گرفت.

یک فاکتور مهم از میزبانفا این است که تعداد کمی سایت روی سرور میزبانی می کند و همین امر سبب بالا رفتن سرعت و امنیت می شود. امنیت: گنجه هاست از سیستم CXS استفاده میکند و به همین خاطر از نظر امنیت این هاست، آسوده خاطر باشید. به همین خاطر در هاست وردپرس نباید نگران پهنای باند باشید. ارائه دهنده های هاست که هزینه بیشتری دریافت می کنند خدمات نامحدودی را به کاربران ارائه می دهند. افزایش سرعت سایت علاوه بر افزایش رضایت کاربران می تواند در بهبود وضعیت سایت در دیدگاه موتورهای جستجو اثرگذار باشد. ماندگار وب علاوه بر ارائه میزبانی وردپرس ، خدمات دیگری مانند بهینه سازی قالب وردپرس ، طراحی قالب سفارشی ، SEO ، افزایش سرعت سایت و طراحی افزونه وردپرس را نیز ارائه می دهد. به طور کلی نوع عملکرد و اهدافی که از استفاده از پلاگین ها مد نظر صاحبان سایت است موجب شده تا یک پلاگین نسبت به دیگری برتری داشته باشد. برای خرید هاست چه امکاناتی باید مد نظرمان باشد؟ در نظرسنجی بهترین هاستینگ ایرانی شرکت کنید و با به اشتراک گذاشتن تجربه خود به دیگر کاربران برای خرید هاست مخصوص وردپرس کمک کنید. ای کاش قبل از خرید از این شرکت این سایت رو مطالعه میکردم.

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما