بهترین هاست برای وردپرس چیست؟

یکی از مزیت های مهم شرکت وب رمز ارائه خدمات گسترده و متفاوت است و حتی می توانید با توجه به سایت خود منابع دلخواه خود را سفارش دهید. با سفارش WordPress Hosting و خرید هاست و دامین وردپرس از سایت سرورکلیک می توانید از بیشترین سرعت و امنیت برای میزبانی سایت خود بهره مند شوید. البته استفاده از هاست سیپنل به دلیل تحریم بودن ایران برای هاستهای ایرانی فراهم نیست. این شرکت پیش از این با دامنه دیگری فعالیت داشت و زیاد هم روی مسئله مارکتینگ توجه نداشت که شاید دلیل نام آشنا بودنش همین مسئله باشد. شرکتی که شما برای خرید هاست مناسب انتخاب می کنید، در بحث امنیت نقش مهمی خواهد داشت. حال که با اهمیت هاستینگ برای وب سایت خود آشنا شدید، نکاتی را در مورد انتخاب بهترین هاست برای وردپرس به شما یادآور می شویم. بدین ترتیب تمام هزینهها و زمانی را که صرف تبلیغات و سئو سایت خود کردهاید، به دلیل انتخاب نادرست میزبان وب، تبدیل به یک سرمایه گذاری ناموفق می شوند. 3- لطفا به دنبال هاست ارزان قیمت با کیفیت بالا نباشید، اگر سرویس هاست وردپرس خوبی انتخاب نکنید مطمئنا همیشه دچار مشکلاتی خواهید شد بنابراین یک سرویس دهنده خوب باید سرویس هایی با سرعت و کیفیت استاندارد و پشتیبانی تمام وقت و بک آپ گیری منظم و امکانات کامل مورد نیاز کاربر را پوشش دهد.

اما موارد دیگری را نیز باید در نظر بگیرید مانند پهنای باند، فضای میزبانی و همچنین سازگاری که باید همه هاستینگ ها خوب شامل این موارد باشند. ولی امکاناتی که هر شرکت هاستینگ روی هاست های خود ارائه می دهد متفاوت است. مشکل اول سرعت پایین نمایش صفحات است که می تواند دلایل زیادی داشته باشد؛ یکی از مهمترین آنها انتخاب نادرست هاست است. در مقالات آینده وب سایت میزبان جو به مهمترین سوالات شما درباره انتخاب یک هاست مناسب پاسخ خواهیم داد. این در مورد سایت شما هم مصداق دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و بررسی تخصصی میتوانید وارد صفحه نقد و بررسی هاست وردپرس ایران سرور شده و جزییات کامل سرویسهای این شرکت را در پلنهای هاست وردپرس مشاهده کنید. شما باید مناسب ترین هاست را برای وردپرس انتخاب کنید. مواردی که نام برده شد، در انتخاب هاست مناسب برای وردپرس اهمیت زیادی دارد، شما باید در هنگام انتخاب و خرید میزبان برای سایت خود این نکات را در نظر داشته باشید چرا که با بررسی هر یک از این موارد می توانید بهترین هاست برای وردپرس را خریداری کنید.

هارد مورد استفاده این شرکت نیز از نوع SSD میباشد که امکان ارائه هاست با فضای بالا را به شما خواهد داد. که می توانید از روش های مختلف افزایش سرعت مثل افزایش سرعت با amp استفاده کنید. هاست های وردپرس بر اساس نوع سیستم عاملی که دارند می توان آنها را به دو دسته هاست لینوکس وردپرس و host ویندوز وردپرس دسته بندی کرد. با این حساب میتوان خیال آسوده از بکآپ گیری و پشتیبان از سایت داشت؛ چرا که ایران سرور بکآپ گیری از سرویسهای مختلف خود را بر روی چند سرور جدا از دیتاسنترهای مختلف نیز انجام میدهد. بکآپ گیری در سرویسهای سون هاست به صورت روزانه است که خیال شما را بابت حفظ اطلاعات سایت راحت میکند. هاستهای این شرکت نیز مشابه سایر شرکتها به آنتی دیداس سختافزاری و نرمافزاری مجهز است تا از حملاتی که به سایت وردپرسی انجام میگیرد جلوگیری کند. مزیت دیگر ایران سرور استفاده از تکنولوژی RAID و Data Mirroring است که خیال شما را بابت نگهداری و حفظ امنیت اطلاعات در سایت وردپرسی آسوده میکند. نکته مهم دیگر اینکه اگر شرکت هاستینگی بیشتر موارد بالا را که به آن اشاره کردیم نامحدود ارائه کند دلیل بر با کیفیت بودن آن هاست نیست.

چون بخش زیادی از سلامت سایت شما و عملکرد درست قالب وردپرس ، متکی بر میزبانی وب یا همان شرکت هاستینگ شماست. یکی از فاکتورهای مهم موفقیت یک وب سایت، سرویس هاستینگ یا میزبانی آن است. اگر میخواهید بدانید سرعت هاست فلان هاستینگ به چه صورت است، میتوانید به سایتهایی که توسط این هاستینگ ها میزبانی میشوند، مراجعه کنید و برای سنجش سرعت، آدرس سایت را در GTmertix وارد کرده و سرعت آنها را مقایسه کنید. مشکل دوم عدم نمایش سایت است؛ این مشکل هنگامی بوجود می آید که تعداد بازدید کنندهها به یکباره بالا برود و هاست توانایی ساپورت این تعداد بازدید کنننده را به صورت همزمان نداشته باشد و در نتیجه برای ساعاتی وب سایت از دسترس خارج شود. بروز این مشکل باعث می شود که کابران به سرعت از وب سایت شما خارج شوند و همین امر با توجه به الگوریتمهای جدید گوگل که با افزایش بانس ریت سایت همراه است، به صورت مستقیم بر سئو سایت شما تاثیر منفی می گذارد. هاست های مدیریت شده دارای یک پنل مخصوص برای مدیریت کامل کاربر بر روی هاست هستند.

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما