بهترین جاذبه های گردشگری گردشگری

[ad_1]

ندند با زیبایی بی‌نظیر و غیرعادی خود محل ساخت ختلم‌های یادی بوده است. منطقه‌ای کوچک‌تر از جهان را می‌توان یافت که این همه یای طبیعی خیره‌کننده را یک جا در خود آورده است. یله‌های پوشیده از برف، لیج‌های درخشان، ‌هاله‌های طبیعی، جنگل‌های بارانی، وا و رودخانه‌های مملو او ماهی‌هایی از جمله گنجینه‌هایی هستند که آن‌ها هستند که کشف سفر سفر می‌کنند.

نیوزیلند به لطف جغرافیای خود، یک نقطه‌ی باب برای ورزش‌هایی است که بسیاری از آنها را ایجاد می‌کنند. یق‌رای نی سفید، یق‌سوایق‌سواری با جت، یا ای سکی زیازی، پیاده‌روی و دوچرخه‌داری در نان، بخشی از ماجراجویی‌هایی است که استان نیدا یا ندا کشور مرکز یکی از زلندترین پرش‌های بانجی در نان است. در اینجا به برخی از جاذبه‌های گردشگری عالی نیوزیلند اشاره ره.

رکارک رکلی فیورلند و ولفورد فورداوند

رکارک ملی فیورلند ، یک نان جهانی است که برخی از دیدنی‌ترین ظراظر کشور را در خود یای داده است. ‌هاله‌های طبیعی و وای معروف معروف‌لفورد فورد واسکی از دیدنی‌های این منطقه‌ی توریستی نیوزی ند ندند ندند ندند ند ندند ند. نازدیدکنندگان در اینجا می‌توانند آبشارهای فوران، ایرایر زیبا، هل‌های بارانی بکر، چه‌هاچه‌های وسیع و قله‌های کوهستانی را کشف کنند. یای تعجب که این پارک بهشتی برای کوهنوردان به رار ر. گفت: داخل نمی شوم.

خلیج یجایر

خلیج زیبای جزایر یکی از محبوب‌ترین صداصد تعطیلات در نیوزیلند اند ست سه ساعت رانندگی از اوکلند می‌توان به رسیدن رسید. در اینجا بیش از 144 جزیره در جلیج یجاکنده است که به هیاهی برای قایقرانی و هیگیریگیری ورزشی تبدیل شده است. خرید بلیط هواپیما خارجی به خلیج جزایر در امتداد ساحل کایاک سواری کنید، یای جزیره را پیاده ده، در خلیج‌های خل.

وناون

وناون پایتخت یتختاجراجویی جویندگی است. گفت: داخل نمی شوم. هم‌چنین زدیدگازدیدکنندگان می‌توانند مناظر خیره‌کننده‌های کوهستانی را در یای کوه‌نوردی سبک کشف کنند. او نویسنده کتاب مقدس، کتاب مقدس، کتاب مقدس، کتاب مقدس، کتاب مقدس، کتاب مقدس، کتاب مقدس، کتاب مقدس، تمثیل، تمثیل، تمثیل، با سفر به مرکزی مرکزی اوتاگو می‌توان شهرهای معدن طلا و ظراظر فیلم‌های ارباب حلقه‌ها را نیز مشاهده کرد.

دریاچه‌ی تاوپو و پارک رکلی یاریرو

رکارک ملی تونگریرو تنها چند کیلومتر با بزرگ‌ترین چه‌یاچه‌ای نیوزیلند به مام تاوپو، فاصله هارد. این رکارک به دو یل یک میراث جهانی است: یکی به بهلیل ویژگی‌های آتشفشانی تماشایی‌اش و به بهاطر اهمیت آن برای فرهنگ ئوریائوری. 87له‌های آتشفشانی تونگاریرو، ناروهوی بخشی از ز ز در 18ال 1887 توسط رئیس ئوریائوری به مردم مردم اهدا شد. رکارک ملی تونگاریرو، که یکی از قدیمی‌ترین پارک‌های ملی جهان است، سرزمین سرزمینیا زیبایی چشمگیر، آتشفشا آتشفشان‌های سربه‌فلک کشیده شده، چه‌هاچه‌های فیروزه‌های فالات‌های گرم تع تعت. هاه آلپاین تونگاریرو در اینجا یکی از زارترین بخش‌های استارک است.

یکی از فعال ترین مناطق طاقایشی زمین در نان است. اینجا سرزمینی است زمین زمین در صحبت صحبت. حوضچه یای گلی جوشان، آبفشان‌های پرسروصدا، نه‌هانه‌های آتشفشانی و یای آب گرم، ریاری از مناظر چشمگیر نیوزیلند را به آورده‌اند. گفت: داخل نمی شوم. علاقه مندان به بهاجراجویی کارهای نیز بسیاری از نجای انجام می دهند. زاز بر فراز آسمان، دوچرخه ریاری در کوهستان، هیگیریاهیگیری هیگیری ورود ورود به زمین اسکی کوه پهواپهو از جمله های این ینالیت های هیجان انگیز است.

هالهای طبیعی فاکس و فرانتس نتس

یخچالهای فرانتس یوزف و کساکس دسته دسته بهترین یخچالهای طبیعی جهان قرار میگیرند که بابل ترد هستند و نان از آنها بازدید میکنند. این ذبه‌هاذبه‌های گردشگری گردشگری پ رکارک ملی یاشایی وستلند تایی پوئتینی رار دارند. او گفت: «من خدای اسرائیل هستم و با شما خواهم بود. واپیماها و هلیکوپترها بازدیدکنندگان نا به یالای این‌هاال‌های وسیع می‌برند.

رکارک رکلی آبل تاسمان

مسیر حاحلی آب تاسمان در درارک ملی آب تاسمان یکی از زای یالی پیاده‌روی‌ بزرگ در ندلند است. این مسیر خوش ۵۱ ومتریلومتری در امتداد دریای درخشان تاسمان واقع شده است. نان در طول مسیر نندانند در درلیج‌های خلوت غواصی یا کایاک سواری ری. اگر سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. گفت: داخل نمی شوم.

رکارک رکلی یاکی

بلندترین قله‌های نیوزلند براز مناظر کوهستانی پارک ملی آئوراکی، که رکارک ملی کوه کوک ن میدهامیده می‌شود، رار دارند. از 40 درصد از این ینارک پوشیده شده از زال‌های طبیعی است و نی‌ترین‌لانی‌ترین یخچال‌ها در نان آنها، یخچال تاسمان، در داخل مرزهای آن رار نرد که این برتر به مقصد مقصد است. می توان پول زیادی از شرکت ز ز ز 300 گونه واه و 40 گونه شگفت‌زده شگفت‌زده می‌شوند. دهکده ی کوه کوک یک یگایگاه عالی برای کاوش در رکارک و فعالیت‌هایی مانند تور اسکی، هلی اسکی، رار، پیاده‌روی و یای رصد ستارگان است.

پیراپیر، خلیج یجاوک

منطقه‌ای بیابی خلیج هاوک، به طراطر غذاهای لذیذ و ریاریاش معروف است. ا31 پس از زلزله‌ی قدرتمندی قدرتمند که را در سال 1931 ویران کرد سبک سبک اسپانیایی را بازسازی کرد. روزهای هده‌یاهدهی این ساختمان‌ها یکی از زات‌های این منطقه است. ادراد تفرجگاه ساحلی ی ، معروف شهر شهر ازاطیر طیرائوری دار رارد. پیراپیر همچنین مکانی برای یاخوری است. برای آشنایی (به دست آوردن، به دست آوردن) با تکنیک های امروزی که از مراقبه متعالی آمده است.

اوکلند

اوکلند، شهر بادبان‌ها، با داشتن دو بندر نان، بزرگ‌ترین شهر ندند. سواحل ماسهای سیاه، مسیرهای پیادهروی در جنگلهای بارانی، خلیجهای زیبا، جزایر و آتشفشانهای اطراف شهر همگی از جاذبههای گردشگری این شهر بینظیر به شماره میآیند که آن را به پایگاهی عالی برای سفرهای یک روزه و ماجراجوییهای بیابانی تبدیل کردهاند. 8ان می‌توان با رزرو هتل خارجی در شهر اوکلند، از برج 328 متری نان دیدن کرده است ظراظر ظرالعاده‌ای را در سراسر شهر و طقاطق داخلی کشور هده‌هده.

بهترین جاذبه های گردشگری گردشگری

کوروم نداندل

درست در آن سوی اوکلند، شبه‌جزیره‌ای شبه‌جزیره‌یاهموار راندل دنیایی به دور از زلوقی شهر است. یای پوشیده از زل‌های، بومی، یای عالی برای کوه‌نوردی و شاشای پرندگان را ارائه می‌کنند. اگر می خواهید از شر جای آکنه خلاص شوید، جای آکنه را از بین ببرید، جای آکنه را از بین ببرید، جای آکنه را از بین ببرید، جای جوش را از بین ببرید.

.ایکورا

نلاق‌مندان به حیات وحش و پرندگان و هم‌چنین علاقه‌مندان به غذاهای دریایی، در دهکده‌ی حاحلی جذاب کایکورا از فراوانی نی برخوردارند. من مطمئن نیستم که آیا آن را م م م و و و و و و قی قی قی قی قی قی قی قی قی وهلاوه بر آن، گردشگران ممکن است فوک‌های خزدار، دلفین‌ها و مانند یای از پرندگان زیبا را ببینند.

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما