omdebegirbanner

بنفیکا 0-4 بایرن: طوفان 20 دقیقه ای برای باواریایی ها

[ad_1]

بایرن مونیخ که در دو بازی قبلی خود با نتایج 3-0 و 5-0 بارسا و دیناموکیف را شکست داده بود، امشب نیز 4 گل مقابل بنفیکا به ثمر رساند تا درخشش خود را در این مسابقات نشان دهد. فصل لیگ قهرمانان اروپا ادامه یافت.

باواریایی ها شروع خوبی داشتند و روبرت لواندوفسکی در دقیقه دوم روی پاس کینگزلی کومان پیش افتاد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت. داور همچنین ستاره لهستانی بایرن را آفساید اعلام کرد.

سه دقیقه بعد نوبت لروی سانه بود که به مارسل سابیتس پاس بدهد اما ضربه او به بنفیکا رسید. برتری باواریایی ها حفظ شد و قرار بود در دقیقه 9 دروازه بنفیکا باز شود اما ضربه سر لواندوفسکی روی پاس خطرناک کومان توسط والاچودیموس دروازه بان میزبان مهار شد.

بازی متعادل تر شد و میزبان پیش افتاد اما در دقیقه 22 باواریایی ها از این موقعیت استفاده کردند اما سانه بار دیگر ضربه خود را از محوطه جریمه به بیرون پرتاب کرد.

حملات هر دو تیم ادامه داشت و در دقیقه 32 میزبان اولین موقعیت حساس خود را گرفت اما پاسخ دیدنی مانوئل نویر مانع گلزنی داروین شد.

در آخرین دقایق نیمه اول باواریایی ها هنوز بیشترین کنترل را روی توپ داشتند و حتی در دقیقه 43 لواندوفسکی موفق شد روی پاس کومان دروازه ولاخودیموس را باز کند اما داور آن را نپذیرفت. دور به دلیل آفساید نیمه بدون گل به پایان رسید.

بایرن در نیمه دوم شروع خوبی داشت و بنجامین پاوئر قصد داشت دروازه بنفیکا را باز کند اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد.

بایرن برتری خود را حفظ کرد و توماس مالر در دقیقه 53 به گل رسید اما دوباره جایی که گل به دلیل آفساید رد شد. یک شوت دیدنی از گونچالوس دو دقیقه بعد باعث می شد بنفیکا پیش بیفتد ، اما بار دیگر نویر به موقع پاسخ داد تا دروازه تیمش را نجات دهد.

حملات هر دو تیم تا دقیقه 70 ادامه داشت و در نهایت بایرن به گل رسید. لروی سانه روی یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه دروازه حریف را باز کرد.

پس از این گل برتری باواریایی ها حفظ شد و این تیم در دقیقه 80 گل دوم را به ثمر رساند. سرژ گنابری بعد از اینکه اورتون مدافع بنفیکا به اشتباه دروازه را باز کرد از سمت راست حرکت کرد و او را به تور دروازه فرستاد.

فشار حملات بایرن ادامه داشت و این تیم در دقیقه 82 گل سوم را به ثمر رساند. این بار با حرکت از سمت راست ، توپ به دروازه رسید و او همچنین لواندوفسکی را فدا کرد تا ستاره لهستانی بتواند با یک گل ساده گل سوم را به ثمر برساند.

اما ماجرا تمام نشده بود و دو دقیقه بعد سانه گل چهارم را به ثمر رساند. سانه دومین گل خود را در این مسابقه با یک ضربه دقیق روی حرکت خوب استانیشیچ و ارسال از پشت او به ثمر رساند.

در دقایق پایانی باواریایی ها کنترل خوبی بر بازی داشتند و در پایان بازی با نتیجه 4 بر صفر به پایان رسید.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما