ایگرد – خرید ویژه با تخفیف طلا در جمعه سیاه 2021 با زومیت

[ad_1]

یکی از این روزها جمعه سیاه یا بلک فرایدی است که به عنوان بزرگترین رویداد حراج دنیا شناخته می شود و از برندهای لوکس گرفته تا معروف ترین سایت ها، محصولات خود را با تخفیف های جذاب (معمولا بین 20 تا 80 درصد) عرضه می کنند. در ادامه این مقاله، با ما در مورد تاریخ میزبانی جمعه سیاه 2021، تخفیف های جمعه سیاه و پرفروش ترین محصولات جمعه سیاه 2020 آشنا شوید.

تاریخ برگزاری جمعه سیاه 2021/1400

جمعه سیاه همیشه آخرین جمعه آبان است و جمعه سیاه 1400 به مدت 24 ساعت در روز جمعه 5 آبان ماه از ساعت 8:30 صبح جمعه شروع و تا ساعت 8:30 صبح روز شنبه ادامه خواهد داشت.

سایت آمازون اوایل جمعه سیاه

با ظهور جمعه سیاه در مشاغل آنلاین و وب سایت های معتبر جهانی، برخی از سایت ها مانند آمازون به سرعت به جمعه سیاه و جمعه سیاه می رسند. در این مدت، بسیاری از محصولات شامل تخفیف می شوند، بنابراین اگر برای خرید محصول خود عجله دارید، استفاده از تخفیف جمعه سیاه زودهنگام یک گزینه عالی است.

بلک فرایدی را از کدام سایت می توان خرید؟

در جمعه سیاه 2021 اگر سفارش خود را از طریق آمازون ایالات متحده آمریکا، آمازون آلمان، آمازون انگلستان، آمازون امارات، eBay و تمام سایت های اماراتی از طریق Igred انجام دهید.

چند درصد از محصولات به طور کلی تخفیف دارند؟

اکثر محصولات دارای تخفیف هستند، اما مشخص نیست که تا جمعه سیاه چقدر تخفیف خواهند داشت، زیرا هر برند و شرکتی درصد تخفیف ویژه ای دارد، اما معمولاً 20 تا 80 درصد تخفیف روی محصولات دارد.

پرفروش ترین کالای جمعه سیاه 2020 در آگرا

به طور کلی می توان محصولات پرفروش بلک فرایدی 2020 در آگرا را به 4 دسته تقسیم کرد که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

محصولات بازی

در جمعه سیاه 2020، محصولات بازی جزو پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین محصولات بودند، به طوری که افراد زیادی این محصولات را از سایت آمازون و از طریق Egred خریداری کردند.

  • ماوس بازی: Rat یکی از محصولات بازی است که جمعه سیاه 2020، دو سازنده برجسته ماوس های بازی Razer و Logitech محصولات خود را با تخفیف های بسیار بالا عرضه کرده اند. پرفروش‌ترین موش‌های گیمینگ می‌توان به لاجیتک G502 Hero Mouse، Basilisk Razer Mouse، Razer اشاره کرد. به کارگردانی Viper و لاجیتک لایت اسپید ماوس.
  • هدست بازی: هدست از جمله محصولاتی است که هر ساله در جمعه سیاه از 25 تا 60 درصد تخفیف برخوردار می شود و هدست های مخصوص بازی نیز جزو این محصولات هستند. پرفروش ترین هدست های بازی در جمعه سیاه 2020 شامل هدست تیغ Kraken Tournament Edition و هدست SteelSeries Arctis 5 است.

لپ تاپ

بلک فرایدی یکی دیگر از پرفروش ترین لپ تاپ های Agrid در هر سال است. بهترین برندهای لپ تاپ مانند لنوو، اچ پی، اپل، مایکروسافت و ایسوس محصولات خود را با تخفیف های خوب بین 15 تا 35 درصد ارائه می دهند.

ایگر

عینک و ساعت

لوازم جانبی کاربردی مانند عینک آفتابی و ساعت از تخفیف های جمعه سیاه 2020 مستثنی نیستند. عینک های آفتابی برندهای معروفی مانند Ray-Ban و Oakley از 30 به 50 تخفیف خوردند. این محصولات امسال شامل تخفیف نیز می شوند. ساعت های تیسوت، تایمکس، سیتیزن و سیکو که هر ساله تخفیف های خوبی را در بر می گیرند نیز از پرفروش ترین محصولات جمعه سیاه 2021 بودند.

ماشین ریش تراش

ریش تراش ها و ماشین های اصلاح برند فیلیپس، براون اند وال از پرفروش ترین محصولات جمعه سیاه 2020 به ویژه مدل مولتی گروم فیلیپس نورلکو، براون 9370 سی سی بودند. و مدل Shaver Wall کیت آرایشگاه خانگی یکی از پرفروش ترین محصولات جمعه سیاه 2020 است.

ایگر

چگونه تخفیف مهیج بلک فرایدی را از دست ندهیم؟

همانطور که می دانید تخفیف های بلک فرایدی ساعتی و بسیار محدود است و لیست آن ها به زودی به پایان می رسد، بنابراین در این 24 ساعت باید محصولات مد نظر خود را به طور کامل بررسی کنید تا این تخفیف ها را از دست ندهید.

آموزش گام به گام برای آشنایی با محصولات تخفیف دار

برای اینکه محصولات تخفیف خورده را از دست ندهید، چهار راه وجود دارد که می توانید از وجود تخفیف در جمعه سیاه بر روی محصولی که می خواهید بخرید مطلع شوید.

  • روش اول (محصول مورد نظر را در سایت آمازون بیابید): تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد سایت آمازونی شوید که می خواهید از آن خرید کنید و محصول مورد نظر خود را در وب سایت آمازون بیابید. اگر محصول شما شامل تخفیف می شود، در سایت آمازون مشخص است که قیمت قبلی چقدر بوده و قیمت فعلی آن از جمله تخفیف جمعه سیاه چقدر است. سپس با کپی لینک محصول و قرار دادن لینک در سایت آگرید می توانید قیمت نهایی محصول را مشاهده نمایید. (توجه داشته باشید که تخفیف کلیه محصولات در قیمت نهایی سایت ایگارد لحاظ شده است.)
  • روش 2 (صفحه جمعه سیاه را در سایت آمازون بررسی کنید): یکی دیگر از راه های اطلاع از محصولات تخفیف دار این است که به صفحه جمعه سیاه مراجعه کنید و محصولات تخفیف دار را به صورت دسته بندی شده مشاهده کنید و با کپی لینک محصول و قرار دادن لینک در سایت آگرید، قیمت نهایی محصول را مشاهده کنید. . (توجه داشته باشید که تخفیف کلیه محصولات در قیمت نهایی سایت ایگارد لحاظ شده است.)
  • روش 3 (به صفحه جمعه سیاه در وب سایت اگارد مراجعه کنید): با مراجعه به سایت آگراد در قسمت بلک فرایدی می توانید برخی از تخفیف های بلک فرایدی طلا را به صورت طبقه بندی شده مشاهده کنید.
  • روش 4 (روشن کردن اعلان صفحه اینستاگرام): و در نهایت در صفحه اینستاگرام محصولات زیادی را که تخفیف های خوبی در قالب استوری فوری ارائه می دهند جمع آوری می کنیم. با مراجعه به صفحه اینستاگرام ایگرد و روشن کردن پیشنهاد استوری، مطابق شکل زیر نمی توانید کت و شلوار طلایی را از دست بدهید. .

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما