رسوایی در تورین؛ یووه و رونالدو قانون را زیر پا گذاشتند؟

[ad_1]

چند روز پیش روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت گزارش داد که دادستان کل تورین می تواند رونالدو را به عنوان بخشی از تحقیقات دروغین درباره اسناد مالی یوونتوس مورد بازجویی قرار دهد.

به نظر می رسد رونالدو ممکن است درگیر اطلاعات یا مسائل مالی بوده باشد که نیاز به شکایت داشته باشد.

اکنون در رسانه های ایتالیایی خبرهایی مبنی بر انجام معامله محرمانه بین فوق ستاره پرتغالی و پیرزن منتشر شده است اما شاکی هنوز به این اسناد و شایعات پاسخی نداده است.

با بررسی یکی از مکالمات تلفنی، اسناد محرمانه ای آشکار می شود که ممکن است از نظر تئوری وجود نداشته باشد و از نظر مراجع قضایی نشانه جعل در حسابرسی یوونتوس باشد.

گفته می شود مقامات دولتی همچنان در حال جستجوی اسناد طبقه بندی شده هستند که می تواند به افزایش متقلبانه سود مالی اشاره کند و می تواند برای ایجاد درآمد موهوم برای اعلام ضرر 209 میلیونی در حسابرسی سالانه به جای زیان واقعی 240 مورد استفاده قرار گیرد. میلیون ها نفر دارایی خود را به جای 2 میلیون یورو با استفاده از این سند، 29 میلیون یورو اعلام کردند.

روزنامه کوریره تورینو در 23 سپتامبر 2021 مکالمه ای را بین فدریکو کروبینی، مدیر ورزشی باشگاه و سزار گاباسیو، مدیر قوه قضاییه منتشر کرد.

مکالمه بین این دو مرد به طور کامل بررسی شده است و مقامات قضایی متوجه شده اند که گاباسیو به وضوح این اطلاعات را به آندریا آنلی داده است.

او از قرارداد جعلی می گوید و ادعا می کند که نمی خواهد شکایت کند زیرا اسنادی که در دست تهیه دارد کمک زیادی به ترازنامه مالی او نمی کند.

به نظر می رسد سند معروف مربوط به رونالدو، بازیکن سابق یوونتوس است که در تابستان این تیم را ترک کرد و به منچستریونایتد پیوست و دادستان های ایتالیایی برای یافتن او به مقر یوونتوس و خانه گاباسو رفتند.

مقامات دادستانی تورین در چند روز گذشته از شاهدان برای به دست آوردن مدارک بیشتر بازجویی کرده اند.

این روزنامه مدعی شد که هیچکس وجود چنین سندی را تایید نکرده است و مائوریتزیو آریووابانه که تابستان امسال به عنوان مدیر جدید یوونتوس انتخاب شد نیز اعلام کرد که از وجود چنین سندی و مکان آن اطلاعی نداشته است.

دادستانی اکنون دستور جمع آوری کلیه اسناد مالی، غیرمالی، بانکی و مکاتباتی مربوط به انتقال رونالدو به منچستریونایتد را صادر کرده و تعداد مظنونان این پرونده را به هفت نفر رسانده است.

یوونتوس به جعل ارزش مالی فروش 15 میلیون رونالدو به منچستریونایتد متهم شده است. اما مقامات دولتی هنوز نتوانسته اند اسناد محرمانه را بیابند و از آنها استفاده کنند و همچنان در حال بررسی است.

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما