بارسلونا 3-1 والنسیا: آبی ها و انارها نوید پیروزی را می دهند

[ad_1]

به گزارش “ورشش سه” ، شاگردان رونالد کومان که در هفته های اخیر نتایج خوبی نداشتند و تنها در یکی از 6 بازی اخیر خود پیروز شده اند ، امشب در دیدار مقابل آنسو فاتی ، ممفیس دیپه (پنالتی) و فیلیپ کوتینیو والنسیا گلزنی کردند. برای پیروزی.

باراآ بازی را خوب شروع کرد و در دقیقه دوم آنسو فاتی که توپ را در پای فرانکی دی یونگ داشت پیشرفت خوبی کرد و ضربه خطرناکی را به سمت دروازه حریف زد اما ضربه او به چارچوب نرسید.

مقابل والنسیا در دقیقه 5 در اولین موقعیت حساس گلزنی کرد. روی یک ضربه کرنر ، توپ با دفاع ناقص بازیکنان بار و پشت به محوطه جریمه به خوزه گایا رسید و او با ضربه سر تماشایی توپ را به گوشه بار فرستاد.

پس از این گل ، باراآ پیش افتاد و سرجینیو دست در دقیقه 10 روی ارسال فوق العاده جوردی آلبا گل تساوی را به ثمر رساند ، اما دروازه والنسیا با حضور به موقع گای مهار شد.

اما در دقیقه 13 بارسلونا موفق به تساوی شد. فاتی که از چپ خوب شروع کرد ، شوت تماشایی را به ثمر رساند تا با دیپا نتیجه 1-1 شود.

بارسلونا همچنان برتری خود را ادامه داد و بازیکنان تیم بر بازی مسلط بودند. اما در دقیقه 25 ، والنسیا می توانست گل دوم را در ضدحملات به ثمر برساند اما ضربه گونزالو گدس با فاصله زیاد به بیرون رفت.

حملات بارسلونا ادامه داشت و با کمک آلبا و فتی ، این تیم موقعیتی روی دروازه حریف ایجاد کرد و باراآ ضربه پنالتی را در دقیقه 39 به دست آورد. در تلاش برای کنترل توپ روی ارسال آلبا ، گای به فاتی برخورد کرد و داور یک پنالتی اعلام کرد. دیپا پشت ضربه بود و بار सा را با یک ضربه محکم در سمت چپ دروازه جلو انداخت.

در آخرین دقایق نیمه اول ، والنسیا تیم برتر زمین بود و می توانست بازی را مساوی کند ، اما ضربه های سولار و قذافی به باراآ وارد نشد و نیمه اول 2-1 به پایان رسید.

بارآآ در نیمه دوم شروع خوبی داشت و در دقیقه 50 با کمک دست و دی یونگ ، فاتینا از این فرصت استفاده کرد و ما با واکنش خوب ضربه او را مهار کردیم.

سه دقیقه بعد ، والنسیا می توانست بازی را به تساوی بکشد ، اما سولار که در حرکت گودسه موقعیت داشت ، به تیر دروازه برخورد کرد.

بازی متعادل باقی ماند و اگرچه باراآ کنترل بیشتری بر توپ داشت ، اما بازیکنان این تیم موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد نکردند. در دقیقه 78 ، در بازی فوق العاده سولار ، والنسیا می توانست موقعیت خوبی داشته باشد ، اما حضور به موقع پیکه دروازه باراآ را نجات داد.

تیم میهمان برای به تساوی کشیدن تلاش کرد ، در حالی که باراآ در دقیقه 85 گل سوم را به ثمر رساند. این حرکت خوبی بود و پاس او به دروازه والنسیا باعث شد کوتینیو یک مکان و یک ضربه محکم را به دست آورد.

در دقایق پایانی ، بارسلونا می توانست گل بعدی را به ثمر برساند ، اما این اتفاق نیفتاد و در نهایت باراآ با نتیجه 3-1 پیروز شد.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما