اینستاگرام – با نحوه غیرفعال کردن فیلترهای محتوای حساس در زومیت آشنا شوید

[ad_1]

اگر متوجه شدید که آثار هنرمند مورد علاقه شما در فید اینستاگرام شما ظاهر نمی شود، ممکن است تحت تاثیر فیلتر جدید محتوای حساس اینستاگرام قرار بگیرند. یکی از ویژگی های اصلی اینستاگرام لیست بی پایان تولیدکنندگان محتوا با محتوای منحصر به فردشان است. با این حال، بیشتر محتوای تولید شده توسط هر سازنده محتوا مختص گروه خاصی است که نیازی به پیگیری توسط گروه دیگری از افراد نیست.

اینستاگرام در به‌روزرسانی‌ای که در جولای ۲۰۲۱ منتشر شد، بار دیگر کنترل محتوای خود را به کاربران خود واگذار کرد. اینستاگرام اعلام کرده است که شروع به محدود کردن محتوای حساس به طور پیش فرض برای اکثر کاربران خود کرده است. در این مقاله نحوه غیرفعال کردن فیلترهای محتوای حساس در اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم. پس با زومیت همراه باشید.

چرا اینستاگرام محتوای حساس را محدود می کند؟

طبق آمار 1.7 درصد از کاربران اینستاگرام بین 13 تا 17 سال سن دارند. با در نظر گرفتن این موضوع، تعجبی ندارد که اینستاگرام سعی دارد پلتفرم خود را برای کاربران جوان جذاب تر کند. در حال حاضر، اکثر کاربران فعلی اینستاگرام بزرگسالان هستند. بنابراین، بر کسی پوشیده نیست که محتوای بزرگسالان استاندارد است.

اینستاگرام کم کم متوجه می شود که با بیش از یک میلیارد کاربر در سراسر جهان، تقریباً غیرممکن است که همه را فقط با یک راه اندازی راضی کند. درک این نکته مهم است که اینستاگرام تجارتی است که «ارز» آن واحد پولی ماست. بنابراین با دانستن این موضوع، امکان تصمیم گیری کاربران در مورد میزان محتوای حساس دقیقاً همان کاری است که باید انجام شود.

اینستاگرام به کاربران قدرت بیشتری می‌دهد تا فعالانه محتوای خود را بهبود بخشند و به آنها کمک می‌کند تا تجربه مورد نظر خود را به طور فعال شخصی‌سازی کنند. حالا اینستاگرام چه نوع محتوای حساسی را فیلتر می کند؟

محتوای حساس در اینستاگرام چیست؟

از زمان‌های بسیار قدیم، اینستاگرام دستورالعمل‌هایی داشته است که سخنان مشوق نفرت‌انگیز یا قلدری یا پست‌هایی را که مستقیماً کاربران را تهدید می‌کنند، ممنوع می‌کند. اینکه چقدر خوب پیش رفت هنوز موضوع بحث است. اما همچنان، اینستاگرام به تلاش بیشتری نیاز دارد تا آن را به مکانی امن برای بسیاری از کاربران تبدیل کند.

فیلترهای محتوای حساس به کاربران این امکان را می دهد که ترجیحات خود را انتخاب کنند، همچنین محتوایی که برای کودکان خردسال یا کاربران حساس مناسب نیست. اما حضور آن روی سکو ممنوع نیست، فضا را باز می کند.

چرا محدود کردن محتوای حساس می تواند بد باشد؟

با توجه به تمام نکات بالا باید بگوییم که فیلتر کردن محتوای حساس اینستاگرام یک فیلتر کامل نیست. مانند هر ویژگی جدید، این فیلتر جدید یک الگوریتم کامل را تضمین نمی کند. به خصوص اکنون زمان انتشار اولیه است.

مقالات مرتبط:

بسیاری از تولیدکنندگان محتوا برای امرار معاش خود به محتوای ارسال شده در اینستاگرام متکی هستند. همچنین بسیاری از هنرمندان مرزهای دسته بندی های حساس را ایجاد می کنند.

با فعال کردن فیلترهای جدید به صورت پیش‌فرض، هنرمندانی که محتوای حسی ایجاد می‌کنند، در معرض خطر ندیدن آثارشان قرار می‌گیرند. علاوه بر این، فیلترهای خشونت آمیز نمایش تصاویر در صفحات خبری را می توان سانسور کرد. وقتی این اتفاق بیفتد، کاربران ممکن است محتوای خبری مهم در پلتفرم اینستاگرام را از دست بدهند.

چگونه کنترل محتوای حساس را در اینستاگرام غیرفعال کنیم؟

برخی از کاربران اینستاگرام از اقدامات خود در محدود کردن محتوای حساس سپاسگزار هستند، در حالی که برخی دیگر بسیار عصبی هستند. اگر می خواهید تنظیمات اعمال این فیلتر را تغییر دهید، می توانید مراحل بازگرداندن محتوای حساس به فید اینستاگرام خود را دنبال کنید.

در اپلیکیشن اینستاگرام، آنها تنظیمات> حساب ها> کنترل محتوای حساس برو پس اجازه انتخاب کنید.

پس از تغییر نظر در مورد اعمال فیلترها، می توانید به اینجا بازگردید حد (پیش‌فرض) یا محدودیت دیگر انتخاب کنید.

چگونه کنترل محتوای حساس را در اینستاگرام غیرفعال کنیم؟

شکی نیست که اینستاگرام فیلترهای محتوای حساسی را برای محافظت از کاربران آسیب پذیر خود ارائه کرده است. اما هنوز این قدرت را دارید که تصمیم بگیرید چه محتوایی را تماشا کنید.

نظر شما در مورد فیلتر جدید اینستاگرام چیست؟ آیا شما هم می خواهید این فیلتر را غیرفعال کنید؟

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما