اپل تاریخ انتشار نسخه نهایی MacArthur Mentor – Zomit را اعلام کرد

[ad_1]

اپل دقایقی پیش با معرفی محصولات سخت افزاری جدید ، رویداد Unleash را پایان داد. همانطور که انتظار می رفت ، تمرکز اپل در این رویداد بر معرفی رایانه Mac جدید بود. چندی بعد ، اپل تاریخ انتشار نسخه نهایی وزارت ماکائو را نیز اعلام کرد. MacOS Monterey جدیدترین نسخه سیستم عامل Mac است و به زودی در رایانه های سازگار با Apple در 25 اکتبر در دسترس خواهد بود.

یکی از مورد انتظارترین ویژگی ها ، Universal Control است که به کاربران اجازه می دهد از ماوس و صفحه کلید یا صفحه کلید در چندین Mac یا iPad استفاده کنند و همچنین فایل ها را بین آنها بکشد و رها کند. با این حال ، باید توجه داشت که این ویژگی نمی تواند در نسخه بتا استفاده شود. اما احتمالاً در نسخه نهایی خواهد بود.

قابلیت کنترل جهانی Apple Mac OS Monster

در سیستم عامل جدید ، مرورگر Safari دارای یک برگه به ​​روز شده برای زبانه ها است که از زبانه های گروهی نیز پشتیبانی می کند. FaceTime اکنون از صدای فراگیر و حالت عمودی (فقط M1 Mac) و جداسازی صدا برای کاهش نویز پس زمینه پشتیبانی می کند. ویژگی دیگر SharePlay FaceTime به کاربران Apple TV TV اجازه می دهد تا محتوای تلویزیون را تماشا کنند ، به موسیقی گوش دهند و صفحه نمایش خود را به اشتراک بگذارند.

ویژگی جدید که با شما به اشتراک گذاشته شده است ، عکس های افرادی که در موسیقی ارسال شده اند ، پیوندها ، اخبار و پیام ها را ردیابی می کند و آنها را در برنامه های مرتبط برجسته می کند. یادداشت ها دارای قابلیت Quick Note جدیدی برای ضبط افکار هستند و میانبرها اکنون در مک در دسترس هستند.

حالت فوکوس اختصاصی با حذف نویز پس زمینه بر اساس آنچه انجام می شود به افراد کمک می کند تا در محل کار بمانند و یک برنامه روتر به روز شده با مجموعه ای از ویژگی های جدید است. با استفاده از ویژگی متن زنده ، مکینتاش می تواند متن را در عکس نشان دهد یا جزئیات مربوط به حیوانات ، آثار هنری ، مکانهای تاریخی و فرهنگی ، گیاهان و تصاویر را ارائه دهد. بتا جدید همچنین از پیام رسانی فوری در مک های مبتنی بر اینتل پشتیبانی می کند.

قابلیتی به نام Mail Privacy Protection IP کاربران Mac را مخفی کرده و از ردیابی ناشناس جلوگیری می کند. اپل مجموعه ای از ویژگی های حریم خصوصی را برای Mac OS X معرفی کرده است که یکی از آنها می تواند فعالیت مرور وب کاربران را از ISP و هر شخص دیگری پنهان کند. این ویژگی به عنوان رله خصوصی شناخته می شود و بخشی از مجموعه ای از ویژگی ها است که بدون هزینه اضافی به عنوان iCloud Plus در دسترس کاربران است. البته گفته می شود که غول های فناوری به دلیل قوانین برخی کشورها از این قابلیت برای رمزگذاری فعالیت های وب کاربران پشتیبانی نمی کنند.

ویژگی رله خصوصی اپل ترافیک را به سرورها ارسال می کند. این شرکت آدرس های IP را حفظ و حذف می کند. سپس این ترافیک به سرور دیگری با مدیریت مستقل هدایت می شود که ترافیک را به یک آدرس IP موقت اختصاص می دهد ، که می تواند وب سایت مقصد را مشاهده کند. این ویژگی می تواند در جلوگیری از ردیابی بازیگران و تبلیغ کنندگان فعالیت های دیگران مفید باشد. اما اجرای آن محدود است و بخشی از بسته مالی است که تنها در صورت استفاده از Safari ارائه می شود.

تکمیل این مقاله …

برای خواندن همه مقالات مرتبط به این صفحه مراجعه کنید.

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما