داستان یک مسیحی که می خواهد لیونل شود!

[ad_1]

به گزارش ورزش 3 ، آریل سانس و همسرش ونسا در سال 2011 تصمیم گرفتند نام کریستیانو را به یاد رونالدو برای پسرش در مادرو انتخاب کنند. یازده سال بعد ، این پسر متعصب فوتبال است و مسی را به عنوان الگوی خود انتخاب کرده است.

او جلوی ساختمان فدراسیون فوتبال آرژانتین ظاهر شد و پوستری در دست داشت و از مسی به خاطر تصمیم والدینش عذرخواهی کرد. این کودک 11 ساله که در حال حاضر مشغول مسابقه است ، در سایت خیس با مادرش گفتگوی جالبی داشت.

چگونه به فکر ساخت پوستر افتادید؟

ونسا: روزی که این عکس منتشر شد ، من با پسر بزرگم از تمرین به خانه برمی گشتم. همسرم پیام داد که آنها در ساختمان فدراسیون فوتبال هستند. برای من عجیب نبود زیرا آنها قبلاً به من گفته بودند که می خواهند با مسی ملاقات کنند. چندی بعد پیامی از طرف خواهرزاده ام و دوستان دخترم دریافت کردم که تصویری از کریستیانو پخش شده و برایم ارسال کرده است. آنجا بود که متوجه شدم. او این کار را هنگام صحبت با پدرش هنگام ورود به ساختمان انجام داد. او قبلاً با خواهرم صحبت کرده بود بدون اینکه من متوجه آن شدم. این خبر را از طریق شبکه های اجتماعی دریافت کردم.
کریستیانو: این اتفاق برای من افتاد چون من این نام را دارم و جزو معدود افرادی هستم که این نام را دارند (می خندد). من هم می خواستم مسی را ببینم. به عمه ام گفتم این کار را بدون اطلاع مادرم برای من انجام دهد. بعد از مدتی به عکس نگاه کرد و متوجه شد که در حالی که پوستر را در دست داشت برای من ارسال کرده است.

بالاخره مسی رو دیدی؟

کریستیانو: متأسفانه نه.

ونسا ، چگونه به این فکر افتادید که نام او را کریستیانو بگذارید؟

من واقعاً عاشق فوتبال هستم و هر بازی را تماشا می کنم. من همیشه عاشق فوتبال بودم. در آن زمان تبلیغ شامپویی وجود داشت که رونالدو در آن حضور داشت. اسم بچه ام قرار بود بنیامین باشد و دو روز قبل از تولدش من کمد او را درست می کردم و به صحبت های بازیکن پرتغالی در تلویزیون گوش می دادم. من سر همسرم داد زدم و پرسیدم آیا می توانیم نام او را کریستیانو بگذاریم و او گفت هر کاری دوست داری بکن. او نمی خواست حرف مرا بشنود (می خندد). دو روز بعد ، زمانی که او به دنیا آمد ، نام او را کریستیانو بنیامین گذاشتم و همه کسانی که برای ملاقات من به بیمارستان می آمدند شگفت زده می شدند و می پرسیدند: “چگونه این اتفاق افتاد؟” هیچ کس چیزی نمی دانست. به این ترتیب اوضاع برای او پیش رفت.
همسرم عاشق فوتبال است اما مسی دور افتاده است ، او بهترین است. به گفته وی ، هرکسی که از مسی بد بگوید هیچ چیزی از فوتبال نمی داند.

آیا کریستیانو فوتبال تماشا می کرد؟

او از کودکی فوتبال بازی می کرد و برادر بزرگترش نیز در این کار مشغول بود. فوتبال همه چیز است. او هنوز نمی توانست راه برود اما توپ را در اختیار داشت و با هیچ چیز دیگری بازی نمی کرد. او چند روز پیش تمرین می کرد و ناراحت بود چون می خواست بازی پاری سن ژرمن را تماشا کند. سوار ماشین شد و بازی را با گوشی خود تماشا کرد. فکر کنم نیم ساعت از دست داد. بچه های دیگر کارتون می بینند اما او تماشا نمی کند و فقط فوتبال تماشا می کند.
او بیش از یک سال در تیم مسابقه بوده است. او کار خود را روی رودخانه آغاز کرد و در آنجا تمرین کرد ، اما وقتی باشگاه مکان او را تغییر داد ، از ما دور بود. بنابراین کریستیانو به بنفیلد رفت ، یک سال آنجا بود و حالا مشغول مسابقه است و از این موضوع راضی است.

کریس ، می خواهی نام من را لیونل بگذاری؟

من واقعاً نام خود را دوست دارم اما دوست دارم خودم را لیونل صدا کنم.

چه ویژگی را دوست دارید؟

همه چیز ، چه زمانی که دریبل می زند و چه زمانی سرعت خود را تغییر می دهد.

آیا تا به حال بازی او را در نزدیکی خود دیده اید؟

نه ، هنوز ، من سعی کردم در مسابقات مقدماتی به ورزشگاه برسم ، اما بلیط نگرفتیم.

اولین خاطرات شما از مسی چیست؟

فکر می کنم اولین بار او را در جام جهانی 2014 دیدم. چیزی که به خاطر دارم اما این خاطره در نهایت غم انگیز شد.

شما چه نوع بازیکنی هستید؟

فرشته دیماریا یا الان در شماره 9 بازی می کنم ، دوست دارم شبیه سوارز باشم.

شما طرفدار رودخانه هستید ، کدام بازیکن الگوی شماست؟

پیتی مارتینز.

آیا همه بازی های مسی را می بینید؟

بله ، چند روز پیش از خواب بیدار شدم و دیدم او ساعت 8 صبح مقابل رن بازی می کند ، اما از این شکست بسیار ناراحت شدم.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما