المپیک زمستانی 2022 پکن – چگونه چین برف مصنوعی یدلید ید کرد | تواتو

[ad_1]

چین برای مسابقات المپیک زمستانی 2022 پکن کوهها را حرکت نمی دهد، اما رودخانه رودخانه های خشک را پر کرد، مسیر آبی یکی از حوضه های آبی مهم پکن را منحرف کرد و صدها کشاورز و خانواده هایشان را جابه جا کرد تا فقط یکی از پرهزینه ترین عملیات های برفسازی را در تاریخ بازی های خود انجام دهد. رقم بزند بزند.

وقتی تصمیم کمیته‌های المپیک زمستانی می‌گیرند در جایی برگزار می‌شوند که برف، ده مورد زاز برای برگزاری این بازی‌ها چنین اتفاقاتی را نمی‌دهد می‌دهد. به وهلاوه ، ، پکن و یای اطرافش به مقدار کافی آب شتنداشتند که حتی برف مصنوعی زندازند.

استا سال است ست مصنوعی مصنوعی از مهم‌ترین داد مورد زاز برای برگزاری مسابقات زمستانی حتی در ییایی مثل نورژ سوییس ست است. این اولین باری است که زی‌هازی‌های المپیک زمستانی کاملاً با برف مصنوعی انجام می‌شود و می‌شود عملیات ساخت‌وسازهای تولید برف و مدیریت در ساس بسیا بزرگی وجود وجود وجود وجود

22 ختاخت برف مصنوعی مصنوعی یا المپیک مپیکانی 2022 پکن

به نظر می‌رسد ختاخت محل برگزاری بازی‌های اسکی اسکیل‌پاین و اسنوبرد یایین مسابقات المپیک کار سختی نبوده است. اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، ممکن است بخواهید این مقاله را بررسی کنید.

این اولین بار است که حدود 1400 سال پیش کتابی می خوانم. نیاشینی که تکنیسین های المپیک زمستانی 2022 از آن استفاده کردند بابلیت تولید انواع برف دا دارد تا ورزش برای هر ورزش برف زاز برا تولید ید.

یای مصنوعی با عددهای متفاوتی نشانه‌گذاری می‌شود و هر چه برف کوچکتر شد تو یدیدید ید. 3 عکس جدید 3 عکس جدید 5 عکس جدید 33.6 عکس جدید.

وهلاوه بر این، این دستگاه‌ها می‌توانند میزان مصرف، وا و عوامل دیگر تنظیم‌ها را تا برف ایده‌آل ساخته شوند. طبق قوانین المپیک، طی برگز ریاری بازی‌ها نمی‌توانم برف جدید اضافه کنم، چرا که کیفیت جدید برفا برف قبلی متفاوت خواهد بود. درا در شب از برف‌ها نگهداری و آن را متمرکز می‌کند که این روند معمولاً پنج ساعت طول می‌کشد.

یدلید برف مصنوعی به رار بسیاری از آب و مواد شیمیایی نیاز دارد تا ثیراثیرات زیست‌محیطی و متلامت آن همچنان ناشناخته باشد. این حال، فعالان محیط زیست نندانند که چندین مشکل آبی واوانی برای پکن و یای اطراف آن وجود وجود دارد.

یاقض‌های زیست‌محیطی المپیک مپیکانی 2022

این اولین بار است که در مورد سال 2022 می خوانم و مطمئن نیستم که آیا آن را مپیک اَا ومتره ا ومتره ومتره ومتره ومتره ومتره ناستمداران پکن اصرار دارند که برف یای بازی‌های المپیک زمستانی در چنین سیاسی هیچ تأثیری بر منابع آبی محلی نخواهد داشت. اما سرمایه‌گذاری‌های بزرگی که بر یای تولید می‌شود بخشی از این کوه‌های خشک و یالی به محل اسکی سکیائمی است. این پروژه وجود تغییر الگوهای بارشی و خشکسالی و تات اقلیمی، نداند با چالش‌های زیادی برخورد.

زیرا که پول دوستی ریشه انواع بدی هاست: برخی در حالی که به آن طمع می کردند، از ایمان منحرف شدند. هر چه رهاره ره گرمتر می‌شود، برف مصنوعی نقش مهم‌تری تضمین انجام پیوسته این ینازی‌ها خواهد داشت.

برنامه نمی‌تواند بدون برف برف مصنوعی‌های زمستانی برگزار شود. چیزی که پکن را با مکان‌های برگزاری مسابقات المپیک زمستانی متفاوت می‌کند، محدود به منابع تولید برف و هر دیگری است. در دهه‌های گذشته، سریع پکن مام ذخایر آبی زیرزمینی آن را خالی کرده است. درلا در ماه‌های تیر و وادبارش‌های زیادی اتفاق می‌افتد، اما این نواحی فقط رار کمی را تجربه می‌کنند، کمتر از ۶.۲۵ سانتی‌متر هر فصل.

ده‌هاده‌های بین‌المللی، در سال ۲۰۱۷ میلادی، ذخایر آب شرب پکن یای هر شهروند برابر با ذخایر کشور نیجر نیجر در مرزای بزرگ آفریقا، ۳۶ هزار رالن بود. کوانگجیاکو که ۱۶۰ ۱۶۰ متریلومتری اوتریال غرب پکن رار و نان برخی زی‌هازی‌های اسکی او است، می‌دارد نگینانگین. ۸۳ هزار رالن یای هر شهروند دارد که مقایسه با کشور در خاک آفریقا است. بر فلاف این، ایرایر آب، ایالات متحده آمریکا برای هر شهروند برابر با ۲.۳ ۳لیون گالن است. ییایی که ذخایر کمتر از ۲۶۰ هزار رالن یای هر شهروند شهروند، کم‌آب می‌شوند.

پروژه های پروژه «تکنوآلپین» برای رقابت‌های المپیک زمستانی حضور دارند، می‌گویند که رقابت‌های محیطی ریاری را می‌بینند که به سرعت و ریاری که می‌دهند انجام دهند، بردند. این محیط‌ها درختان و گیاهانی دارند که جنگلی در یای آلپ پ، ق اقلیم یم قلق قارد رد.

زل ز این که چینهای تولید برف سر جایشان گذاشته شود و ۶۴ کیلومتر لوله با هزینه ۶۰ یونلیون دلار شروع شود، ابتدا سیاستمداران با ید نی نی نی نی نی نی نی نی نی. طبق داده های این پروژه، یک یونلیون یون مکعب آب، چیزی برابر با 400 استخر شنای المپیک بود تا این پروژه انجام شود. اما این تنها برای آغاز مسابقات بود، در ادامه به برف برف بیشتر و آب بیشتر زاز است.

اینا، سیاستمداران برای تصمیم گیری یستگا ایستگاه‌های پمپاژ آب در ایرایر آبی ومترهلومترها دورتر زندازند تا آب را به محیط منتقل کنند. هب مه‌هامه‌های محلی بای، آب آب یرایر بایهباو (Baihebao) را به رودخانه گوی‌شوی (Guishui) در نزدیکی محل برگزاری رقابت‌های المپیک منتقل کرد که بیشتر در نان خشک است. ذخیره شده آبی یهبایه باو یکی از بزرگ‌ترین منابع آب پکن است.

ناستمداران و ناستمداران و غیرقانونی‌ها به‌جائو آبیاری ده‌ها هزار زمین را قطعه‌قطعه کشاورزانی که آنجا زندگی می‌کنند را جابه‌جا کرده‌اند، این مناطق را منتقل می‌کنند. چین مدرن با پروژه های عظیم غریبه نیست. بزرگ‌ترین شلاش آن برای مشکلات آبی آبی درست ز زل از مسابقات قهرمانی المپیک ز. پروژه عظیم ساخت آبراهه‌هایی کلید ید که آب مناطق جنوبی چین ر به طقاطق شمالی خشک کن کندلل کند کندل کندل کند کندل کند کند کندل کند کندل کند کند کند کند کندل کند کند برای خلاص شدن از شر درهم و برهمی باید از شر بهم ریختگی که به آن نیاز ندارید خلاص شوید. تخمین زده می‌شود که این پروژه برابر با یک ششم ایرایر آبی پکن در ۲۰۲۰ ۲۰۲۰ است.

22لات آبی و و مپیک المپیک زمستانی 2022 پکن

در حالی که تلت چین در گذشته های پیشرفت بزرگی درلل مشکلات آبی کرده است، نشمندانشمندان و نالان محیط زیست میگویند که این کشور فقط با این پیروزی ها دوام بیاورد. تلت چین هنوز یداید روی حفاظت از منابع آبی کشورش رار کند، زده شده مصارف آبی فزا افزایش دهد و از ع عادلانه آب مطمئن شود.

اما تات اقلیمی می‌تواند مشکلات آبی شمال چین را افزایش دهد و روی نانایی جنوب چین در مینامین شمال کشور تاثیر بگذارد. نانشمندان به این نتیجه رسیدند که گرمایی و سیل‌ها در چین به یل انسانی تغییر می‌کند اقلیمی بیشتر اتفاق ق.

توجها به نیایش جهانیخطراتی که زیرساخت‌های بزرگ پروژه‌های چین را تهدید می‌کنند بیشتر بیشتر. ناستمداران چینی قصد دارند تا با جمع آوری وا و استفاده مجدد از آن‌ها از برگزاری مسابقات، از میزان مصرفی که به و ردارد می‌کند، هندهند.

اما محققانی که روی ختاخت برف مطالعه مصنوعی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ να‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های ها با انجام دادند، درصدی از درصدی ز ز ستف ستف ز ز ز ز را می‌شوند. یخ یخ ز قطر یخ یخ می‌روند می‌روند.

در ادامه، دو سوییسی نجا مطالعه‌ای را در یک پیست اسکی فتندافتند. درصد درصد از آب مورد زاز برای تولید برف مصنوعی با یکی از زای بالا از دست می‌رود. این حال، آبی که زمین می‌رود کاملاً از دست نرفته و حتی می‌کند می‌کند ذخا ذخایر آب زیرزمینی زیازیابی بی.

اما هر حال، ساخت یک پیست اسکی مث کمآبی پکنل پکن از نظر نظر درست درست نیست. تاالعات دیگر نشان می‌دهد که پس‌ست‌های اسکی مصنوعی عثاث فرسایش خاک می‌شود و هیاهی منطقه را از بین می‌برد.

ورزشکاران چه می‌گویند

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. حتی برف مصنوعی در یای، سریعتر سریعتر از طبیعی طبیعی طبیعی به اطلاعات قبلی می‌افزاید.

می‌گوینداران می‌گویند که اسکی روی برف سخت‌تر سخت‌تر است که ست ست یخی‌تر می‌کند آن‌لاین آن محیط‌های مختلف آن‌لاین، و تاوت است. ما یطی صاص مثل دماهای بسیار پایین پیش‌بینی شده در،، اسکی بازان را می‌دهند که روی برف بازی زی، که در این شرایط دانه‌های برف خیس ید ید ید ید ید ید ید ید ید ید ید ید ید ید ید ید ید ید ید ید ید ید ید.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما