افشای یک راز بحث انگیز در مورد خیانت ایکاردی

[ad_1]

به گزارش “ورش سه” ، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن در یکی دو روز اخیر یکی از عجیب ترین سوژه های دنیای فوتبال بوده است. همسر مائورو ایکاردی ، واندا نارا ، این بازیکن را به خیانت متهم کرده است و اگرچه آنها روز گذشته در میلان ملاقات کردند ، اما یک رسانه در آرژانتین گزارش می دهد که این زوج قطعا طلاق خواهند گرفت.

داستان از آنجا شروع شد که واندا نارا خیانت همسرش را در استوری جنجالی اینستاگرام فاش کرد. ماریا اوجنیو سوارز ، خواننده 2 ساله آرژانتینی ، با یک ستاره پاری سن ژرمن رابطه داشت و سرانجام واندا متوجه شد.

ایکاردی و واندا 8 سال پیش زندگی مشترک خود را آغاز کردند و در سال های اخیر به نظر می رسید همه چیز بین این دو خوب است ، اما اکنون شرایط تغییر کرده است و به نظر می رسد همه چیز به دلیل خیانت ستاره آرژانتینی اتفاق افتاده است. آشفتگی در این زوج وجود دارد.

مورو ایکاردی برای تشدید انتقادات دوباره از این بازیکن ، شایعاتی درباره واندا نارا و خیانت این بازیکن به مدل آرژانتینی منتشر کرده است. از سوی دیگر مورو ایکاردی تمرین صبح امروز پاری سن ژرمن را از دست داد و در پی انتشار خبر شعار واندا در اردوی تمرینی باشگاه حضور نداشت. به نظر می رسد این مهاجم باتجربه از افسردگی رنج می برد و پس از انتشار این خبر در شبکه های اجتماعی روحیه خوبی ندارد.

از سوی دیگر ، واندا نارا به نظر می رسد تصمیم نهایی برای جدایی از مائورو ایکاردی را گرفته است ، زیرا او امروز عکسی از دست خود را در استوری اینستاگرام به اشتراک گذاشت و زیر آن نوشت: “دست من بدون حلقه زیباتر است.”

بر اساس گزارشی که LAM آرژانتین منتشر کرد ، یک راز عجیب در مورد این حادثه فاش شد. بر این اساس ، واندا یک کارآگاه خصوصی را استخدام کرد تا شوهرش را کنار بگذارد و سرانجام از آن مطلع شد. این منبع همچنین مدعی است که واندا تلفن همراه ایکاردی را هک کرده و مکالمات متعددی بین او و خانم پیدا کرده است.

در ادامه این گزارش آمده است که مائورو ایکاردی در یکی از این پیام ها از خانم سوارز خواسته بود در جایی با او ملاقات کند که هیچکس او را نمی شناسد. با این حال ، همانطور که گفته شد ، به نظر می رسد زندگی مائورو ایکاردی و واندا نارا به پایان رسیده است و این دو به زودی جدایی رسمی خود را اعلام خواهند کرد. حوادثی که زندگی حرفه ای ستاره آرژانتینی را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما