اسمِ همیشه دردسرساز برای یلیس! :: سه سه

[ad_1]

خبر خبر: 1812085 |
04 اسفند 1400 ساعت 01:30 |
22,138 زدیدزدید |

0
هاه

رقابت 33 سال با رنگ قرمز قرمز

یکی از مهم ترین نام های تاریخ سمبل اسم پرسپولیس یس بی مامور امیر قلعه نویی است.

رش رشارش “سه سه”، بعد از کسر امتیاز از گل گهر، امیر میرلعه عه بیشتر از بر یای اثبات خود انگیزه ردارد. دههافبک خلاق و دهه دهه دهه دهه و 60 و 70 و در ادرامه سرپرست بی رحم رحم در ویناویان مختلف، یک بار به پرسپوا پرسپولیس خواهد داشت. در این 33 سال، یای تلخ و شیرینی برای امیر اردشیر ردشیرابل قرمزپوشان رقم و او نه در متامت بازیکن و نه سرمربی سرمربی نیانیانی برای یلیس نبوده است. علیرغم هوای همه چیزهای طبیعی ، تلاش امیرمیرلعه نویی یا حفظ احترام رقیب ، او چهره ای قابل احترام از بابل توجهی ازداران پرسپولیس یساخته است. اما چه کسی است که نداند سلول به ولول مغز ژنرال در تقلا برای پیروزی دوباره مقابل رقیب است.

19 اسفند 67 ; شروع به بدترین شکل ممکن

محبوب شدن یلی سخت شود وقتی در اولین بازی با لباس استقلال مقابل پرسپولیس به نان ن و درات پنالتی ناکام بمانی. این اتفاق در تاریخ 19 اسفند 67 برای امیر میرله نویی رخ داد تا دوران حضور او در استقلال به بدترین ممکن ممکن زاز ز. بعد از حضور در هیناهین و دوره کوتاه بازی در قطر در نان 67 به استقلال ملحق شد در ادرلین این خود را نان شاهد هد شکست تیمش در تات کوتالتی پرسپوا بود. روزی میر امیر اردشیر یک پنالتی هم باب ب.

دار خرداد 69- خط کشی از نقطه مشخص

نسانس شاید بهترین استقلال تاریخ از چنین روزی زاز ز. تیم پرستاره مرحوم منصور منصور در یگال لیگ قدس برابر پرسپولیس ، نان بلامنازع پنج سال گذشته مید نان ن رفته نیمه اول بازنده به رختکن رفت. اگر سوال یا ابهامی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. 60 عکس و فیلم جدید از این سایت امیر به یای واقعی معمار ران نان استقلال بود.

30 دی 73 ; کتک کاری با رفیق قدیمی

در جنجالی ترین دربی تاریخ فوتبال ایران امیر میرلعه عه نقش مهمی ایفا کرد. فبکافبک باتجربه استقلال در نیمه دوم دوم و دراج عملیات این ین، در نهانه میدان با مجتبی محرمی درگیر درگیر و میاید یدترین تال تاریخ دربی را رقم زد. در دهه‌های اخیر آخرین ادعاهایی که هر دو طرف از شروع درگیری نگرفته‌اند که ما را مشخص نمی‌کند. اما به هر حال درگیری با رفیق و زیازی قدیمی شش هاه محرومیت برای امیر قلعه عه در دشتاشت.

27 مهر 75- پایان نلخ خای ژنرال

برای ارتباط با میر میر امیر عهله نویی برای او و، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید. منصور پورحیدی یایلی به استفاده از این ینافبک باتجربه در ترکیب بتابت نشان نداد و راه های جوان پرسپولیس یس رهبری کریم قریاقری دمار از روزگار یاران امیر درآورند. علیرغم سه بار زدن توپ به نیمه نیمه و،،، قبو قبوا قبول تساوی بدون گل راهی شدند رختکن. ادقیقها خرلعه نویی در نهایت در مسابقه به جای ادموند اختر وارد شد و در دقیقه 87 وارد شد که ادموند بزیک بزیکا چرخشی شاشایی دروازه زهاد غلامپور را باز کرد. امیر قلعه کمتر از یک سال بعد از فوتبال خداحافظی فضی.

22 نان 77 ؛ طعم خلخ شکست شکستار ناصر صرازی

برای اولین بار پس از مدتها، رب العالمین، رب العالمین، رب العالمین، رب العالمین. یگ از کسب نان قهرمانی در لیگ 76 ، ازگشت علی پروین به لیس وضعیت را برای آبی پوشان آسیب ر. اگر سوال یا ابهامی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. اما تک مهدیل شمیاشمی نسب در اواخر نیمه اول باعث شد امیر میرلعه عه در رار ناصر حجازی شکست برابر رقیب دیرینها تجربه تجربه و اولین تجربه مربی جوان استقلال روی صل دل.

25 مهر 82 ; معجزه برابر کهکشانی‌ها

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم … از سوی دیگر نان با علی دایی، ب قریاقری، کاویانپور، کاظمیان، یحیی مین ونداوند … بی یکی یکی از بهترین تیم یای تاریخ خود را در اختیار می گذارد. و روزی که داداران استقلال شاید به شکست ختا اختلاف یک گل نیز ضیاضی ، ، امیر جسور و نان دست بهاری شبیه و و و و 1-2 پرسپولیس را در اول این سرمربیگری سرمربیگری کند. زاز دوران باشکوه شکوهال روی نیمکت آبی نان.

12 مهر 88 ; عصبانیت به جنون جنون

زاز هم بازگشت به استقلال برای پیاده کردن عملیات نجات و کشیدن کشیدن رقیب. امیر قلعه نویی، استقلال را این بار برابر پرسپولیس یساره و آماده افشین قطبی می. سودی سوزی یای قرمزپوشان و کمک کند دیرک زهازه باعث استقلال در ابتدای نیمه دوم تکا تک گل آرش نیانی پیش شد. در آخر بازی و در کوران نتیجه بی نتیجه و احساسی پرسپولیس، امیر قلعه نویی بیژن کوشکی برا برای توانایی علی کریمی زهازه زهازگشته و سرخ‌هال سرخ‌ها روانه میدان کرد. اما جادوگر داستان یک دهه دهه دوباره پرسپولیس یسا در نیهانیه های پایانی از شکست تات داد و پایان ن اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید.

8 آذر 1389 ; له کردن رقیب در دیادی

راههان پرستاره امیر میرلعه عه هر هر ریز ریز درشتی قا قلع ع ع کرد کرد. یسلیس تحت یتایت علی یایی اصلاً با پنالتی تیگو پیش افتاد، اما ستاره های یال به سختی این تیم درا در نان تازات ت. به ثمر ثمراندن چهار گل و از دست دنادن فرصت یای مسلم گلزنی شاید یکی از بهترین یای مربیگری امیر را برابر رقیب رقم زد. البته او یک سال و با تراکتور نیز برتری با چهار گل را در مقابل پرسپولیس یس کرد برای ارتباط با ‏، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید.

17 بهمن 1395 ; پایان رویای یانی

بعد از چند فصل دوباره امیر قلعه نویی حباب شد که یای قهرمانی در سر شتاشت. نبرد یسلیس و تراکتور تا نیم فصل پایاپای یال شد و اگر قرمزها سروش رفیعی زا از رقیب ، ، احمد نوراللهی و امید یشالیشاه نیز یای سپری خدمت لباس تراکتور بها به. اما بسته شدن پنجره و عدمانایی در استفاده از خریدهای جدید عثاعث شد کاکتور در نان دقایق ابتدایی رسما مقابل تیم بی بر نکوانکو تسلیم یم. آرزوی نیانی یک بار دیگر برای امیر قلعه نویی و تیمش ختاخت و بازیگر در ادامه فصل دیگر نیانی از یک تیم مدعی شتاشت. شکست سنگین در مقابل رقیب همیشگی همیشگی یایان ناپردازی.

6 اردیبهشت 98 ; 100 تک نفره 100A 100 هزار رادار

هفته بیست و هفتم لیگ و وابل پرسپولیس و هان ن دو مدعی اصلی یانی لیگ در استادیوم دیومادی. اسیت های مسابقه به حدی بود که موقعیت یک ملم گلزنی نیز روی زهازه دو تیم ایجاد نشد و هاهان حتی یک ضربه هم درو زهازه حریف نزد. اواسط حدود حدود 90 هزار هوادار پرسپولیس یک عا علیه امیر قلعه نویی رار دادند و او و دیگر شلش کردند به نش نش نشا نها ییدا ییدا ییدا ییدا ییدا یک تنه سنگن در مقابل یک استادی مملو از ز ز.

8 داد 98 ; تسلیم در آخرین نیهانیه

ناهان پرستاره ژنرال چند بعد از قبولی شکست در لیگ برتر، این بار در نیمه ییایی جام حذفی به فاف تیم نکوانکو نکو. دراسیت های غیرقابل تصور این اینار باعث شد در 90 دقیقه زهازه دو تیم بسته انداند. وقتی پنالتی مهدی کیانی به آسمان مشخص شد شب شبِ امیر قلعه عه نیست در درایت احمد نوراللهی با ضربه ای نه نان محکم و ثیرگذاثیرگذاری سیاوش یزدانی کاها نا را.

4 اسفند 98 ; از امیر اردشیر بود

زاز هم تقابل سپاهان و پرسپولیس احتمالا برای تعیین مام تیم نان و البته غیرقابل انتظارترین واکنش ممکن از امیر اردشیر. در یای ابتدایی کرون وا و در یطی‌کهایطی‌که ورود هواداران سپاهان به نقش نان ممنوع، امیر قلعه عه و شگاشگاه سپا ها ن به ره ره ی ی یسلیس اعلام م. امیر قلعه نویی این بار و بر خلاف سه دهه مبارزه با طاقت فرسا با بان و همیشه رزهارزه تا آخرین،، این بار خیلی راحت و بی قافیه را و گذ گذ.

فا فاطمی طمی

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما