آلگری: گفتم ما مدعی عنوان قهرمانی نیستیم

[ad_1]

یوونتوس که چند روز پیش در چمپیونزلیگ شکست سختی را مقابل چلسی متحمل شد، امشب به پیروزی مقابل آتلانتا امیدوار بود تا نه تنها این شکست را فراموش کند، بلکه جایگاه خود را در جدول سری آ بهبود بخشد. متاسفم، اما شاگردان ماسیمیلیانو آلگری با یک گل شکست خوردند تا به روز تلخ بیانکونری ادامه دهند.

مکس الگری، سرمربی یوونتوس در پایان بازی گفتمثل بازی مقابل لاتزیو، فیورنتینا و میلان بود. کمی نگرانی وجود دارد، بازیکنان عجله دارند و ما باید روی عملکرد تیم کار کنیم و سعی کنیم بازی را ببریم تا این اعتماد به نفس و آرامش را به دست آوریم.”

آلگری افزود: “فکر می‌کنم تیم خیلی خوب است، مواقعی وجود دارد که برای گلزنی مشکل داریم، اما مردم در ابتدا می‌گفتند که اسکودتو قوی‌ترین تیمی است که می‌توان برنده شد و من همیشه به این نکته اشاره می‌کنم که اشتباه است. ما اینجا هستیم تا چالش کنیم. چهار تیم برتر بعد از این نمایش نمی توانم از بچه هایم گلایه کنم، فقط می توانم به آنها به خاطر زحماتشان تبریک بگویم، بقیه صحبت با شماست که در مورد معیشت صحبت کنید.»

آلگری در نهایت گفت: “من فکر می کنم باید واقع بین باشیم. اگر بعد از 14 بازی در این موقعیت باشیم، به این معنی است که اکنون ارزشش را داریم. هنوز راه زیادی در پیش داریم، اما از نظر عملکرد، من فقط دیدم که اشتباه کردیم. ورونا، ساسولو و در مقابل امپولی، وقتی واقع بین باشیم می توانیم استرس را کاهش دهیم و در یک محیط آرام بهتر کار کنیم، تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که سعی کنیم بهترین ها را از خودمان ببریم.

ما یوونتوس هستیم و مردم فکر می کنند این بدان معناست که ما باید به طور خودکار یک رقیب اسکودتو شویم. تنها کاری که باید انجام دهید این است که حرکت کنید، سعی کنید آرام بمانید و چند گل دیگر به ثمر برسانید. در حال حاضر برای گلزنی تلاش می کنیم و فکر می کنم چون آرامش و اعتماد به نفس خود را از دست داده ایم. فکر کردن به اما و اگرها بی معنی است. ما باید از صفر شروع کنیم، همه چیز را پشت سر بگذاریم و برای مبارزه با سالرنیتانا آماده باشیم، سپس باید کیفیت خود را ارتقا دهیم.”

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما