آقای بوگه! سردار آزمون یا الکساندر لاکزه؟

[ad_1]

کد خبر: 1803391/41

زمان: 02:24
1400/10/20

کادو: 47,478

واکنش سرمربی لئون به جذب ستاره ایرانی زنیت

در نشست خبری پس از دیدار مقابل پاری سن ژرمن، سرمربی تیم فوتبال لئون در مورد گزینه مورد علاقه اش برای تقویت تیمش بین سردار آزمون و الکساندر لاکازت سوال شد.

به گزارش “ورزش سه”، یکشنبه شب در ورزشگاه المپیک پارک لیون یکی از مهم ترین دیدارهای فوتبال اروپا بود. جایی که شاگردان پوچتینو با گل دقیقه 7 پاکیائو از میزبان عقب افتادند، یک ضربه کرنر در دقیقه 76 نیمه دوم به بازی برگشت و توانستند یک امتیاز از بازی خارج از خانه بگیرند و پیش بیفتند.

اما نکته قابل توجه این دیدار برای هواداران ایرانی صحبت های پیتر بوژ سرمربی لیون در نشست خبری پس از بازی در پاسخ به این سوال بود که کدام یک از الکساندر لاکازت و سردار آزمون ترجیح می دهند به اردوی تیمش بپیوندند. سرمربی هلندی با پاسخی هوشمندانه از مهاجم ایرانی زنیت نام برد که بیشترین علاقه را به جذب او دارد و در پاسخ به این سوال اینگونه پاسخ داد:امیدوارم بتوان سردار آزمون را تعیین کرد، اما چیزی در این مورد نمی‌دانم و در اختیار من نیست.»

چند هفته پیش رسانه های روسی “اسپورت اکسپرس” از منصوب شدن سردار آزمون توسط لیون فرانسه خبر دادند و همچنین اعلام کردند که این انتقال در ژانویه قطعی خواهد شد. نشریه معتبر اکیپ جزئیات بیشتری در این زمینه منتشر کرد که بر اساس آن قراردادی 4 ساله با این باشگاه فرانسوی برای تست به توافق رسیده است. بر اساس گزارش ها، اگر زنیت در ژانویه اجازه جدایی او را بدهد، مسئولان لیون حاضرند 3 میلیون یورو به این باشگاه روسی بپردازند و این انتقال در همان پنجره نقل و انتقالات زمستانی انجام خواهد شد. به گفته اکرم کنور روزنامه نگار سرشناس ترکیه ای، این موضوع به محل مناقشه دو باشگاه روسی و فرانسوی تبدیل شده و مدیران زنیت به جای سه میلیون یورو، از ستاره ایرانی خود چهار و نیم میلیون یورو طلب دارند. مدیران لیون می خواهند. تست شده است.


اکرم کنور، روزنامه‌نگار و فعال بازار نقل و انتقالات ترکیه نیز روز گذشته در توییتی مدعی شد که لیون برای تست پیشنهادی 3 میلیون یورو پیشنهاد داده است اما زنیت 4.5 میلیون یورو می‌خواهد.

در همین حال، با انتشار شایعاتی در بین لندنی‌ها درباره خرید احتمالی ولاوویچ در زمستان مبنی بر جدایی لاکازت از آرسنال و بازگشت به لیون، بوگی اکنون به صراحت اعلام کرده است که تست کردن گزینه مورد علاقه او برای تقویت خط حمله تیمش است. مدیران به زمین می افتند. از باشگاه لیون

تا پایان هفته بیستم رقابت های لیگ 1 فرانسه (با یک بازی باقی مانده)، لیون با 20 امتیاز در رده یازدهم قرار دارد و مدیر باشگاه امیدوار است با جذب پیتر بوگه، سرمربی هلندی، تیم خود را در پنجره زمستانی تقویت کند. تیم در جلسه دوم شرایط خوبی خواهد داشت.

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما