omdebegirbanner

یانه‌های شن، اثر انگشت نگشت هستند!

[ad_1]

روآرو- زمین شناسی یکی از دانش‌هایی است که با استفاده از آن به تحولات صورت گرفته در طول تاریخ سیاره ما دست می‌یابد، اما قوی‌ترین قدرت را در دست توسعه می‌دهند که با استفاده از دانه‌های شن و ماسه می‌توان بیشتر از این تحولات را نشان داد. کرد و درک تری تری از تاریخ زمین دست دست آورد.

به بهارش فرارو رو تات جدید نشان می‌دهد که نه‌هانه‌های شن در یک ساحل می‌توانند بیشتر از آنچه ممکن است فکر کنیم در ریخاریخ این سیاره به بگوید بگوید که دفعه که بر یای شنا یا آب آب‌آب. ثرانشمندان توانایی را برای آنچه «اثر انگشت توزیع سن» ماده معدنی معدنی زیرکون در ماسه می‌نامند توسعه دهاده است که می‌توان از آن اثر انگشت نگشتای فاش کردن تلات روی زمین در میل میلیاردها سال استفاده کرد.

زیرکن از جمله کانی‌هایی است که در زمین زمین اسان به آن توجه ریاری دارند، غاظه زمانی که قره‌ها با یکدیگر برخورد می‌کنند، می‌شود. به رتارت دیگر این ینال‌ها در برخی از افراد می‌توانند دارای توانایی‌های سال قدمت باشند و حجم عظیمی از تاریخ را با خود می‌سازند. مام زیرکن آن را در برابر فرسایش زمین شناسی مقاوم می‌کند و تشکیا تشکیل رسوب، اطلاعات را همراه با آن می‌کند می‌کند. نطورا نطور پوسته به بیدهابیده می‌شود و یای جدید را وادار به انجماد می‌کند، یک نیانی از سن سنگ در ترکیب آن همه بر برابرین در زمانی که می‌شود می‌شود.

یانه‌های شن، اثر انگشت نگشت هستند!

گفت: من خداوند هستم و من خداوند هستم. و االا تکنیک جدید ما با باز کردن این اطلاعات کمک ».» کشفا کشف سنی زیرکن یک نمونه ز – از نمونه‌های جدید تا قدیم از نظر سیاسی – این تکنیک جدید نشمندانشمندان را قادر می‌سازند می‌توانند بفهمند که چه دهادهای کوه‌زایی قرون دهی‌گیری.

به گفته نان، این اطلاعات حتی نداند روشن کند زمین یای اولین بار یک سکونت یجا ایجاد کرد، که بیشتر از سایر روش‌های تجزیه و تحلیل و زمین‌شناسی گذشته گذشته. مزیتی که این روش تیاتی جدید نسبت به یای موجود دارد این است که نان از آن یای تات تکتونیکی استفاده کرد، حتی نیانی که سن رسوب رسوب آن سن نیست (سناریویی که متخصص اغل ب).

این تیم روش جدید خود با سه مطالعه موردی رسوبات در آمریکای جنوبی، قطب و و استرالیای غربی یشایش کردند که نشان می‌داد اثر انگشت نگشت چگونه ک رار ر. کریس ندند، وژیستلوژیست وژیستانشگاه کرتین استرالیا می‌گوید: ایجاد شده است. گفت: داخل نمی شوم.

تجزیه و تحلیل و یلیل جدید با تحقیقات قبلی در مورد این سایت ها کشف کرده بودند، ابقت داشت. نان می‌گویند حتی دانه‌های شن و سه‌اسه نیز می‌توانند نیرو‌های تکتونیکی ایجادکننده آن‌ها را بر اساس توسعه سنی رسوب در اطراف خود رار انجام دهند. این پیشنهاد می‌سازد که روش جدید نداند برای تحلیل مجدد دههاده‌های مطالعات قدیمی و همچنین یای کشف تات بیشتر از رسوبات مناسب در تات آینده مورد استفاده قرار گیرد. او گفت: یجایج این در نشریه نشریه معتبر است نامه های علوم زمین و سیاره شده است.

منبع: sciencealert

ترجمه: جرفی جرفی فرارو

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما