از وزن کم Pixel 6 Pro گرفته تا قیمت بسیار مقرون به صرفه Pixel 6 ؛ اخیراً تمام اطلاعات خانواده Pixel 6 فاش شد – Zomit

[ad_1]

سری پیکسل 6 سه شنبه 19 اکتبر رسما رونمایی می شود. گوشی های جدید گوگل در دو مدل در دسترس خواهند بود: یک مدل استاندارد به نام پیکسل 6 و یک مدل قدرتمند به نام پیکسل 6 پرو. تا کنون اطلاعات زیادی از این دستگاه ها نشت کرده است. در این مقاله ، ما تمام اطلاعات فاش شده در مورد خانواده Pixel 6 را جمع آوری کرده ایم.

पर 6 پیکسل بسیار مقرون به صرفه به عنوان یک گل سرسبد

اخیراً یکی از کاربران توییتر قیمت رسمی خانواده پیکسل 6 را در ایالات متحده گزارش کرده است. گفته می شود که این اطلاعات توسط Target Store تأیید شده است. به گفته Vonerna ، مطالبی که قبلاً فاش شده بود ادعا می کردند که Pixel 6 معمولی بین 749 تا 1099 دلار و Pixel 6 Pro بین 1049 تا 0،099 دلار قیمت خواهد داشت. که طبق اطلاعات و تصویر ایوان لی به اشتراک بگذارید ، قیمت این گوشی مقرون به صرفه تر خواهد بود.

قیمت پیکسل 6

او به صراحت با کارکنان هدف تماس گرفت و تأیید کرد که قیمت هایی که اعلام کردند واقعی است. لی می گوید قیمت های مشابه در سیستم لیست هدف نشان داده شده است. در این صورت ، نسخه استاندارد پیکسل با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی 599 دلار هزینه دارد که نسبت به 5 سال گذشته (699 دلار) پیکسل ارزان تر است. این برچسب قیمت – 1399 دلار در مقایسه با Apple iPhone 13 و Galaxy S21 799 دلار سامسونگ جذاب تر به نظر می رسد.

لی می گوید نسخه 128 گیگابایتی پیکسل 6 پرو نیز 898 دلار به فروش می رسد. در مقایسه ، iPhone 13 Pro Max با قیمت 1099 دلار و Galaxy S21 Ultra با قیمت 1،199 به فروش می رسد.

قیمت پیکسل 6

قیمت پیکسل 6

قیمت آنقدر مقرون به صرفه است که باورش سخت است. شاید گوگل در حال فکر کردن به کاهش سود خود برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار در سال جاری است. این شرکت تراشه تنسور مخصوص خود را برای این گوشی توسعه داده است که ممکن است به خواندن قیمت قطعات کمک کرده باشد.

Pixel 6 Pro ، سبک ترین پرچمدار رویاهای شما

در نهایت ، در 19 اکتبر ، ما به اطلاعات پیکسل 6 دسترسی داریم که هنوز فاش نشده است. گوگل می گوید این گوشی ها به سنسورهای دوربین بزرگتری مجهز شده اند. به طور کلی ، با تمام جزئیات فاش شده تا کنون ، سری Pixel 6 می تواند یکی از بهترین خانواده های تلفن هوشمند سال باشد. ویژگی های نرم افزاری آنها با سخت افزار جدید و اندروید 12 و پشتیبانی سخت افزاری بی نظیر (4 به روزرسانی سیستم عامل و پنج سال وصله امنیتی) کامل شده است.

یکی از همه مشخصات منتشر شده از Pixel 6 Pro بیش از هر گزینه دیگری توجه مردم را به خود جلب کرده است. اگر می توانید اطلاعات نشت شده از Amazon Mazon را باور کنید ، Pixel 6 Pro سبک است. زیرا وزن آن تنها 175 گرم است. این بدان معناست که تلفن های هوشمند رقبای خود مانند Apple iPhone 13 Pro 240 g و Galaxy S21 هستند Samsung Ultra 227 گرم سبک تر خواهد بود.

به دلیل باتری سنگین و صفحه نمایش بزرگ 6 پیکسل ، وزن سبک آن یک ویژگی مهندسی جذاب است. البته شیائومی در فرآیند تولید تلفن هوشمند CV جدید خود نیز همین کار را کرده است. همچنین لازم به ذکر است که گزارش های قبلی گفته بود که وزن پیکسل 6 پرو 210 گرم است که با این توضیحات سنگین ترین تلفن گوگل تا به امروز است.

سایر ویژگی های Pixel 6 Pro و قیمت آن در انگلستان

به تازگی ، دو لیست از Pixel 6 Pro در آمازون انگلستان ظاهر شده است که برخی از جزئیات این تلفن هوشمند را فاش می کند. این لیست ها توسط شخصی به نام درخواست می شود رولان کواندت (qurquandt) کشف می شود. البته لیست ها جزئیات کامل را ارائه نمی دهند. به همین دلیل ، این شخص اطلاعات بیشتری در اختیار کاربران فضای مجازی قرار داده است.

پیکسل 6 پرو مجهز به صفحه نمایش AMOLED 6.71 اینچی با نرخ تازه سازی 120 هرتز و وضوح تصویر 3120 در 1440 و وضوح HDR10 + خواهد بود. قبلا می دانستیم که در مرکز بالای صفحه یک حفره وجود دارد که میزبان یک دوربین سلفی است. طبق لیست منتشر شده ، این سنسور 12 مگاپیکسل خواهد بود.

پردازنده این دستگاه تراشه شش نانومتری Google Tensor است و در بریتانیا در دو پیکربندی متفاوت به فروش می رسد. هر دو پیکربندی دارای 21 گیگابایت رم خواهند بود. اما از نظر حافظه ذخیره سازی ، دو گزینه 128 و 256 گیگابایتی وجود دارد. همچنین باید توجه داشت که حافظه را نمی توان با حافظه خارجی تقویت کرد.

پنل پشتی Pixel 6 Pro دارای سه دوربین اصلی است ، سنسور اصلی 50 مگاپیکسل است و از PDAF و OIS پشتیبانی می کند. این دوربین دارای لنز تله فوتو 48 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 4 برابر و لنز ماوراء بنفش 12 مگاپیکسلی است. ویژگی های دوربین شامل تغییر پیکسل ، HDR خودکار ، فیلمبرداری 4K با 60/60 فریم بر ثانیه و پانوراما است.

در لیست افشا شده ، هیچ اطلاعاتی در مورد ظرفیت باتری و جزئیات شارژ وجود ندارد. اما اطلاعات موجود در آن تأیید می کند که تلفن مجهز به اسکنر اثر انگشت نوری در پایین صفحه خواهد بود. پیکسل 6 پرو در رنگ های آفتابی (زرد روشن) و مشکی عرضه می شود و طبق گفته Roland Quandet ، نسخه 128 گیگابایتی آن 84 84،849 و نسخه 256 گیگابایتی آن 94 49،499 قیمت دارد. آنها همچنین می گویند طبق اعلام آمازون بریتانیا ، پیکسل 6 پرو از اول نوامبر به فروش می رسد.

یک ویدیوی تبلیغاتی از خانواده Pixel 6 منتشر کرد

گاهی اوقات ، تنها مقدار کمی از اطلاعات محصول جدید فاش می شود. اما گاهی اوقات ، تقریباً تمام جزئیات اصلی به بیرون درز می کند و عملاً چیزی برای منتظر ماندن در مراسم رونمایی اصلی باقی نمی ماند. چندی پیش ، مورد جدیدی برای تلفن جدید Google رخ داد. درست همان موقع انبار Carphone قبل از رونمایی رسمی از این دو دستگاه در سه شنبه 1 اکتبر ، بیشتر جزئیات مربوط به پیکسل و پیکسل پرو فاش شد.

علاوه بر این ، اکنون فیلم هایی از این دستگاه منتشر شده است که مونتاژ آن را نشان می دهد و نکاتی را برای رفع آن ارائه می دهد! بنابراین تعجبی ندارد که اخیراً چندین ویدیوی تبلیغاتی رسمی برای پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو نیز فاش شده است. در ادامه ، ویدیوی تبلیغاتی منتشر شده برای پیکسل 6 را مشاهده خواهید کرد:

در واقع ، این فیلم ها اطلاعات جدیدی در اختیار ما نمی گذارند. آنها راهی برای انجام این کار نداشتند. زیرا تقریباً تمام اطلاعات مربوط به تلفن هوشمند نسل بعدی گوگل در فضای مجازی است. آنچه این کلیپ ها ارائه می دهند فقط نگاهی دیگر به طراحی زیبای گوشی جدید گوگل است. یکی از ویژگی های ظاهری جذاب آنها صفحه خمیده در نسخه Pro است (نسخه معمولی این دوبل از صفحه تخت استفاده می کند).

نکته دیگری که هنگام تماشای فیلم های تبلیغاتی این دو دستگاه به ذهن می رسد تلاش گوگل برای برجسته سازی هوش مصنوعی این خانواده است. این تبلیغات دارای ویژگی های منحصر به فردی مانند Magic Eraser و Live Translate هستند و بر امنیت بالای خانواده Pixel 6 تأکید دارند. همه این ویژگی ها در ویدئو تبلیغ می شوند تا قدرت هوش مصنوعی این دستگاه ها را نشان دهند ، به طوری که این ویژگی کلیدی می تواند تاثیر مثبتی بر فروش خانواده Pixel 6 داشته باشد.

همچنین می توانید ویدیوی تبلیغاتی منتشر شده برای Pixel 6 Pro را مشاهده کنید:

ما هنوز منتظر رویداد 1 اکتبر Google هستیم. اما ما واقعاً نمی دانیم گوگل قصد دارد چه اطلاعاتی فراتر از آنچه تاکنون فاش شده است ارائه دهد.

نظر شما در مورد Pixel 6 و نسخه Pro آن چیست؟



[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما