omdebegirbanner

مقایسه 10 شرکت برتر هاست وردپرس در سال 1400

زمان و نحوه پاسخگویی پشتیبانی هاست: اما صرفا ماجرا به این ختم نمیشه بلکه بخش اصلی ماجرا درست زمانی رخ میده که شما تیکت برای پشتیبانی و درخواست خودتون ارسال می کنید، حالا اگر شرکت میزبانی تیکت شما رو در بهترین زمان ممکن بتونه مورد بررسی قرار داده و بک آپ رو برای رفع مشکل ریستور کنه باید گفت که سایت شما خیلی خوش شانس هستش که چنین میزبانی وب نصیبش شده، اما اگر تیکتی که ارسال میکنید ساعتها منتظر بمونید تا مورد بررسی قرار بگیره و تازه به شرطی با جواب مثبت در جهت رفع مشکل روبهرو بشین، دیگه وقت از دست رفته و این کار به دلیل اینکه موتورهای جستجو چندین بار در طول این مدت زمان برای بررسی بهروزرسانی سایت وارد اون شدند اما هیچگونه دیتای جدیدی رو دریافت نکردند تا ایندکس کنن همین امتیاز منفی در یک بازه زمانی کوتاه باعث ایجاد کلی ضرر و زیان براتون خواهد شد. و پشتیبان گیری داخلی همیشه یک امتیاز مثبت محسوب می شود. شما احتمالاً نیازی به یک برنامه میزبانی که برای میلیون ها بازدید کننده، 1 ترابایت یا فضای ذخیره سازی و دسترسی به سایت های نامحدود نخواهید داشت. 2- مورد بعدی که باید توجه کنید هاستی که انتخاب می کنید با توجه به زبان برنامه نویسی خود انتخاب کنید به طور مثال سیستم مدیریت محتوا وردپرس روی هاست ویندوز قابل اجرا است اما کار شما را سختر خواهد کرد بنابراین اگر سرویسی خریداری نکردید بهتر است هاست وردپرس لینوکسی انتخاب کنید تا به راحتی فعالیت های خود را انجام دهید.

پیرامون پهنای باند وقتی که دنبال بهترین هاست برای وردپرس عاقلانه است که نیاز های سایت خود را در زمانی که رشد سایت بیش از انتظار است در نظر بگیرید.اگر وب سایت شما در ماه بیش از حد مجاز پهنای باند استفاده نماید می بایست هزینه ی آنرا پرداخت نمایید که البته با برنامه ریزی دقیق, شما می توانید از بروز چنین مواردی جلوگیری نمایید. میزبانفا با اینکه خیلی شرکت قدیمی نیست ولی در زمان کوتاه توانسته با ارائه خدمات با کیفیت با رقبای قدیمی و سرسخت خود رقابت کند. با درک کامل از فضای وب , شما قادرید که پلن مناسبی برای میزبانی وب خود انتخاب نمایید و از آن برای آپلود اطلاعات خود استفاده نمایید. همانطور که می دانید ما کنترل پنل های مختلفی برای مدیریت اکانت هاست خود استفاده می کنیم. در زمان انتخاب هاست توجه کنید که، سرویس میزبانی از دیوار آتش مناسب برای جلوگیری از حملات، امکان بروزرسانی خودکار وردپرس و پلاگینها، بروزرسانی دائمی سرور و امکان پشتیبانگیری خودکار بهرهمند باشد. گزینه سوم قدرتمندی و ویژگی های خاصی در کنار قیمت نسبتا بالا برای لایسنس دارد که به دلیل این مورد آخر زیاد مورد توجه وبمستر ها قرار نمی گیرد و ما نیز زیاد به آن نمی پردازیم اما جدال اصلی برسر 2 مورد اول است.

سایت های وردپرسی به دلیل وجود پلاگین ها و قالب های گوناگون نیاز به فضای دیسک و پهنای باند بالا در کنار منابع و بهینه سازی های سخت افزاری و نرم افزاری دارند تا شما بتوانید یک وبسایت وردپرسی سبک ، سریع و کارا داشته باشید. از طرفی هاستهای زیادی را به یک سرور متصل میکند و این موضوع مشکلاتی ایجاد میکند. فضای ذخیره سازی به مقدار کل فضای موجود بر روی سرور گفته می شود که می تواند برای ذخیره ی فایل ها مورد استفاده قرار گیرد به خصوص فایل هایی که برای وب سایت شما نیاز است.این فایل ها از هر نوع تصویر,فایل های html و اسکریپت های وب سایت ممکن است باشد.برخی افراد نیز از فضای ذخیره سازی برای لاگ های فایل پشتیبان و ذخیره ی نسخه های قدیمی وب سایت و یا حتی فایل های پشتیبان از کامپیوتر خانگی استفاده می کنند. تمام تنظیمات و کنترل و مدیریت آن با شماست و کسی دخالتی ندارد.هزینه این نوع هاست بالاست اما برای سایت های بزرگ و حرفه ای نیاز است. دانستن و درک تفاوت بین پهنای باند و فضای وب به شما در انتخاب بهترین هاست برای وردپرس و سایت وردپرسی تان کمک بسزایی کرده و این به عملکرد وب سایت نیز مرتبط است.

پهنای باند و فضای دیسک در هاستینگ وردپرس باید به چه صورت باشند؟ شما می توانید فضای ذخیره سازی را به عنوان قفسه های بایگانی تصور کنید.به عنوان مثال , مانند یک محیط کار که در زمان رشد برای اضافه کردن اطلاعات یا فایل هایش به قفسه های بایگانی بیشتری نیاز پیدا می کند , توصیه می شود در زمان انتخاب پلن برای میزبانی وب خود , توسعه ی وب سایت خود را نیز در نظر داشته باشید. در مقابل اما بعضی محدودیت ها در پلسک ( مثل محدودیت های automatic schedule که گاها برای صاحبین بلاگ های وردپرسی و افرادی که دنبال ارسال نوشته های خود در زمان های مناسب هستند مشکلات عدیده ای فراهم می کند. مزیت دیگر نگار هاست قیمت پایین آن است اگر به دنبال هاستی با هزینه کم و کیفیت مناسب می گردید این هاست گزینه مناسبی می باشد البته اگر کیفیت و خدمات برایتان اهمیت بیشتری دارد از شرکت های رده بالا معرفی شده در این مقاله استفاده کنید. اگر به دنبال بهترین هاست برای وردپرس هستید می بایست به این موضوع هم توجه کنید که علاوه بر فضای وب پهنای باند نیز برای سایت شما حیاتی است. اخیرا شرکت های فروش هاستینگ و خدمات سرور پلن های هاستی تحت عنوان هاستینگ وردپرسی و یا هاست ویژه وردپرس را در سبد خدمات خود اضافه کرده اند که دقیقا همین ویژگی را به همراه فضای دیسک و پهنای باند معقول تر در اختیار کاربران قرار داده است.

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما