omdebegirbanner

مقایسه 10 شرکت برتر هاست وردپرس در سال 1400

اگر می خواهید یک سایت وردپرسی راه اندازی کنید بهتر است از هاست ویندوزی استفاده نکنید زیرا با مشکلات زیادی روبرو خواهید شد اما اگر وب سایت شما به زبان های ASP و .NET و پایگاه داده MsSQL می باشد می توانید از هاست ویندوزی استفاده کنید تنها دلیلی که یک فردی هاست ویندوز نیاز دارد فقط همین مواردی می باشد که خدمت شما عرض کردیم. این موضوع شرایط تهیه یک هاست با کیفیت را برای وبسایتهای وردپرسی یا زبان PHP آسان می کند. اما میتونید با مراجعه به صفحه وضعیت سرورها و وارد کردن آدرس سایت خودتون اطلاعاتی را به دست آورده و از وضعیت هاستی که روی این سرور استفاده میکنید مطلع شوید. آیا صرف هزینه کردن زیاد نتیجه خوبی را برایمان رقم میزند؟ همراهان عزیز امیدوارم به کمک این مقاله توانسته باشید بهترین هاست ایران را بشناسید و از میان هاستینگهای برتر ایران، هاستی مناسب را برای سایت خود انتخاب کنید.

پارس پک هم در لیست چند شرکت برتر هاست در ایران قرار می گیرد. میزبانفا هم جزو چند هاست برتر ایران است که قدمت نسبتاً کمتری نسبت به ایران سرور دارد اما شهرت در کیفیت، خدمات پساز فروش و اهداف بلندپروازنهی این شرکت باعث شد گوی رقابت را از بسیاری برباید. پلنهای این شرکت هم تنوع خوبی دارند اما پلنی که در بین هاستهای لینوکسی نظر کاربران را بسیار جلب میکند، پلن نقره ای این شرکت با فضا و ترافیک نامحدود است! راه یافتن اینترنت به تمامی خانه ها سبب شده است بسیاری به اهمیت این فضا پی ببرند و کسب درآمد خود را به این بخش انتقال دهند. معمولا این موارد را در مشخصات سرویس مورد نظر وارد میکنند و میتوانید در هنگام خرید به آن توجه کنید چنانچه برایتان مبهم بود میتوانید با برقراری ارتباط با پشتیبانی سوال کنید. در این مقاله قصد داریم به یک پرسش مهم و اساسی بپردازیم: «چه هاستی برای وردپرس مناسب است؟ در این مقاله، قصد داریم، راهنمای خرید هاست وردپرس را داشته باشیم. میهن وب هاست انواع هاست های ایران و خارج از ایران (آلمان) را در قالب پلن های متنوع و قیمت های مناسب ارائه میدهد.

هاست دی ال از سال 87 در زمینه ارائه خدمات هستینگ وب فعالیت می کند و قادر به میزبانی سایت های بزرگ در ایران است. نت افراز روی سرویسهای خود 7 روز ضمانت بازگشت وجه را ارائه می کند. موضوع کاملاً روشن است، برای فروش بیشتر باید روش های بیشتری را آغاز کرد. میزبانفا دارای رتبهی الکسای ۱۱۰ ایران است و در بین کاربران ایرانی کاملاً شناخته شده است. اگر دارای یک فروشگاه اینترنتی با ووکامرس هستید هاست ووکامرس مناسب شماست. اگر وبسایت شما با وردپرس ساخته شده و دارای فروشگاه اینترنتی به کمک ووکامرس هستید هاست وردپرسی این شرکت مناسب شما خواهد بود. فضای هاست برای وردپرس نیز دارای اهمیت بسیار زیادی است که این باز هم به نوع سایت و حجم اطلاعات آن بر میگردد. ده ها و یا شاید صدها ارائه دهنده هاست وب در بازار وجود دارد و اکثر آنها اصرار دارند که دارای ویژگی های جذابی مانند پهنای باند بی پایان ، فضای دیسک نامحدود و غیره میباشند. یک شرکت ارائه دهنده ی خدمات هاست خوب چندین روش ارتباطی را برای مشتریان ارائه می دهد.

موضوعی که باعث شد نام این شرکت را در بین لیست برترین هاستینگهای ایران قرار دهیم ارائه پهنای باند نامحدود و پشتیبانگیری از اطلاعات در هر ۱۲ ساعت است. میهن وبهاست نامی آشنا در عرصهی ارائه هاست وسرور در ایران است. در بخش نظرات می توانید اعلام کنید. برای کاربران این سایت امکانات ویژه ای در نظر گرفته شده است که پشتیبانی رایگان وردپرس از جمله آنها می باشد. از نظر پشتیبانی، گنجه هاست باز هم در رده یکی از بهترین سرویسدهندههای این لیست قرار خواهد گرفت. انتخاب بهترین هاست برای وردپرس یکی از اساسی ترین دغدغه هایی است که افراد با آن مواجه می شوند. قیمت هاست بر چه اساسی محاسبه می شود؟ به صورت کلی می توان گفت که هاست وردپرس به نوعی انعطاف پذیر شده است. این شرکت گارانتی بازگشت وجه هم دارد بنابراین در صورت ناراضی بودن از خدمات میتوانید هزینهی خود را به طور کامل پس گرفته و شرکت هاستینگ خود را تغییر دهید. سرور پارس یکی دیگر از شرکت های میزبانی حرفه ای در ایران است که طی چند سال گذشته توانسته با خدمات خوبی که ارائه می دهد مشتریان زیادی را راضی نگه دارد.

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما