omdebegirbanner

شال و روسری یگانه

مینی اسکارف

استایل با این مینی اسکارف‌ها بسیار زیبا و خاص می‌شود، به عنوان مثال یک مینی اسکارف گیپور قرمز و یا مشکی همراه با یک دستکش و مانتوی کتی همراه با یک شلوار راسته یک استایل بی نظیر را برای شما رقم می‌زند. روسری‌هایی با اندازه‌های کوچک که نام دیگرشان باندانا است؛ یک تکه پارچه مربعی شکل با ابعاد 50 در 50 می‌باشد. اخیراً در پشت ویترین فروشگاه‌های بزرگ شال و روسری به چشم می‌خورد و بازار داغی پیدا کرده‌اند. کاربرد باندانا بیشتر به عنوان دستمال سر، یا بستن به مچ، بازوبند و ساق‌بند می‌باشد؛ اما منظور از مینی اسکارف روسری‌های قواره کوچک آن هم در اندازه‌های 75 سانتی‌متری است.

اگر می‌خواهید یک اکسسوری جذاب برای استایل ماکسیمال تابستانه رنگارنگ داشته باشید، به سراغ مینی اسکارف‌های ساتن بروید که هم از لحاظ جذابیت رنگی و هم از لحاظ نوع آیتم می‌توانند در استایل ماکسیمال بدرخشند. همچنین این آیتم‌ها در استایل‌های رسمی و مهمانی هم می‌توانند بسیار جذاب باشند مخصوصا اگر با یک کت جذاب ست شوند. همانگونه که در نحوه آماده‌سازی و دوخت لباس‌های زنانه خواندید برای دوخت مینی اسکارف شما می‌توانید با یکی از پارچه‌هایی که در بالا در رابطه با آنها صحبت شد، دوخت مینی اسکارف را شروع کنید.

مینی اسکارف پتینه صورتی کد 40182

اگر پیراهنتان راه راه یا چهارخانه باشد، بهتر است در این صورت یک مینی اسکارف با رنگ خنثی را انتخاب کنید .در این حالت، استفاده از یک کیف کوتاه دستی هم در کنار آن جالب به نظر می‌رسد. اولین مورد در نگهداری از این مدل روسری این است که هرگز روسری نباید برای شستشو در ماشین لباسشویی قرار داده شود. مورد بعد این است که مواد شوینده به کار رفته برای شستن روسری‌ها می‌توان از مواد شوینده ملایم و نرم کننده استفاده کرد.

  • علاوه بر انتخاب رنگ بر اساس پوستتان، باید انتخاب رنگ را بر اساس سایر لباس‌هایتان هم یکبار دیگر مورد بررسی قرار دهید تا هارمونی رنگی پوشش شما از تعادل خارج نگردد.
  • شومیز یا پیراهن هم می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای استایل با مینی اسکارف باشد.
  • بنابراین اگر برای استایل کژوال تابستانه‌تان به دنبال یک اکسسوری خنک و بسیار راحت می‌گردید به سراغ مینی اسکارف‌های نخی بروید.
  • شاید برای شما جالب باشد که بدانید کاربرد این روسری‌های زیبا تنها در مد ایرانی نیست و شما به راحتی می‌توانید ردپای آن را در مد هالیوودی و اروپایی نیز مشاهده نمایید.

علاوه بر جلوگیری از این موارد در سرما هم مینی اسکارف کاربرد بسیار زیادی دارد. اکنون که تصمیم دارید تا یکی از دوست داشتنی و شیک‌ترین انواع مینی اسکارف را تهیه و خریداری کنید، توصیه می‌کنیم که تمام مدل‌های عرضه شده در فروشگاه‌های شال و روسری را با دقت مشاهده کنید. شما می‌توانید با مراجعه به سایت سورنا از محصولات چرمی این سایت نیز دیدن کرده و خرید غیر حضوری و راحتی را تجربه کنید.

مینی اسکارف پلنگی

روسری‌های بی بی اسکارف چه در استایل فرمال و چه در استایل کژوال قابل استفاده هستند. استفاده از بی بی اسکارف به همراه کفش چرم زنانه نیز می‌تواند انتخابی شکیل باشد. همانگونه که در معرفی لباس های شیک سنتی مطالعه کردید اگر شما استایل رترو دارید استفاده از مینی اسکارف بسیار مناسب شما است‌. ‌در دهه‌۶۰ در ایران هم افرادی که استایل رترو داشتند از مینی اسکارف‌ها استفاده می‌کردند، یک دوره‌ای مینی اسکارف از استایل‌ها خارج شد اما دوباره دوخت مینی اسکارف و استفاده از آن رونق گرفته است. در فیلم‌های کلاسیک دهه‌ی ۴۰ و ۵۰ میلادی هم از مینی اسکارف‌ها بسیار زیاد استفاده می‌کردند. امروزه در ایران هم دوباره طراحان به سراغ دوخت مینی اسکارف رفته اند.

مینی اسکارف

البته جالب است بدانید که این روسری‌ها نمی‌توانند تمام حجم موهای شما را بپوشانند، بنابراین بهتر است که برای مکان‌های رسمی از آن‌ها استفاده نکنید. استفاده از این روسری‌ها می‌تواند برای شما بسیار جذاب باشد و بستن آن‌ها در بیشتر موقعیت‌ها مورد استفاده شما قرار می‌گیرد. این روسری دخترانه، هم سبک است و هم نازک و با پوشیدن آن، احساس سنگینی روی سر نخواهید کرد . در ضمن پارچه نخی به گونه‌ای است که هوا از طریق آن به خوبی عبور می‌کند و بنابراین با پوشیدن آن احساس گرما هم نخواهید کرد. بنابراین اگر برای استایل کژوال تابستانه‌تان به دنبال یک اکسسوری خنک و بسیار راحت می‌گردید به سراغ مینی اسکارف‌های نخی بروید.

به طور کلی به روسری‌هایی که قواره‌های آنها کوچک است مینی اسکارف می‌گویند. مینی‌ اسکارف‌ها شبیه به دستمال سرها هستند اما تقاوت‌هایی را هم این دو با هم دارند. همانطور که در آموزش گام به گام ست کردن مینی اسکارف خواندید به طور کلی به روسری‌هایی که قواره‌های آنها کوچک است مینی اسکارف می‌گویند. یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین استایل‌ها با مینی اسکارف ترکیب این اکسسوری‌ها با مانتوهای کتی و یا انواع کت و شلوار یا کت و دامن زنانه است. ترکیب یقه‌ی و شکل آستین های کت با این روسری ها استایل جذاب و شیکی را خلق می‌کند.

روش بستن مینی اسکارف

استفاده از مطالب مجله اینترنتی دیجی استایل فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت آوازه نو پوشان پارسی (فروشگاه اینترنتی دیجی استایل) است. طوری بیبی اسکارف را دور مچ خود بپیچید که شکل و ظاهر خوبی پیدا کند. یکی از حالت‌ها این است که مینی اسکارف را جوری ببندید که تمام سر شما پوشش داده شود و تنها صورتتان مشخص شود.

مینی اسکارف

اگر می‌خواهید یک استایل زیبا، خاص و کلاسیک را تجربه کنید حتما یک مینی اسکارف با جنس ساتن خریداری کنید. استفاده از مینی اسکارف‌ها مختص این دوره‌ی زمانی نیست و در سالیان دور هم از آن‌ها استفاده می‌شده است و در حال حاضر دوباره دوخت مینی اسکارف‌ قوت گرفته است. علاوه بر انتخاب رنگ بر اساس پوستتان، باید انتخاب رنگ را بر اساس سایر لباس‌هایتان هم یکبار دیگر مورد بررسی قرار دهید تا هارمونی رنگی پوشش شما از تعادل خارج نگردد. در دو سه سال اخیر این آیتم‌ها مجددا در استایل رترو مورد استفاده قرار گرفته‌اند. بستن این مدل روسری‌ها باعث می‌شود که شما استایل به روزی داشته باشید و با هر سلیقه‌ای که دارید می‌توانید این مدل روسری‌های کوتاه و زیبا را تهیه کنید.

ابعاد پارچه را بر اساس ابعادی که در بالا گفتیم می‌برید و بعد دوره پارچه را می‌دوزید، حال برویم سراغ زدن طرح بر روی پارچه. یک پاک کن برمی‌داریم و بر روی آن طرح ستاره می‌کشیم و اطراف آن را می‌بریم. این قالب‌ها را در رنگ همان پارچه‌ای که داریم می‌زنیم و بعد قالب‌ها را بر روی پارچه می‌گذاریم تا پارچه ما طرح‌دار شود.

مینی اسکارف

این تنوع باعث شده است افراد بسیار زیادی بتوانند از آنها استفاده کنند. دوخت مینی اسکارف کار بسیار دشواری نیست و شما با خرید پارچه می‌توانید دوخت مینی اسکارف را تجربه کنید‌. از میان مینی اسکارف‌ها، مینی اسکارف با جنس ساتن در میان خانم‌ها بسیار محبوب است. ساتن به دلیل براقی و درخشانی که دارد افراد زیادی را طرفدار خود کرده است.

مینی اسکارف‌های توری در رنگ‌های مختلف و با طرح گل‌های توری را احتمالا این روز‌ها زیاد بر سر خانم‌ها دیده‌اید. این نوع آیتم‌ها برای ست کردن در استایل مجلسی و رسمی فوق‌العاده‌اند. به عنوان مثال می‌توانید یک مینی اسکارف گیپور مشکی و گلدار را با یک دست کت و شلوار مشکی و کفش‌های پمپی پاشنه بلند ست کنید و یک استایل جذاب و خیره‌کننده داشته باشید. این نوع مینی‌اسکارف‌ها از جمله محبوب‌ترین مدل‌های مینی اسکارف هستند. ساتن‌های براق و جذاب بر روی سر می‌توانند بسیار جذاب و خیره‌کننده باشند؛ به ویژه اگر مینی اسکارف ساتن شما طرح‌های رنگارنگ و شاد و درخشانی هم داشته باشد.

راهنمای خرید روسری دخترانه شال و روسری مدلینا

روسری دخترانه

صادرات روسری از ایران به کشورهای دیگر سالها انجام شده و می شود همچنین این روند موجب شده است تا صادر کنندگان سود فراوانی را کسب نمایند. از طرفی به دلیل با کیفیت بودن جنس روسریهای ایرانی و دوخت تمیز آنها مشتریان بسیاری در خارج از کشور از خرید آنها استقبال کرده اند و از انتخاب خود رضایت کامل را دارا می باشند. از تمامی مشتریان عزیزی که تمایل به خرید روسری با کیفیت دارند دعوت می شود که با ورود به سایت ما جدید ترین مدلها و طرحهای روز را مشاهده کرده و خرید زیباترین روسریها را از سایت ما انجام دهند. به افراد دارای پوست گندمی توصیه می شود از روسریهایی با رنگهای مایل به گلی استفاده نکنند. همچنین کسانی که تمایل به پوشیدن روسری دارند باید مدل روسری را با توجه به حالت و مینیک صورت خود انتخاب نمایند.

  • مثلاً مهم است که روسری را برای استفاده در چه فصلی از سال مد نظر دارید.
  • تمامی حقوق مادی و معنوی سایت و تصاویر محصولات نزد فروشگاه مادام بلا محفوظ است.
  • روسری‌ها ابعاد کوچکتری دارند و برای سر کوچک کودکان مناسب‌تر هستند.
  • در این مدل از مینی اسکارف بسته به نوع و جنس تور استفاده تور استفاده شده معمولا موها تا حدودی مشخص می باشد و جذابیت آن را دو چندان می کند.
  • از تمامی مشتریان عزیزی که تمایل به خرید روسری با کیفیت دارند دعوت می شود که با ورود به سایت ما جدید ترین مدلها و طرحهای روز را مشاهده کرده و خرید زیباترین روسریها را از سایت ما انجام دهند.
  • نکته ی ساده ای که در محصولات به روز این فروشگاه مورد توجه قرار دارد.

زیبایی روسری می تواند موجب افزایش اعتماد به نفس در افراد شود همچنین رنگ و طرح آن می تواند در روحیه فردی که آن را می پوشد بسیار اثر گذار باشد. این منسوجات انتخاب بسیار مناسبی جهت هدیه دادن می باشند و می توان آنها را به هر سنی  و برای هر مناسبتی هدیه داد. عوامل بسیاری وجود دارند که می توانند قیمت یک روسری را مینی اسکارف تعیین کنند و روی افزایش یا کاهش قیمت آن اثر بگذارند. دخترها، خانم ‌های جوانی هستند که می ‌خواهند عبور از دنیای کودکی تا بزرگسالی را با سبک و ایده ‌های خاص خود سپری کنند. دختر خانم ‌ها علاقه دارند تا به چشم یک خانم با وقار دیده شوند و در عین ‌حال همچنان در شور و حرارت یک دختر مهیج و سرزنده مانده باشند.

قیمت روسری آبی کاربنی از تولید به مصرف

راستی یادت نره نظرات بقیه کاربرها رو هم بخونی؛ حتما توی خرید شال و روسری دخترانه خوب بهت کمک می‌کنه. مدل مجلسی این مدل روسری در جنس حریر، یاخما و جنس تور موجود می باشد. ساده ترین و راحت ترین مدل این روسری را خانم ها از جنس نخی استفاده می کنند. در زیر می توانید با مشاهده تصاویر قرار داده شده از انواع روسری های مینی اسکارف زنانه و دخترانه ، در انتخاب و خرید روسری مورد نظر خود ، ایده و الگو بگیرید.

امروزه اکثر نوجوانان و جوانان تمایل به خرید روسری ابریشم با رنگهای زرد و طوسی داشته و مدلهای دخترانه آن توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند. روسریها دارای اندازه های متفاوتی بوده و در سایزهای کوچک، متوسط و بزرگ تولید می شوند. روسری پارچه ای چهار گوش یا سه گوش می باشد که توسط اکثر تولیدیها در کشورهایی که زنان مسلمان زندگی می کنند دوخته شده و طرحها و رنگهای بسیار متنوعی را دارا می باشد.

نظرات کاربران

همچنین این روسری به گونه ای طراحی شده است که با هر مدل و لباسی قابل استفاده است. زمانی ‌که راه افتاده ‌اند و انواع استایل‌ های جذاب دخترانه را برای خود آماده کرده ‌اند. قطعا در انتخاب استایل نهایی خود حس و حال نوجوانی و جوانی را در نظر دارند. قطعا نمی ‌توانید با انواع روسری ‌های معمولی برای خانم ‌های بزرگسال، طرح لباس دختر خانم ‌های جوان را تکمیل کنید. دخترها به یک روسری متفاوت نیاز دارند و روسری دخترانه نیاز آنها را پیش‌ بینی کرده ‌است. این روسری های جوان پسند روش طراحی متفاوتی در روسری است که دنیای پرشور و جوان دخترخانم ‌ها را هدف گرفته ‌است.

اکنون به خود می‌بالیم که محصولاتی تولید کرده‌ایم برگرفته از ویژگی‌های بارز هنر ایران‌زمین که مورد توجه و استقبال بانوان کشور از جمله جامعه هنرمندان و بازیگران مطرح کشور قرار گرفته است. متریال این جنس از روسری ها بسیار لطیف و راحت و به راحتی چروک نمی شوند و برای دختر خانم های با سلیقه با استایل های لاکچری و رسمی، یک گزینه بسیار مناسب هستند. طرح پوست ماری نیز مانند طرح پلنگی یکی از الگوهای قدیمی و پرطرفدار در طرح های جدید شال و روسری است. طرح های پوست مار در رنگ های خاکستری، آبی، سبز، کرم و قهوه ای تولید و طراحی می شوند. رنگهای این مدل شالها تیره و مشکی بوده و کاربرد خاص خود را دارند و بیشتر برای سنین بالاتر استفاده می شوند. یکی از چیزهایی که تکمیل کننده لباس بچگانه دخترانه است، اکسسوری است.

شناخت انواع پارچه و خصوصیات آن (همراه عکس)

به طور مثال افرادی که دارای صورت گرد شکل می باشند باید از روسریهای کوتاه و سایز کوچک استفاده نمایند زیرا کوتاهی و کوچکی روسری موجب می‌شود که صورت آنها زیادی بزرگ دیده نشود و سن چهره آنها افزایش پیدا نکند. اما کسانی که صورتهای کشیده دارند بهتر می باشد از روسریهای سایز بزرگ استفاده نمایند زیرا این روسریها با این سایز موجب می‌شوند که صورت آنها به مقدار زیاد بیضی و کشیده دیده نشود و مینیک صورت آنها پر تر و گوشتی تر دیده شود. روسریها دارای انواع متفاوت می باشند و استفاده از هر کدام از آنها مناسب مکانهای متفاوتی می باشد. به عنوان مثال برخی از روسریها مجلسی بوده و اکثرا این روسری مجلسی یا از پارچه های گیپور و یا از ساتن تهیه شده‌اند و دارای قیمت بالاتری نسبت به دیگر روسریها می باشند. اما روسریهایی که اکثرا در خیابان و بازارها به طور عادی و روزمره استفاده می شوند دارای پارچه ای نازک می باشند و جنس اکثر آنها نخی می باشد. روسری دخترانه; به‌ سادگی در دنیای دختر خانم ‌ها از انواع روسری در انواع سبک ‌ها حضور دارد.

این طرح روسری مینی اسکارف از همان ابتدا مورد استقبال قرار گرفت و همین امر منجر به ایجاد این نوع روسری در ترکیب رنگ های متنوع شد. از این رو در این مطلب به معرفی ۷۰ مدل از شیک ترین و جدیدترین مدل های روسری مینی اسکارف زنانه و دخترانه ۲۰۲۳ در طرح های ساده ، مشکی ، سفید ، رنگی ، فانتزی ، مجلسی ، اسپرت و طرح دار پرداخته ایم. این نوع از روسری از محبوب ترین انواع روسری است که با جنس لطیف، سبک و خنک بسیار مناسب فصول گرم سال است.

روسری دخترانه

عامل دومی که بر روی قیمت روسری اثر گذار می باشد طرحهای چاپ شده بر روی آن است و برای چاپ برخی از این شکلها از دستگاه های وارداتی و خارجی استفاده می شود که همین موجب می شود که این روسریها با قیمت بالاتری در بازار عرضه شوند. تمامی بانوان و دخترانی که تمایل به خرید روسری دارند باید در زمان مراجعه به مراکز خرید و عرضه روسری به یکسری موارد مهم توجه نمایند. مدل روسری مینی اسکارف دخترانه جدید ۱۴۰۲ ؛ مینی اسکارف به روسری‌هایی کوچک گفته می‌شود که باعث زیبایی افراد می شود و طرفداران زیادی در میان خانم ها و دختران جوان دارد.

روسری دخترانه

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما
تمامی اطلاعات ارائه شده در این وب‌سایت توسط الگوریتم‌های هوش مصنوعی تولید می‌شوند، اما توجه داشته باشید که ما هیچ توصیه‌ای برای استفاده از این اطلاعات ارائه نمی‌دهیم.