omdebegirbanner

راهنمای خرید هاست وردپرس از بهترین شرکت های هاستینگ ایران

حال که به اینجا رسیدیم میخواهیم درباره بهترین هاست وردپرس کمی صحبت کنیم. چرا نباید از هاست وردپرس رایگان استفاده کنیم؟ زمانی که شما از بهترین شرکت، هاست وردپرس را خریداری می کنید باید در بازه زمانی که این هاست و میزان در اختیار شما قرار داده شده است. سوالی که خیلی ها می پرسند این است که هاست خارج بهتر است یا هاست ایران، در جواب این سوال باید بگم که آنچنان تفاوتی ندارد و تفاوت های آن ها بسیار جزئی است اما در کل هاست ایران را پیشنهاد می کنم چرا که کاربران شما قرار است از ایران باشند و سرعت سایتتان برای کاربرانتان کمی بیشتر خواهد بود همچنین به دلیل دردسترس بودن هاست ها از امنیت بیشتری برخوردار خواهند بود. در این قسمت به طرح سوالاتی به همراه پاسخ آنها به منظور انتخاب بهترین هاست وردپرس میپردازیم و امیدواریم که اطلاعاتی که در زیر آمدهاند به شما در انتخاب بهترین هاست برای وردپرس کمک کنند. اما مهمترین نکته هنگام انتخاب میزبانفا برای میزبانی سایت شما این است که به دلیل نرخ بالای دلار ، قیمت میزبانفا برای امسال بسته شده است و هیچ تغییری در قیمت ها مشاهده نخواهید کرد. برای شما توضیح دادیم. بهترین ها را لایق شما می دانیم و مطمئن هستیم با قدمی که در این راه گذاشته ایم شما را شگفت زده خواهیم کرد.

خیلی از افرادی که هاست با حجم بالا نیاز دارند دیگر سراغ هاست های دانلود نمی روند و از سرویس های با حجم بالای نت افراز استفاده می کنند. به اعصابتان مسلط باشید و از این به بعد میزبانی خود را به هاست مخصوص وردپرس سابین سرور بسپارید تا از سرعت لود فوق العاده بالای سایت خود هم خودتان و هم کاربرانتان لذت ببرید و هم موتورهای جستجوگر از سرعت لود شگفت انگیز شما شوکه شوند . به عنوان مثال میتوان به پلنهای هاست وردپرس دو شرکت نت افراز و ایران سرور اشاره کرد که نصب رایگان وردپرس را انجام می دهند. شبکه های اجتماعی مثل لینکداین و اینستاگرام، این امکان را فراهم کرده اند که به راحتی افراد متخصص در حوزه خود را پیدا کنید و تنها با یک پیام پاسخ سوال خود را پیدا کنید. اما مواردی وجود دارد که در انتخاب یک هاست خوب باید مد نظرتان باشد مثل میزان فضا، پهنای باند و سازگاری که در تمام هاست ها مشترک است. هاست مخصوص وردپرس مناسب افرادی است که به دنبال کیفیت ، پایداری و داشتن یک تیم متخصص وردپرس برای پشتیبانی بعد از خرید هستند .

شما می توانید فضای ذخیره سازی را به عنوان قفسه های بایگانی تصور کنید.به عنوان مثال , مانند یک محیط کار که در زمان رشد برای اضافه کردن اطلاعات یا فایل هایش به قفسه های بایگانی بیشتری نیاز پیدا می کند , توصیه می شود در زمان انتخاب پلن برای میزبانی وب خود , توسعه ی وب سایت خود را نیز در نظر داشته باشید. فضای هاست یا همان فضای میزبانی مقدار حجمی هست که برای آپلود کردن فایل های خود از آن استفاده می کنید. هاست وردپرس یک تکنولوژی جدید می باشد که برای ارائه خدمات میزبانی وب بدون دردرسر برای کاربرانی که سیستم مدیریت محتوا وردپرس استفاده می کنند و این سرور در واقع همان هاست وردپرس می باشد که در بالاتر به آن پرداخته ایم. یکی دیگر از خدمات قابل توجه این شرکت ارائه خدمات هاست مدیریت شده است. چنین حرکتی علاوه بر مدیریت عالی منابع منجر به خلوت بودن سرور و بازدهی بهتر خواهد شد. سایت های وردپرسی به چه میزانی از منابع سخت افزاری نیاز دارند؟

برخلاف دیگر شرکت های میزبانی که منابع خود را از شرکت های دیگر تهیه می کنند ، میزبانفا تنها شرکت میزبانی است که میزبانی ابری واقعی را در ایران با زیرساخت سخت افزاری قدرتمند با مالکیت 100٪ ارائه می دهد. آیا میتوانم هر زمان که خواستم میزبان وب سایت را تغییر دهم؟ در حال حاضر میزبان وردپرس، انواع خدمات میزبانی وب از جمله میزبانی اشتراکی وب با پنل های دایرکت ادمین و سی پنل، سرورهای مجازی و اختصاصی با انواع سیستم عامل ها از جمله لینوکس، ویندوز و میکروتیک و ثبت دامنه های ملی و بین المللی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا به کاربران خود ارائه میدهد. در حالی که همه این قابلیتها و امکانات شگفت انگیز به نظر میرسن و میتونید از پشتیبانی مناسب، بهینه سازی سایت به دلیل مناسب بودن هاست و… انتخاب هاست مناسب از اولین اقدامات راه اندازی یک وبسایت محسوب میشود که بسیار بااهمیت است.

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما