omdebegirbanner

راهنمای خرید بهترین هاست وردپرس و هاستینگ ایرانی – راست چین

اگر بخواهیم بگوییم سیپنل بهتر است یا دایرکتادمین باید گفت سی پنل بهتر هست. البته تضمین 100% آپ تایم بودن تقریبا محال است. البته نامحدود بودن امکانات هاست دلیل بر با کیفیت بودن آن نمی شود. در صورتی که هیچ وقت امکانات نامحدود ملاک نیست! اگرچه ساخت سایت با وردپرس واقعا ساده است و نیاز به کدنویسی و .. ندارد؛ اما انتخاب هاستی که بتوانید با آن، سایت وردپرس با کیفیتی بالا بیاورید نیاز به بررسی و دقت دارد. مهمترین عوامل برای خرید هاست مطمئن و با کیفیت سرعت، پایداری، امنیت و پشتیبانی آن است. بعد از کلی تحقیق و بررسی، با کلی شک و شبهه اومدم و از ماندگار وب هاست یک ماهه خریدم تا در صورت بد بودن کیفیت خدماتشون بتونم سریع هاستم رو عوض کنم! معمولا این مورد را اکثر شرکت های هاستینگ به صورت رایگان ارائه می کنند که رایگان بودن آن از کیفیت آن کاسته و به نظر من استفاده نکردن از آن بهتر از استفاده کردن از آن است. حالا نوبتی هم باشه نوبت معرفی بهترین شرکت های هاستینگ در سال 1400 است که مزایا و معایب هر کدام را باهم بررسی خواهیم کرد.

قبل از اینکه بخواهیم هاستینگ های برتر را معرفی کنیم دانستن چند نکته مهم در خرید بهترین هاست الزامی که در ادامه توضیح می دهیم. پس خیلی مهم است که از هاستینگی استفاده کنید که امینت لازم را برای شما تامین کند. بهتر است بدانید که انواع host های وردپرس، در موقعیت خارج از ایران نیز ارائه داده میشوند. پس بهتر است شرکت های میزبانی هاست ایرانی را انتخاب کنیم که کنترل پنل دایرکت ادمین ارائه میدهند. سپس تصمیم با شماست که از کدام شرکت استفاده کنید و ببینید بهترین هاست ایرانی کدام است. منظور از هاست خارجی، میزبانی سایت شما در خارج از ایران و دیتاسنترهای معتبر خارجی هست که معروف ترین آنها هتزنر Hetzner آلمان است. در ادامه این مقاله از سایت سرورکلیک با ما همراه باشید تا راهنمای شما در خرید هاست برای وردپرس باشیم و اطلاعات کاملی را در خصوص پرسرعت ترین هاست وردپرسی ایران و داخلی در اختیار شما عزیزان و کاربران قرار دهیم.

شرکت برتینا یکی از قدیمی ترین شرکت های میزبانی ایران است که خدمات زیادی را با کیفیت مطلوب به مشتریان خود ارائه می دهد. این شرکت از فرانسه و ایران میزبان وب سایت شما است. سایت ها و وبلاگ های پرترافیک معمولا از مشتری های این نوع هاست هستند. فقط کافی است به هاستینگ تان تیکت بزنید و از آن ها بخواهید با پرداخت هزینه بیشتر هاست تان را ارتقاء دهند. منابعی که ایران سرور در اختیار شما قرار می دهد اختصاصی است. به دلیل مهم بودن این موضوع قصد دارم در این مقاله شرکت های ارائه دهنده هاستینگ ایران را مورد نقد و بررسی قرار دهم تا هر کسی بتواند بهترین شرکت را برای میزبانی سایت خود انتخاب کند. برای اغلب افراد ، هزینه میزبانی وردپرس عامل بسیار مهم در انتخاب هاست آن ها می باشد. زمانی که به خرید هاست وردپرس ایران اقدام می کنید، به علت ارزان بودن ترافیک داخلی، هزینه ها نیز برای شما بهینه تر می شود. یکی از مهمترین مواردی که هم شما و هم هر شرکت هاستینگی باید به آن اهمیت بدهد در دسترس بودن سرور یا آپ تایم بودن آن است.

این مشکل در هاست وردپرس تا حد زیادی رفع گردیده است. با انتخاب هاست وردپرس دیگه جای هیچ نگرانی نخواهید داشت. آیا هاست انتخابی شما از دامنه ها و یا زیر دامنه های نامحدود پشتیبانی می کند؟ به دامنه اضافی اد آن دامین گفته می شود. به مقدار ترافیک مصرفی سایت پهنای باند می گویند. مثلا مقدار بازدیدی که از سایت مورد نظر می شود یا تعداد فایل هایی که از سایت مورد نظر توسط کاربران دانلود می شود. در اینجا با توجه به تجربیات و بررسی هایی که داشتم میخوام 5 شرکت ارائه دهنده خوب هاست وردپرس رو بهتون معرفی کنم. سایت هایی که استفاده بیشتری از منابع می برند می توانند موجب از دسترس خارج شدن سایر سایت ها و یا کندی بیش از اندازه عملکرد سایت شوند که این امر می تواند خسارات فراوانی به صاحبان سایت های همسایه وارد آورد. معمولا این کار به صورت اتوماتیک در هاستینگ ها به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه انجام می شود. پشتیبان گیری کامل به بک آپ گرفتن کل سایت گفته می شود که هم توسط کاربر انجام می شود و هم شرکت هاستینگ مورد نظر موظف است از سایت های میزبان شده به صورت اتوماتیک و منظم فول بک آپ بگیرند.

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما