به روز رسانی زنده: فیلمبردار پس از تیراندازی مرگبار در مجموعه فیلم بالدوین درگذشت

[ad_1]

تصویرهالینا هاچینز سر صحنه فیلم درگذشت و جوئل سوزا کارگردان مجروح شد
اعتبار …فرد هیز / گتی ایماژ برای SAGIndie

اندکی قبل از اینکه هالینا هاچینز در یک فیلم در کوهپایه های نیومکزیکو به ضرب گلوله کشته شود، او در حالی که اسب شاه بلوطی را سوار بر یک برس بیابانی ضبط می کرد به دوربین لبخند زد.

هاچینز در یک پست اینستاگرامی این هفته نوشت: «یکی از مزایای تیراندازی وسترن این است که می‌توانید در تعطیلات خود سوار اسب شوید.»

روز پنجشنبه، هاچینز، 42 ساله، زمانی که الک بالدوین، بازیگر، اسلحه را سر صحنه فیلمبرداری «زنگ» رها کرد، درگذشت، زمانی که یک غربی به همراه پدربزرگش پس از قتل تصادفی یک پسر نوجوان فرار کرد. دامداران محلی کارگردان فیلم، هاچینز، پس از انتقال به بیمارستان دانشگاه نیومکزیکو در آلبوکرکی درگذشت. جوئل سوزا کارگردان فیلم نیز در این تیراندازی مجروح شد.

دوستانی در اوکراین، جایی که هاچینز بومی است، او را زیبا و مشتاق توصیف کرده اند که استعداد او را از اوکراین به موفقیت در هالیوود رساند، اما کشورش را فراموش نکرده است. او گفت که به میراث خود افتخار می کند و مرتباً برای بازدید برمی گشت.

یانا نستولی ، یکی از دوستان کالج ، از او به عنوان زنی متمرکز با چشم های بلند پروازانه ، هوشمند و لبخند صادقانه یاد کرد.

خانم نستولی گفت: «او ممکن است یکی از برترین ستارگان هالیوود جلوی دوربین باشد، نه پشت آن.

هاچینز در پایگاه نظامی اتحاد جماهیر شوروی در قطب شمال بزرگ شد ، جایی که به گفته وب سایت شخصی او “توسط زیردریایی های گوزن شمالی و هسته ای احاطه شده بود”. او قبل از شرکت در برنامه روزنامه نگاری در دانشگاه ملی کیف در اقتصاد در دانشگاه کشاورزی اوکراین تحصیل کرده است. او بعداً در کنسرواتوار مؤسسه فیلم آمریکا در لس آنجلس حضور یافت.

در مصاحبه ای با Detector Media در اوکراین، دوست و همکار سینماگر اوکراینی آندری سمنیوک گفت که علیرغم شکوفایی حرفه اش در هالیوود، او سعی کرد پیشینه اوکراینی خود را بپذیرد و سعی کند به هموطنان اوکراینی کمک کند. در کالیفرنیا. او مرگ او را “از دست دادن احمقانه و تکان دهنده” خواند.

وزارت خارجه اوکراین روز جمعه اعلام کرد که کنسولگری این کشور در لس آنجلس در تلاش است با بستگان خانم هاچینز تماس بگیرد.

در میان فیلمسازان در ایالات متحده، از هاچینز به عنوان یک فیلمبردار ماهر با دید هنری یاد می شود که بسیار به کار خود متعهد بود.

آدام مصر مورتیمر، کارگردان فیلم اکشن ابرقهرمانی 2020 “Arkenemi” که هاچینز در آن به عنوان مدیر عکاسی کار می کرد، در توییتر نوشت که هاچینز یک “نابغه درخشان” بود و توجه را به مجموعه ای از پست های سال گذشته در مورد کار هاچینز جلب کرد. . . او نوشت که “ذوق و سلیقه هاچینز به آنچه که سینمایی است، دارایی بزرگی برای سبک ما بود.”

ویدیو

بارگیری پخش کننده class=
هنگامی که این بازیگر اسلحه ملخ خود را انداخت ، نمایندگان کلانتری شهرستان سانتافه در صحنه فیلم “زنگ” در نیومکزیکو بازرسی کردند که باعث مرگ مدیر فیلمبرداری فیلم و زخمی شدن کارگردان شد.اعتباراعتبار …آنجلا وایس / آژانس فرانس پرس – گتی ایماژ

به گفته مقامات، الک بالدوین یک اسلحه پروانه ای را به سمت مجموعه وسترن ساخته شده در نیومکزیکو در روز پنجشنبه شلیک کرد که منجر به کشته شدن فیلمبردار فیلم و مجروح شدن کارگردان فیلم شد.

خوان ریوس ، سخنگوی کلانتری شهرستان سانتافه گفت ، هالینا هاچینز ، فیلمبردار 42 ساله کشته شد و کارگردان جوئل سوزا ، 48 ساله ، در صحنه فیلمبرداری “زنگ” ، ساعت 13:50 بعد از ظهر مجروح شد. تحقیقات درباره وضعیت تیراندازی در حال انجام است.

آقای ریوس گفت که تیراندازی در مزرعه بونانزا کریک، در شهرستان سانتافه، در میانه صحنه ای انجام شده که یا در حال تمرین یا فیلمبرداری بود. او گفت که کلانتری در حال مصاحبه با مردم در صحنه برای تعیین چگونگی تیراندازی به این دو نفر است.

وی گفت: «ما فقط در تلاش هستیم تا مشخص کنیم که از چه نوع موشکی در این تفنگ استفاده شده است.

آقای ریوس پنجشنبه شب گفت که کلانتری کسی را متهم به تیراندازی نکرده است.

آقای ریوس گفت که خانم هاچینز به بیمارستان دانشگاه نیومکزیکو در آلبوکرکی منتقل شد و بعداً در آنجا درگذشت. آقای سوزا به مرکز پزشکی منطقه ای کریست سنت وینسنت در سانتافه منتقل شد. وضعیت آقای سوزا بلافاصله در دسترس نبود.

تهیه کننده فیلم و نماینده آقای بالدوین، 63 ساله، بلافاصله به ایمیل یا تماس تلفنی پنجشنبه شب پاسخ ندادند.

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما