omdebegirbanner

راهنمای خرید بهترین هاست وردپرس و هاستینگ ایرانی – راست چین

شرکتهایی که از نرمافزاهای مختلفی در هاست خود استفاده میکنند به کمک این سرویس میتوانند آنها را در پارتیشنهای مختلفی قرار دهند. البته این را نیز در نظر داشته باشید که تعداد اد دان دامین بر اساس میزان فضا و شرکتی که هاست را از آن خریداری می کنید متفاوت هست و همچنین شرکت های هاستی که اددان نامحدود ارائه می کنند کیفیت خوبی را دارا نیستند. در مورد سوال دومتون هم هاست ایران قاعدتا درسته، البته یک شرکت هاستینگ به نام هاست ایران هم وجود داره که گاها دیدم بصورت هاستیران معرفیش میکنن. هاست نگار یکی از جدیدترین شرکت های میزبانی ایرانی البته در مقایسه با دیگر رقبای خود است که در چند سال گذشته توانسته با ارائه خدمات خوب به مشتریان خود به یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات میزبانی وب تبدیل شود. انتخاب بهترین هاست برای وردپرس یکی از اساسی ترین دغدغه هایی است که افراد با آن مواجه می شوند. VPS مخفف virtual private server به معنی سرور مجازی شخصی است. اختصاصی: این سرویس کاملا شخصی است و هر سرویس برای یک سایت ارائه می شود این نوع سرویس برای سایت هایی با بازدید بالا مناسب است.

متاسفانه عادت اکثر ما انسانها، تصمیمگیری بر اساس تفکرات شخصی و احساسات هست. از موارد مهمی که باعث شده میزبان فا به سرعت رشد کند بازاریابی محتوا قدرتمند همراه با متخصصان حرفه ای در زمینه هاست و وردپرس هست که توانست از این طریق با ارائه هاست با کیفیت بین نام های معروف و قدیمی تر نامی معروف از خود به جا بگذارد. امنیت: گنجه هاست از سیستم CXS استفاده میکند و به همین خاطر از نظر امنیت این هاست، آسوده خاطر باشید. خرید هاست وردپرس ، یکی دیگر از بهترین خدمات شرکت هاستینگ سرورکلیک می باشد؛ فروش هاست وردپرس، به همراه امکانات بسیار ویژه ای در اختیار کاربران قرار گرفته است. هاست اختصاصی یا Dedicated کاملا اختصاصی است و شما میتوانید آن را از سرویسدهنده مربوطه اجاره کنید. از طرفی دیگر هاست های اختصاصی را داریم که بعضی از شرکت ها مانند ایران سرور ارائه می دهند که دارای منابع اختصاصی برای هر مشتری است. پیشنهاد می کنیم سرویس ویژه ای که مجموعه میزبان فا به صورت اختصاصی برای وب سایت های وردپرسی کانفیگ و بهینه سازی کرده را مشاهده کنید. معمولا این موارد را در مشخصات سرویس مورد نظر وارد میکنند و میتوانید در هنگام خرید به آن توجه کنید چنانچه برایتان مبهم بود میتوانید با برقراری ارتباط با پشتیبانی سوال کنید.

در صورتی که بعد از گذشت دو هفته از سرویس میزبانی خود رضایت نداشتید، می توانید هزینه پرداختی را پس بگیرید. همین سایتی که الان مشاهده می کنید از هاست میهن وب هاست استفاده می کند. تمام تنظیمات و کنترل و مدیریت آن با شماست و کسی دخالتی ندارد.هزینه این نوع هاست بالاست اما برای سایت های بزرگ و حرفه ای نیاز است. پلنهای این شرکت هم تنوع خوبی دارند اما پلنی که در بین هاستهای لینوکسی نظر کاربران را بسیار جلب میکند، پلن نقره ای این شرکت با فضا و ترافیک نامحدود است! اما به دلیل اینکه در ابتدای کار برای انتخاب بهترین هاست(میزبان وب) که مناسب وب سایت شما باشد به اندازه کافی دقت نکردهاید، به هنگام بازدید کابران چند مشکل عمده بهوجود میآید که بر کل کسب و کار شما تاثیر گذار بوده و نتایج زیر را به دنبال خواهد داشت. فضای ذخیره سازی به مقدار کل فضای موجود بر روی سرور گفته می شود که می تواند برای ذخیره ی فایل ها مورد استفاده قرار گیرد به خصوص فایل هایی که برای وب سایت شما نیاز است.این فایل ها از هر نوع تصویر,فایل های html و اسکریپت های وب سایت ممکن است باشد.برخی افراد نیز از فضای ذخیره سازی برای لاگ های فایل پشتیبان و ذخیره ی نسخه های قدیمی وب سایت و یا حتی فایل های پشتیبان از کامپیوتر خانگی استفاده می کنند.

در واقع سرور مجازی است که به آن هاست ابری یا Cloud میگویند که شبکهای از سرورها در سراسر جهان است.این هاست معمولا مشکل ساز نمی شود زیرا همیشه فعال و بروز است. اگر قصد خرید هاست وردپرس با پهنای باند بالا و قیمت مناسب دارید، نت افراز گزینه خوبی است. اگر به دنبال بهترین هاست برای وردپرس هستید می بایست به این موضوع هم توجه کنید که علاوه بر فضای وب پهنای باند نیز برای سایت شما حیاتی است. بنابراین ، اگر نتوانید بهترین شرکت ارائه دهنده هاست را انتخاب کنید ، راه اندازی وب سایت به منظور مشاغل آنلاین شما می تواند برای شما دردسرساز شود. میهن وبهاست نامی آشنا در عرصهی ارائه هاست وسرور در ایران است. این تکنولوژی به این صورت است که هر زمان نوشته جید، فایل جدید و کوچکترین دیتایی در سایت شما اضافه یا کم شود، نسخه کپی شدهای از آن بر روی هارد دیگر نیز کپی و دستخوش تغییرات میشود تا در صورت خرابی هارد، از هارد جایگزین استفاده شود تا اطلاعات سایتها از دست نرود. هاست اشتراکی،یکی از رایج ترین هاست های انتخابی است.این نوع هاست چند اکانت روی خود نگه می دارد که از پهنای باند و حافظه یکسانی بهره مند می شوند که مسلما دچار محدودیت هایی نیز هستند.این هاست برای تازه کاران و وبلاگ نویسان مناسب است.

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما