لیست جزئیات فاش شده از تلفن مقرون به صرفه 6a پیکسل – Zomit

[ad_1]

زنجیره تامین خانواده Google Pixel 6 هنوز در وضعیت بدی قرار دارد و تقاضا برای این گوشی هوشمند از عرضه فراتر رفته است. در همین حال، شایعاتی در مورد یکی از اعضای پردرآمد این خانواده به نام پیکسل 6a به گوش می رسد. منتشر شده است.

با تشکر از ارائه، منتشر شده توسط فون آرنا استیو همستوفر، معروف به Onleaks و یکی از مشهورترین افشاگران دنیا در زمینه فناوری، طراحی بیرونی و ابعاد پیکسل 6a. آشکار شده است. اکنون یکی دیگر از افشاگران Weibo اطلاعات پردازنده و سایر جزئیات این دستگاه را به اشتراک گذاشته است.

جزئیات صفحه نمایش، CPU و دوربین Pixel 6a

ظاهرا این گوشی به صفحه نمایش 6.2 اینچی OLED 1080p و اتصال 5G با پردازنده اسنپدراگون 778G و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سامسونگ GN1 مجهز خواهد شد. Revealer تایید کرده است که ابعاد این دستگاه 152.2 در 71.8 در 8.7 میلی متر است و باید منتظر یک گوشی هوشمند جمع و جور باشیم.

پیکسل 6a

امیدواریم این ابعاد به این معنی باشد که پیکسل 6a حاشیه بسیار نازکتری نسبت به سایر بخش های خانواده خود دارد. البته از آنجایی که این دستگاه مقرون به صرفه است، اگر چنین قابلیتی داشته باشد، خیلی ها تعجب خواهند کرد. همچنین لازم به ذکر است که ویژگی های آشکار شده دوربین این گوشی هوشمند بسیار هیجان انگیز است. این بدان معناست که هر سه عضو خانواده پیکسل 6 به سنسورهای رایج با وضوح بالا مجهز خواهند شد.

آخرین خبری که در مورد کیت دوربین اصلی Pixel 6a شنیدیم این بود که انتظار می‌رفت این کیت تنها دارای دو سنسور 12 مگاپیکسلی سونی باشد و تنها لنز ماوراء بنفش در مقایسه با Pixel 5a ارتقا یافته است. طبق گزارش های قبلی، این به روز رسانی ها در قالب سنسورهای بزرگتر نسبت به نسل قبل پیاده سازی شده اند. حال باید منتظر ماند و دید کدام یک از این اطلاعات صحیح است.

مقالات مرتبط:

با این حال، از آنجایی که Pixel 5a در ماه آگوست عرضه شد، هنوز راه زیادی تا انتشار این خبر باقی مانده است. در زیر لیستی از تمام ویژگی های شایعه شده پیکسل 6a آمده است:

  • صفحه نمایش قدیمی 6.2 اینچی 1080p
  • تراشه اسنپدراگون 778G
  • دوربین اصلی سامسونگ GN1 50 مگاپیکسلی یا سونی 12 مگاپیکسل IMX386
  • دوربین 12 مگاپیکسلی ماوراء بنفش سونی IMX363
  • دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی سونی IMX355
  • ابعاد کوتاه 152.2 در 71.8 در 8.7 میلی متر

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما