omdebegirbanner

راهنمای خرید آنتی ویروس موثر برای مقابل

هنگامی که به دنبال خرید یک آنتی ویروس موثر هستید، باید برخی از عوامل را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. با توجه به تعداد زیادی برنامه آنتی ویروس هایی که در بازار موجود است، ممکن است سخت باشد تصمیم گیری کنید که کدام یک برای شما مناسب است.

یکی از شناخته شده ترین این آنتی ویروس‌ها، نرم افزار (ESET) است که با نام نود 32 (Node 32) نیز شناخته می‌شود. تکنولوژی Auto-Detection یکی از قابلیت‌های جدید آنتی ویروس هاست که بسیار مفید و کارساز است. آنتی ویروسی مناسب است که بلافاصله پس از متصل کردن Removable Disk ها، بتواند آن را تشخیص و پیش از استفاده‌ی کاربر، اقدام به Scanning کند. بعضی از آنتی ویروس ها این قابلیت را دارند و به محض اتصال Flash Memory، از قسمت Notification Area (کنار ساعت کامپیوتر)، پنجره ای باز می شود و از شما می خواهد که سخت افزار متصل شده را Scan کنید. این Pop-Up بسیار مناسب است زیرا اگر نباشد ممکن است کاربر فراموش کند که پیش از استفاده از سخت افزار، آن را Scan کند.

یکی از اولین چیزهایی که باید در نظر داشته باشید، قابلیت حفاظت اصلی برنامه آنتی ویروس است. آیا این آنتی ویروس توانایی شناسایی و از بین بردن ویروس ها، برنامه های جاسوسی و هرگونه تهدیدی که ممکن است به سیستم شما حمله کند را دارد؟ بررسی کنید که آیا برنامه آنتی ویروس انتخابی شما قابلیت اسکن و شناسایی فایل ها، ایمیل ها و مرورگرهای وب را دارد.

خرید لایسنس eset یک کاربره کامپیوتر

هر گونه نرم افزار آنتی ویروس نصب شده قبلی را بر روی سیستم خود حذف نصب کنید. فایل نصب کننده نرم افزار آنتی ویروس نود 32 Eset Nod32 Antivirus را از اینجا (سایت eset.com)دانلود کنید . برای شروع نصب، روی فایل نصب کننده کلیک کنید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید. آنتی ویروس نود 32 اینترنت سکیوریتی یکی از پرطرفدارترین و قدرتمندترین برنامه‌های آنتی ویروس در دنیاست.

چیز دیگری که باید در نظر داشته باشید، توانایی بروزرسانی برنامه آنتی ویروس است. با توجه به اینکه ویروس ها و تهدیدات امنیتی هر روزه بیشتر و پیچیده تر می شوند، برنامه آنتی ویروس شما باید قادر به دریافت بروزرسانی های منظم و جدید باشد. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که برنامه آنتی ویروس انتخابی شما دارای یک سرویس بروزرسانی موثر است.

بنابراین، بهتر است بجای تمرکز بر روی عدم کاهش سرعت سیستم، بر روی برقراریِ یک امنیت کامل متمرکز شوید. آنتی ویروس نود 32 محصول شرکت ESET بوده که سریع و سبک بوده و با نصب ساده و کاربری آسان، امنیت پایه حیاتی را برای گیمرها، کاربران سازمانی و کاربران عادی سیستم به همراه دارد. ESET دارای نرم افزار آنتی ویروس کاملاً برتر است که شامل طیف وسیعی از امکانات از جمله فایروال و ابزار امنیت سیستم می باشد. تمامی محصولات لایسنس نود32، اینترنت سکیوریتی، موبایل سکیوریتی، مولتی دیوایس سکیوریتی اورجینال بوده و فقط با نسخه اصلی فعالسازی می‌باشند. اینترنت سکیوریتی دارای آنتی ویروس و محافظت فعال در برابر انواع تهدیدات آنلاین و آفلاین را ارائه می‌کند و از انتشار بدافزار به سایر کاربران جلوگیری می‌کند.

علاوه بر این، علیرغم تمام تلاش هایی که برنامه آنتی ویروس برای جلوگیری از نفوذ تهدیدات ممکن انجام می دهد، ممکن است هنوز هم ویروس ها وارد سیستم شما شوند. بنابراین، ضروری است که برنامه آنتی ویروسی انتخاب کنید که قابلیت حذف ویروس ها و تهدیدات وارد شده را داشته باشد. آنتی ویروس موثر باید قادر به پاک کردن فایل ها، رجیستری و سایر بخش های سیستم شما از ویروس ها باشد.

آنتی ویروس ای وی جی اینترنت سکیوریتی

بسیاری از مواردی که ممکن است با محصول ایست خود تجربه کنید در آخرین نسخه برطرف شده است. منابع محدود شبکه یا پهنای باند به روزرسانی های کمتری نیاز دارند (پیش فرض هر ساعت است) این مقاله در مورد محصولات زیر اعمال می شود. ضد سرقت ایست نه تنها به شما در ردیابی و بازیابی دستگاه از دست رفته خود کمک می کند ، بلکه از اطلاعات شخصی شما نیز محافظت می کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های ایست اندروید سکیوریتی می‌توان به فایروال Anti-Theft، شخصی ساز تلفن همراه، بررسی اپلیکیشن‌های نصب شده و…. از مهم‌ترین ویژگی‌های ESET Internet Security می‌توان به فایروال ضد سرقت (Anti-Theft)، محافظت از پرداخت‌های بانکی، ایمنی در برابر بدافزار‌ها و…اشاره کرد. آنتی ویروس‌ها با توجه به امکاناتی که دارند، در دسته بندی‌های مختلفی قرار…

  • برای دانلود آموزش نصب و فعال سازی آنتی ویروس ها به صفحه آنتی ویروس مورد نظر مراجعه کنید.
  • از معایب این آنتی ویروس قدرتمند نیز می‌توانیم موارد زیر را نام ببریم.
  • طبیعی است که وقتی آنتی ویروسی، برای محافظت از سیستم شما، درگیر پیاده‌سازی روش های تعریف شده‌اش است، مقادیری از منابع CPU شما را اِشغال می کند و این امر، کــُندی نسبی سرعت سیستم را به دنبال دارد.
  • کاربرانی که کارهای Render گیری (طراحی پیشرفته و خروجی با کیفیت و ابعاد بالا) انجام می دهند، نباید آنتی ویروسی انتخاب کنند که منابع زیادی از CPU را اشغال کند؛ زیرا در کارشان اختلال ایجاد می کند.

هزینه نیز یکی از عوامل مهم در خرید آنتی ویروس است. در بازار موجود، قیمت ها بسیار متفاوت هستند و بسته به نیازها، ممکن است هزینه ها نیز تغییر کنند. برخی از برنامه های آنتی ویروس رایگان در دسترس هستند، اما برخی از آنها قابلیت های پیشرفته تری دارند که معمولاً نیاز به خریداری لایسنس دارند. بنابراین، قبل از خرید، مقایسه قیمت ها و قابلیت های متفاوت برنامه ها را در نظر بگیرید.

مفتخر هستیم تا با بهترین مهندسان خبره و با بهترین قیمت و پشتیبانی 24 ساعته در راستای حفظ امنیت همراه شما باشیم. نیازی به نصب مجدد آنتی ویروس نیست شما می‌توانید با مراجعه منو Help & Support در آنتی ویروس ایست سمت چپ آنتی ویروس و انتخاب گزینه Change License سپس گزینه Use Purchase Activation Key کد فعال سازی که دریافت کردید را وارد کنید. دقت کنید که خط تیره که هر بخش کد فعال سازی را جدا میکند، وارد شده باشد.

اگر بدنبال آنتی ویروسی هستید که بی سر و صدا در پس زمینه کامپیوتر برای شما کار کند نود ۳۲ بهترین گزینه است. لایسنس آنتی ویروس نود 32 شامل آنتی ویروس میباشد اما لایسنس اینترنت سکیوریتی تمام امکانات آنتی ویروس را  به همراه فایروال شبکه که نسخه کاملتری می باشد را دارد. فروشگاه باماسافت ارائه دهنده انواع لایسنس نرم افزار اورجینال، اعم از آنتی ویروس خانگی، آنتی ویروس تحت شبکه، محصولات مایکروسافت (ویندوز اورجینال، آفیس اورجینال، ویندوز سرور اورجینال، SQL سرور اورجینال و … ) می باشد. بله، برای خرید آنتی ویروس اورجینال از سایت اصلی آن نیاز به پرداخت ارزی دارید که می‌توانید با پرداخت معادل ریالی آن از خدمات مجموعه ایرانیکارت بهره‌مند شوید. افرادی که به هر نحوی با بحث امنیت شبکه درگیر هستند، حتماً به آنتی ویروس‌های قوی مانند نود 32 نیاز دارند. اما تهیه یک آنتی ویروس اورجینال با امنیت پایدار و همیشگی مانند خرید ESET چندان هم ساده به نظر نمی‌رسد.

خرید فروش آنتی ویروس اورجینال ای ست نود32 – ESET NOD32

در نهایت، تجربه و بازخورد کاربران دیگر نیز می تواند به شما در انتخاب یک آنتی ویروس موثر کمک کند. قبل از خرید، نظرات و نقدهای کاربران را جستجو کنید و با تجربه های آنها آشنا شوید. این به شما کمک می کند تا بتوانید برنامه آنتی ویروسی را انتخاب کنید که بر اساس نیازهای خود مناسب است.

نکاتی برای خرید آنتی ویروس

1. قابلیت حفاظت اصلی: بررسی کنید که آنتی ویروس انتخابی توانایی شناسایی و از بین بردن هر نوع تهدیدی را دارد.

اندروید محبوب ترین سیستم عامل موبایل در جهان است و بیش از هر سیستم عامل دیگری روی دستگاه های تلفن همراه نصب شده است. از آنجایی که بیشتر بدافزارهای موبایل اندروید را هدف قرار می دهند، کارشناسان به همه کاربران دستگاه های اندرویدی توصیه می کنند نرم افزار آنتی ویروس را روی دستگاه های خود نصب کنند. فروشندگان انواع مختلفی از نسخه های اولیه رایگان و پولی نرم افزار آنتی ویروس اندروید خود را ارائه می دهند، از جمله ویژگی های ضد سرقت و مکان یابی از راه دور. برخی اسکن‌های خودکار را اجرا می‌کنند و فعالانه تلاش می‌کنند تا از باز شدن یا دانلود شدن صفحات وب و فایل‌های مخرب جلوگیری کنند. Play Protect محافظ بدافزار داخلی Google برای اندروید است که ابتدا با اندروید 8.0 اوریو منتشر شد و اکنون با هر دستگاه اندرویدی که سرویس‌های Google Play نسخه 11 یا جدیدتر روی آن نصب شده است عرضه می‌شود. اکثر فروشندگان نرم افزار آنتی ویروس چندین سطح از محصولات ویندوز را با قیمت های مختلف ارائه می دهند که با نسخه های رایگان شروع می شود که فقط حفاظت اولیه را ارائه می دهند.

2. بروزرسانی های منظم: اطمینان حاصل کنید که برنامه آنتی ویروس شما بروزرسانی های منظم و جدید دریافت می کند.

خرید آنتی ویروس

3. قابلیت حذف ویروس ها: برنامه آنتی ویروس باید قادر به حذف ویروس ها و تهدیدات وارد شده باشد.

اینترنت سکیوریتی از مسدود شدن ایمیل های ناخواسته در صندوق پستی شما جلوگیری می کند. ما از سال 1388 تاکنون در حال فعالیت در زمینه فروش لایسنس های نود 32 هستیم و تجربه زیادی در این زمینه کسب کردیم. کارشناسان ما برای آموزش های مفید و کاربردی را از منبع اصلی ESET ترجمه کرده و به در وبلاگ آی نود eset smart security خرید لایسنس قرار داده اند. در بخش مایکروسافت آفیس شما می توانید هر دو نسخه آفیس یعنی، آفیس 2019 و آفیس 365 و انواع مختلف نسخه های آن را از فروشگاه اینترنتی باما سافت تهیه بفرمایید. برای دریافت جایزه، محصول باید تمام ویروس‌های In-the-Wild را شناسایی کند و در عین حال هیچ گزارش مثبت کاذبی نداشته باشد.

4. هزینه: قیمت ها و قابلیت های مختلف را مقایسه کنید تا برنامه آنتی ویروس مناسب را انتخاب کنید.

5. نظرات کاربران: نظرات و تجربه های دیگران را در نظر بگیرید تا بتوانید یک برنامه آنتی ویروس موثر را انتخاب کنید.

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما