omdebegirbanner

دوج کوین – آموزش استخراج زومیت

[ad_1]

در سال های گذشته ، استخراج DogeCoin به دلیل ارزش کم این ارز دیجیتال ، سود چندانی نداشت. ارزش هر واحد از این رمز ارز ، که در آغاز ژوئیه 2020 تنها 000024.00 بود ، اکنون به 27.27 دلار رسیده است. پروژه میم کوئین برای اولین بار در سال 2013 بر اساس طنز ایجاد شد و اکنون یکی از ارزشمندترین ارزهای دیجیتالی در بازار است.

در ژوئن 2021 ، ارزش بازار دوج کوین به 40 میلیارد دلار رسید. در روزهای اولیه این ارز دیجیتال ، سازندگان آن ، بیلی مارکوس و جکسون پالمر، آنها آن را جدی گرفتند و هرگز الن ماسک در سال 2020 ، دوج کوین به دلیل ویژگی های خود مورد ستایش قرار گرفت ، که تقریباً همه در بازار ارزهای دیجیتال آن را یک شوخی می دانستند.

با توجه به QuinmarketCup ، مانند برخی از ماسک های شخصیت مورف مارک کوبین و اسنوپ داگ او همچنین در حمایت از میم کوئین توییت کرد. وقتی ایلان ماسک مجری برنامه معروف “شنبه شب زنده” بود ، بسیاری متوجه شدند که دوج فیدر نسبت به سایر پروژه های مشابه ارز دیجیتال را جدی تر می گیرد.

ماسک مدتی پیش با توسعه دهندگان دوج کوین همکاری کرد و این موضوع توجه میم کوین را جلب کرد. این تحولات ، تا حدی نشان می دهد که چرا دوج با وجود شرایط غیرمعمول بازار از پشتیبانی قوی برخوردار است و بنابراین یک گزینه معدنی مناسب است.

مقالات مرتبط:

در این مقاله نحوه راه اندازی Dodge Quinn Mining را توضیح می دهیم تا از محبوبیت فعلی و قیمت مناسب بیشترین استفاده را ببرید. البته ، قبل از حذف Dodge Quinn نیز باید تحقیقات لازم را انجام دهید. به دلیل نوسانات ارزش این ارز دیجیتالی ، خطرات نیز وجود دارد.

Dodge Extraction چیست؟

dogecoin dogecoin

Dodge Quinn Minor سخت افزاری است که از گره های شرکت کننده در یک شبکه ارزهای دیجیتال برای انجام محاسبات ریاضی لازم برای بررسی و تأیید تراکنش های ورودی استفاده می کند. دوج چین در واقع بلاک چین دوج کوین است.

دوج کوین چگونه نقاشی می کند؟

Dodge Quinn Mining Nodes تصمیم می گیرد که چه تراکنش هایی در Dodge China نگهداری شود ، سپس آنها را تأیید می کند و در نهایت آنها را در بلوک قرار می دهد تا در حساب عمومی بدون تغییر تغییر کند. این تراکنش ها برای همه شرکت کنندگان در شبکه قابل مشاهده است.

به طور خلاصه ، این گره های استخراج کننده از سخت افزار خود برای محاسبه مسائل پیچیده ریاضی که بخشی جدایی ناپذیر از فرایند تأیید تراکنش هستند ، استفاده می کنند. کارگران معدن برای حذف بلوک های جدید به دلیل فعالیت های شبکه ای خود پاداش های گول زدن دریافت می کنند. Dodge China 10،000 dodges در دقیقه صادر می کند و این سکه های دیجیتال دارای گره هایی هستند که تراکنش های ورودی را سریعتر از بقیه تأیید می کنند.

بهترین معدنچی دوج کوین

انواع مختلفی از ماینرها برای Dodge Quinn وجود دارد. در واقع ، می توانید Dodge را با استفاده از رایانه رومیزی یا حتی لپ تاپ حذف کنید. Dodge Coin Mining ، برخلاف بیت کوین ، محاسبات زیادی ندارد. به همین دلیل ، امکان برداشتن این ارز دیجیتال حتی در رایانه های قدیمی وجود دارد.

انواع سخت افزاری که توسط آنها می توان Dodge Quinn را حذف کرد به شرح زیر است:

  • پردازنده کامپیوتر (CPU)
  • کارت گرافیک (GPU)
  • معدنچیان ASIC

ماینرهای CPU

اگرچه دوج کوین را می توان با یک رایانه معمولی استخراج کرد ، اما اگر سیستم شما چندان قدرتمند نباشد ، سود چندانی نخواهد داشت. روند حذف بستگی زیادی به قدرت پردازنده دارد. معدن دوج کوین می تواند رایانه را بیش از حد گرم کند و عمر آن را کوتاه کند.

ماینرهای GPU

CPU قدرت کافی برای حذف گول زدن را دارد. اما GPU ها برای این کار مناسب تر هستند. زیرا آنها قوی تر و کارآمدتر کار می کنند. در اینجا چهار نمونه از کارت های گرافیکی برتر موجود با کارت گرافیک Dodge Quinn آورده شده است:

  • ایسوس RX Vega 64
  • انویدیا GeForce GTX
  • SAPPIRE Pluse Radeon RX 580
  • اسکریپت معدن ASIC

اسکریپت دوج کوین بر اساس الگوریتمی شبیه به LightQueen است. بنابراین ، می توان گفت که بهینه ترین اسکریپت سخت افزاری برای حذف Dodge Quinn ASIC است. این به این دلیل است که این ماینرها به طور خاص برای استخراج ارزهای رمزنگاری شده با الگوریتم های برنامه نویسی طراحی شده اند. اگر پول کافی برای خرید ASIC Miner دارید ، می توانید از این دستگاه استفاده کنید. زیرا مفیدتر از ترسیم با کارت گرافیک است. از جمله برترین معدنچیان ASIC برای معدن Dodge Quinn می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Bitman Antminer L3
  • BW L21 Scrypt Miner
  • Innosilicon A2 Terminator

نکات مهم دیگر هنگام انتخاب خردسال

برای حذف دوج کوین از هر روشی که انتخاب می کنید ، باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • کولرها: استخراج می تواند باعث گرم شدن بیش از حد معدنچیان شود ، که تأثیر عمده ای در کاهش عمر قطعات دارد. استفاده از کولر برای معدنچیان بسیار مهم است. توجه داشته باشید که نیاز به سرمایش بستگی به نوع معدنچی دارد. اما کارت های گرافیک معمولاً به سیستم های خنک کننده بیشتری نسبت به سایر ماینرها نیاز دارند.
  • سر و صدا: AS توجه داشته باشید که استفاده از معادن ASIC می تواند سر و صدای زیادی ایجاد کند. به خصوص اگر قصد استفاده از چندین دستگاه را دارید.
  • فضاقبل از خرید مینور حتما به محل نصب دستگاه توجه کنید. به عنوان مثال ، اگر قصد خرید معدن ASIC را دارید ، بهترین مکان برای ذخیره این تجهیزات ، یک اتاق عایق صدا سرد است.

نرم افزار استخراج دوج کوین

نرم افزار استخراج دوج کوین

برای حذف دوج کوین ، علاوه بر ارائه سخت افزار مورد نظر ، باید از نرم افزار برای اتصال به دوج چین استفاده کنید. این نرم افزار قدرت رایانه استخراج شما را به عنوان پاداشی در شبکه دوج کوئین به اشتراک می گذارد. در حال حاضر ، پنج نرم افزار اصلی برای حذف Dodge Queens وجود دارد:

  • EasyMiner (برای مبتدیان)
  • CGminer (برای ASIC)
  • CudaMiner (برای کارت های گرافیک Nvidia و ASIC)
  • CPUMiner (برای CPU)
  • Multiminer (بهترین برای ASIC)

توجه داشته باشید که باید مطمئن شوید که سخت افزار شما به درستی با نرم افزار کار می کند.

روش حذف دوج کوئین

دوج کوین ، مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال ، از طریق PoW عمل می کند. بسته به بودجه و تجهیزات ، می توانید Dodge Quinn را به روش های مختلف ترسیم کنید:

  • استخراج فردی: هر فرد به تنهایی عصاره گیری می کند.
  • استخر استخراج: مردم منابع سخت افزاری خود را برای دریافت پاداش بیشتر ترکیب می کنند.
  • حذف ابرمعدنچی: هزینه ای را به یک مرکز داده بزرگ پرداخت می کند تا عملیات استخراج را به نمایندگی از وی انجام دهد.

دوج کوین سولو استخراج

اگر یک ماشین معدن با قدرت کامپیوتر زیاد دارید ، از لحاظ تئوری استخراج می تواند برای شما بسیار مفید باشد. این کار پاداش بلاک های جدید را به شما می دهد. البته ، اگر قصد دارید شخص دوج کوین را حذف کنید ، باید حداقل از برخی تجهیزات استفاده کنید تا این روش برای شما سودآور باشد. زیرا رقابت زیادی بین ماینرهای Dodge Quinn وجود دارد. به یاد داشته باشید که هنگام انجام معدنکاری واحد ، با دریاچه های بزرگ سراسر جهان برای دریافت جوایز بلوکی جدید رقابت خواهید کرد.

بهترین استخرهای معدنی گروه دوج کوئین

استخر استخراج دوج کوئین

استخراج استخر جهانی یک استراتژی است که در آن گروهی از معدنچیان قدرت رایانه دستگاه های خود را ترکیب می کنند تا شانس بیشتری برای پاداش بلوک ها داشته باشند. استخر معدنی دوج کوئین به معدنچیان کوچک شانس بیشتری برای کاهش خطر از دست دادن پول و کسب سود می دهد. مشارکت در حوضچه ها بار هزینه های سربار و مصرف انرژی گران را کاهش می دهد. این امر به این دلیل است که بسیاری از دستگاه ها با قدرت کامپیوتر زیاد به عنوان یک واحد یکپارچه سازی و عملیات لازم را از طریق شبکه انجام می دهند. برترین استخرهای معدن دوج کوئین عبارتند از:

آنتپول

Antpool در حال حاضر یکی از بزرگترین دریاچه های معدنی است که توسط معدنچیان Bitman ASIC ساخته شده است. بر اساس برخی گزارشات ، حدود 10 درصد از کل بلوک های ارز دیجیتال توسط استخراج کنندگان این استخر استخراج می شود. اسکریپت Antpool از استخراج پشتیبانی می کند ، به این معنی که ارزهای دیجیتالی مانند Dodge Coin و Light Coin توسط Pool قابل استفاده هستند.

برهم زدن

Prohashing یکی از قدیمی ترین دریاچه های معدنی موجود در بازار است و از آلت کوین های مختلف پشتیبانی می کند. استخر از یک مدل پرداخت مبتنی بر سهم (PPS) استفاده می کند و 99.3 درصد هزینه را از کاربران دریافت می کند. Prohasing همچنین قابلیت های یکپارچه استخراج را ارائه می دهد. ویژگی ای که کاربران می توانند برای حذف همزمان سکه های گول زننده و سکه های سبک استفاده کنند.

از طریق BTC

استخر ViaBTC 82.8 درصد از کل بلاک های بیت کوین را در شش ماه گذشته حذف کرده است. این استخر یک گزینه عالی برای مبتدیان در زمینه ارزهای دیجیتال است. زیرا دارای رابط کاربر پسند است و مانند ProHashing از نتیجه گیری یکپارچه پشتیبانی می کند.

استخر اعتماد

TrustPool یک استخر در روسیه است که از هفت ارز دیجیتال از جمله Dodge Coin و Light Coin پشتیبانی می کند. این استخر همچنین دارای قابلیت استخراج یکپارچه است و می توانید از آن برای استخراج همزمان هر دو ارز رمزنگاری شده مبتنی بر اسکریپت استفاده کنید. در حال حاضر ، هزاران ماینر فعال دوج کوین در استخر اعتماد وجود دارد.

Dodge Quinn Cloud Mining

اگر نمی خواهید ابزارها و امکانات برای حذف Dodge Quinn خودتان وجود داشته باشد ، می توانید در یکی از برنامه های استخراج ابر مشترک شوید. در این رویدادها ، مرکز داده بزرگ از طرف شما نتیجه گیری می کند و هزینه مورد نیاز را ماهانه یا سالانه پرداخت می کنید. اکنون می توانید از سرویس هایی مانند Niches ، eBot و Genesis Mining برای استخراج ابر استفاده کنید.

نحوه کشیدن دوج کوین

شروع به حذف دوج کوین کنید

قبل از شروع عملیات Dodge Quinn Extraction ، مطمئن شوید که اتصال اینترنت و منبع تغذیه معتبر سریع و پایدار است و سپس مراحل زیر را با دقت دنبال کنید.

سخت افزار خود را انتخاب کنید: در مرحله اول ، شما باید یک ماشین استخراج با توجه به نیازها و شرایط خود بسازید.

نرم افزار خود را انتخاب کنید: پس از اتمام راه اندازی سخت افزار ، نوبت به یافتن نرم افزار مناسب و بارگیری آن بر روی سیستم شما می رسد. نصب نرم افزار استخراج بسیار آسان است. اما به خاطر داشته باشید که باید از نرم افزاری استفاده کنید که کارت گرافیک شما یا ASIC Minor را در خود جای داده است.

ایجاد کیف پول: کیف پول ارز دیجیتال جایی است که درآمد شما ذخیره می شود. بنابراین مطمئن شوید کیف پول شما بسیار ایمن است و کلید بازیابی خود را ایمن نگه دارید. نکته مهم دیگر این است که برای دریافت پاداش حذف بلاک در شبکه دوج کوین ، باید از کیف پول استفاده کنید که از این ارز دیجیتال پشتیبانی می کند.

عملیات استخراج خود را شروع کنید: پس از این مراحل ، نرم افزار استخراج را اجرا کرده و شاهد افزایش تعداد سکه های گول زننده باشید. نرم افزار استخراج شما میزان نسبی درآمد را در هر ساعت به شما نشان می دهد.

اگر قصد دارید برای خروج به استخر بپیوندید ، می توانید تنظیمات را کمی تغییر دهید و این مراحل را دنبال کنید و روند حذف گروه Dodge Queen را شروع کنید. همچنین ، برای استخراج ابر فقط باید در یکی از شرکت هایی که این خدمات را ارائه می دهند ثبت نام کنید.

بهترین کیف پول دوج کوئین

کیف پول دوج کوین

برای ذخیره سکه های طفره می توانید از سه نوع کیف پول استفاده کنید: کیف پول آنلاین ؛ 2. کیف پول نرم افزاری (کیف پول داغ) ؛ 3. کیف پول سخت افزاری (کیف پول سرد).

کیف پول های آنلاین در صرافی های متمرکز مانند Bananas یا Coinbase ارائه می شوند. برای استفاده از کیف پول نرم افزاری ، باید برنامه را روی دستگاه خود نصب کنید. کیف پول های نرم افزاری مانند Trust Vault یا Metamask از کیف پول های آنلاین امن تر هستند. علاوه بر این ، می توانید از کیف پول های اصلی Dodge Coin مانند Multidose یا Dogecoin Core استفاده کنید. در نهایت ، می توانید از کیف پول سخت افزاری مانند گنج یا لیزر برای ذخیره Dozen Quinn استفاده کنید. هنگامی که تنظیمات کیف پول خود را دارید ، باید آن را به نرم افزار Dodge Quinn Extraction وصل کنید.

آیا دوج بهترین سکه برای من است؟

بهترین ارز دیجیتال برای ترسیم

مگر اینکه قیمت دوج کوین به میزان قابل توجهی به زیر سطح حمایت 0.3 0.3 برسد ، راه اندازی این ارز دیجیتال در سال 2021 به احتمال زیاد موفق خواهد بود. برای اطمینان از سود حفر ، قبل از شروع کار از ماشین حساب سود معدنچیان استفاده کنید.

اگرچه بیت کوین سودآورترین ارز دیجیتال برای استخراج است ، در حال حاضر پادشاه ارزهای دیجیتال دارای ماینرهای حرفه ای است که کنترل کاملی بر فضا دارند. با این حال ، هنوز گزینه هایی برای سود در این زمینه وجود دارد. به عنوان مثال ، می توانید ارز دیجیتال Monero را برداشت کنید. Motro یک ارز رمزنگاری شده متمرکز بر حریم خصوصی است که از سیستم های اجتماعی مانند بیت کوین استفاده می کند. یکی دیگر از گزینه های عالی استخراج Zcash Digital Currency است که برای حفظ حریم خصوصی همراه با بیت کوین طراحی شده است. در نهایت ، شما همچنین می توانید در مورد برداشتن دهلیز فکر کنید. با این حال ، این شبکه به تدریج به استفاده از سیستم های اجماع مقاوم در برابر سهام منتقل می شود.

شما فقط باید با کمک هایی که نسبت به دیگران انجام می دهید تمایز بیشتری قائل شوید. ممکن است بخواهید پاداش گول زدن خود را به ارزهای معمولی فیات یا سکه ثابت تبدیل کنید یا ترجیح دهید سکه های خود را HODL بدهید و فقط در صورت افزایش قیمت بفروشید. در هر صورت ، قبل از تصمیم گیری ، به عواقب احتمالی آن فکر کنید تا نسبت ریسک به سود متعادل شود. به عنوان مثال ، می توانید نیمی از درآمد دوج کوین خود را برداشت کرده و بقیه را حفظ کنید.

امیدواریم این راهنما آغاز سفر جذاب شما به دوج کوین باشد.

نظر شما در مورد معدن دوج کوین چیست؟ اگر تجربه ای در این زمینه دارید ، لطفاً آن را با Zomit و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما