omdebegirbanner

خطیبی: مجیدی یگان ویژه را با مخاطب اشتباه گرفت

[ad_1]

به گزارش “ورژش سه”، رسول خطیبی یکی از شرکت کنندگان در مسابقات یادواره شهید سلیمانی بود؛ سرمربی تیم آلومینیوم اراک که در سال 98 بازی می کرد پس از پایان بازی در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا از حاج قاسم سلیمانی و همه کسانی که برای سال نو ارامنه زحمت کشیدند تشکر می کنم. پسرها با هدایت شری برای فوتبال ایران زحمت کشیدند. مارکر و دیگر دوستانش این کار را کردند.

وی افزود: به نظرم این اتفاق خوبی است که بازی هایی که انجام می شود، خاطرات شخصیتی که هستند توسط خودشان انجام می شود و از طرفی بچه های بزرگتر دور هم جمع می شوند که امیدوارم.

به نظرم مسابقات لیگ برتر الان به استثنای یکی دو تیم همینطور است و در مورد استقلالی ها در آن بازی همه دیدند که باید سه ران بزنیم. ما نبودیم؛ فکر می‌کنم بچه‌های ما مستحق 3 امتیاز هستند و اگر آن بازی را ببازیم، بسیاری از معادلات اشتباه می‌شود و واقعاً حق با شما نیست.

سرمربی آلومینیوم در واکنش به انتقادات مسئولان استقلال توضیح داد: من در مورد حاشیه صحبت نمی کنم، چون کارم فنی است و حرفی از حاشیه نمی زنم، اما شاید آقای فرهاد مجیدی نفر اول باشد. اما همه بازی ها در آنجا خوب بود.” و هفته قبل هم سپاهان و پرسپولیس آنجا بازی کردند و هیچ اتفاقی نیفتاد.

وی در ادامه گفت: به نظر من بازی های یگان ویژه بزرگتر است و بیشتر این عزیزان بازیکنان یگان ویژه بودند و عوامل شخصی هم بودند که فکر می کردند تماشاگر هستند اما نبودند.

رسول خطیبی در خصوص بحث جادوگری و بحث های خرافی گفت: آنهایی که فوتبال بازی می کنند الان از پرسپولیس رفته اند و همه می گویند مثل فصل گذشته فوتبال زیبایی بازی می کند، همه خوب بازی می کنند و معلوم است که این شانس به کی می رسد. هفته پیش 4 بار به تیرک دروازه زدیم و اگر توپهایمان گل می شد 4-1 می بردیم اینها غیر فوتبالی هستند که می خواهند خود را توجیه کنند اصلاً چیزها پذیرفته نیست زیرا تا زمانی که خدا را قبول داریم باید بگذاریم. این چیزها را کنار بگذارید و در مورد آنها صحبت نکنید.

سرمربی آلومینیوم در واکنش به تصمیم کمیته انضباطی درباره گل گهر، پاسخ داد: من یک بار در این مورد صحبت کردم، اما فکر نمی کنم خیلی ها در این مورد صحبت کنند؛ شما رسانه ها باید بیشتر از من به آن توجه کنید. (از فدراسیون تا نماینده و…) کسانی که اشتباه کردند و باعث آن شدند باید محکوم شوند و بعد از عواقب آن در زمین صحبت شود.

وی افزود: اول باید ببینند چه کسانی اشتباه کردند که جدول ریزش کرد و امتیاز لیگ برتر بالا و پایین شد، آقایان لجبازی هستند که نمی دهند، ثانیا وقتی این امتیازها منتقل شد. تیم من بالای جدول بود و وقتی امتیازها منتقل شد دلم برای تیمم و بازیکنانم می سوخت چون بازیکنی دارم که 12 یا 14 کیلومتر روی زمین است بدو و بگیر حقش است. در زمین اما اشتباهات زیاد باعث هدر رفتن تلاش بازیکنان در زمین شده است.

رسول خطیبی گفت: به نظر من فوتبال چیزی است که باید حق را در زمین دریافت کرد، نه اینکه کسانی که در زمین حقشان را می گیرند با اشتباه برخی افراد تضعیف می شوند و به نظر من اینطور است. خوب نیست؛ امیدوارم تصمیماتی بگیرند که در این بین به کسی آسیب نرسد.

خطیبی در خصوص واگذاری تراکتورسازی و ماشین سازی گفت: به نظرم آلومینیومی بودن آن درست است، اما تلاشی که در فوتبال تبریز انجام دادم، من رسول خطیبی باید در مورد فوتبال شهر و روستای خود صحبت کنیم چرا که اگر اتفاقاً مشهور شوم، بین دو تیم بود و حق با من است.” صحبت از فوتبال تبریز; من واقعا از برخی از تصمیم گیرندگان ناراحت هستم. کاری که من در تبریز انجام دادم، فکر می کنم هیچکس نکرد، 2 تیم را در آنجا بزرگ کردم و تراکتور را برای اولین بار در فصل مربیگری نیمه قهرمان کردم و کارهایی انجام دادیم که حدود 15-16 بازیکن بومی تبریز را معرفی کردم. فوتبال از نظر ملی گرایی ..

سرمربی آلومینیوم در تشریح عملکرد خود در تبریز گفت: بعد از آن می خواستم کاری انجام دهم اما فکر می کنم منافع عده ای در خطر بود و نمی گذارند فرار کنم اما به این عزیزان گفتم که بروید. بیا ببینیم «این آقا آمد و فوتبال تبریز را در چنین شرایطی قرار داد. افراد غیر فوتبالی که هواداران می شناسند و فکر می کنم هنوز به ورزشگاه نیامده اند، اما در پشت صحنه با جعل برخی صفحات به جعل منافع خود پرداختند و آمدند و عده ای را تخریب کردند. همه فوتبالدوستان تبریزی می دانند منظور من کیست، الان یک نفر نیست و حدود 10-15 نفر هستند.

وی افزود: آقای زنوزی در فوتبال کمک کرده و هزاران نفر در کارخانه‌های او کار می‌کنند؛ اینکه می‌گویند مقصر اصلی او بود، درست نیست، زیرا من به چشم خودم دیده‌ام که او مغرضانه بود، اما او هم اعتراف کرد که او یک مدیر بود، اشتباهاتی صورت گرفت، اشتباهاتی که منجر به از دست دادن تراکتور، ماشین آلات و گسترش فولاد شد.

خطیبی با تمجید از زنوزی گفت: من به عنوان تبریزی از او تشکر می کنم، از این پس هرکس وارد تراکتورسازی و ماشین سازی شود و بقیه تیم را مدیریت کنند مدیریت بلندمدت خواهند داشت نه کوتاه مدت و هواداران تحمل می کنند. به عنوان یک سازمان و شرکت جدید ظهور می کند.» و آنها نیاز به برنامه ریزی طولانی مدت دارند.

رسول خطیبی در قسمت پایانی سخنان خود گفت: همیشه گفته ام اگر برنامه ریزی در تبریز با حمایت هواداران باشد مثل تیم های بزرگی مثل سپاهان اگر برنامه 3 یا 5 ساله داشته باشند قطعا تراکتورسازی خواهد شد. موفق شدن حالا اگر این 10- 15 نفری که گفتم هوادارانشان می خواهند در فوتبال تبریز مستقر شوند. مطمئنم فوتبال تبریز می تواند مثل پارسال و دهه 70 و 80 باشد.

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما