omdebegirbanner

خرید بهترین هاست [۱۰ هاستینگ برتر ایرانی در سال 2021]

به عنوان نمونه یکی از مشکلاتی که سایتهای وردپرسی با اون درگیر هستند اینه که حملاتی روی سایت صورت بگیره تا اقدام به ایجاد اختلال در سایت کنند، حالا این حملات می تونه بخاطر خصومت شخصی باشه و یا هدف خاصی که قصد سوء استفاده از سایت شما رو داره و در هر صورت هم تاثیر منفی بر روی وبسایت شما خواهد گذاشت، پس لازمه تا ما به فایروال و مواردی که از این مشکلات جلوگیری خواهند کرد استفاده کنیم تا به حد کافی جلوی هر گونه سوءاستفاده رو بگیریم. اگر سایت شما، قرار است یک وبلاگ کوچک باشد، پس بهتر است به شرکت دیگری فکر کنید. دسترسی به امکانات هاست: از دیگر مواردی که هاستهای مناسب وردپرس می توانند در اختیارمون بگذارند امکان دسترسی به امکانات هاستینگ خریداری شده است تا برای هر کاری لازم نباشه تا با ارسال تیکت به پشتیبانی درخواست فعال سازی یک قابلیت رو داشته باشیم. این موضوع برای شما عالی است زیرا تمام منابع آن ها به پلتفرم وردپرس شما اختصاص یافته است و همه ما می دانیم که تلاش های متمرکز نتایج بهتری را به همراه دارند. البته این نوع هاست معمولا انعطاف کمتری دارند. این گزینه انتخاب هاست محبوبیت بیشتری نسبت به میزبانی وردپرس مدیریت شده به خصوص برای وبلاگ نویسان دارد و بسیار مقرون به صرفه است.

در واقع شما به یک ارائه دهنده هاست در وردپرس نیاز دارید که زمان، سرورهای سریع، پهنای باند و فضای دیسک کافی را برای تأمین نیازهای شما تضمین کند. از دیگر ویژگی هایی که هنگام انتخاب هاست وردپرس باید به خاطر بسپارید، میزبانی ایمیل، کنترل پنل ها و تامین امنیت سایت است و در درجه ی اول نیازهای خود را در خاطر داشته باشید. اینها تنها برخی از سوالاتی هستند که باید در انتخاب هاست از خود بپرسید و برای پیدا کردن بهترین هاست برای وردپرس به دقت بررسی کنید. زمان و نحوه پاسخگویی پشتیبانی هاست: اما صرفا ماجرا به این ختم نمیشه بلکه بخش اصلی ماجرا درست زمانی رخ میده که شما تیکت برای پشتیبانی و درخواست خودتون ارسال می کنید، حالا اگر شرکت میزبانی تیکت شما رو در بهترین زمان ممکن بتونه مورد بررسی قرار داده و بک آپ رو برای رفع مشکل ریستور کنه باید گفت که سایت شما خیلی خوش شانس هستش که چنین میزبانی وب نصیبش شده، اما اگر تیکتی که ارسال میکنید ساعتها منتظر بمونید تا مورد بررسی قرار بگیره و تازه به شرطی با جواب مثبت در جهت رفع مشکل روبهرو بشین، دیگه وقت از دست رفته و این کار به دلیل اینکه موتورهای جستجو چندین بار در طول این مدت زمان برای بررسی بهروزرسانی سایت وارد اون شدند اما هیچگونه دیتای جدیدی رو دریافت نکردند تا ایندکس کنن همین امتیاز منفی در یک بازه زمانی کوتاه باعث ایجاد کلی ضرر و زیان براتون خواهد شد.

چیزی که از نظر آپتایم مهمه اینه که سروری که ازش استفاده میکنید میزبان شما برای جلوگیری از بروز مشکلات که بیشتر مربوط به سئو و بهینهسازی سایت میشه همیشه بهروزرسانیهای سرور رو به ساعاتی موکول کنند که سایت دارای کمتری ترافیک میتونه باشه. مقاله پیشنهادی برای مطالعه: بهترین صفحه ساز های وردپرس چیست؟ تنها تفاوتی که هاست وردپرس با هاست های معمولی دارد این است که این نوع میزبانی به زبان ساده نوشته شده است؛ و ویژه وردپرس بهینه شده است و سرعت و امنیت بالاتری برایتان فراهم می کند. سرعت هاست وب رمز هم مانند شرکت سون هاست عملکرد فوق العاده ای دارد اما همانطور که مشخص هست مقایسه دقیق بین این دو سون هاست کمی سرعت بالاتری نشان داد اما دلیل بر بد بودن وب رمز نمی شود چرا که مقایسه بین خوب و خوب تر است. انتخاب این دو مورد به نوع هاست شما بستگی دارد. اغلب شرکت های هاستینگ از تعدادی سیستم عامل از جمله وردپرس پشتیبانی می کنند و برای سهولت کار ، اغلب گزینه نصب با یک کلیک وجود دارد که می توانید هنگام شروع به کار با بهترین هاست برای وردپرس خود، آن را انتخاب کنید.

این نوع از host کاملا با CDN سرورکلیک سازگاری دارند و همچنین حداقل پردازشگر، فضای دیسک و RAM برای نصب و استفاده آسان از وردپرس تعیین میشود. شرکت های ارائه دهنده ی هاست مدیریت شده وردپرس در ارائه راهکارهای مختلف برای بستر وردپرس تخصص دارند. این بدان معنی است که شما تنها می توانید سایت های وردپرس را با آن ها میزبانی کنید و برای سایر سایت ها نمی توان از آن ها استفاده کرد. همچنین داشتن انجمن فعال را می توان جزو خصوصیات این شرکت دانست چرا که نظرات مشتریان برای عموم مشخص است و سوالات متداول را می توان از این انجمن پیدا کرد و ارائه گواهینامه ssl رایگان و دامین رایگان و قیمت مناسب پلن های هاست وردپرس هم از خصوصیات دیگر سون هاست است. به دلیل اینکه مدیران سایت، دیگر دغدغه ای برای مدیریت کردن سرور خود ندارند. هاست وردپرس خیر اما هاست رایگان وجود دارد اما اصلا مناسب نیستند و به هیچ عنوان نباید سمت این هاست ها بروید چرا که کیفیت بسیار پایینی دارند و با محدودیت های متعددی روبه رو می شوید.

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما