omdebegirbanner

خرید بهترین هاست [۱۰ هاستینگ برتر ایرانی در سال 2021]

برخوردار بشید اما مسئله اقتصادی برای افراد تازه کار کمی درگیرشون میکنه. کسی که از یک وبلاگ و کسب و کار کوچیک شروع میکنه مطمئنا از پرداخت چنین هزینههایی شونه خالی میکنه. ماندگار وب از اوایل سال 1390 فعالیت خود را شروع کرد و تمرکز خود را روی ارائه هاست بهینه وردپرس گذاشته است و مشتریان وردپرسی زیادی دارد که هاستشان از این شرکت تامین می شود. در این قسمت سوالات متداولی که ممکن است در رابطه با خرید هاست وردپرس و شرکت های ارائه دهنده به ذهنتان برسد را مشاهده می کنید سوال و جواب های خوبی هست که پیشنهاد می کنم حتما مطالعه نمایید. شرکت وب رمز فعالیت خودشو از سال 81 شروع کرده و بر اساس بازخوردهایی که از سوی کاربران ارائه شده در زمره سومین شرکت منتخب ارائه دهنده هاست مدیریت شده وردپرس قرار دارد. بهترین پکیج های wordpress hosting در سایت سرورکلیک برای تمامی کاربران این نوع سیستم مدیریت ارائه شده است؛ تا با سرعت و امنیت بیشتری بتوانید سایت خود را بهبود دهید. برای کاربران این سایت امکانات ویژه ای در نظر گرفته شده است که پشتیبانی رایگان وردپرس از جمله آنها می باشد. شرکت ایران سرور فعالیت خودشو از سال 81 شروع کرده و بر اساس بازخوردهایی که از سوی کاربران ارائه شده در زمره دومین شرکت منتخب ارائه دهنده هاست مدیریت شده وردپرس قرار گرفته.

ده ها و یا شاید صدها ارائه دهنده هاست وب در بازار وجود دارد و اکثر آنها اصرار دارند که دارای ویژگی های جذابی مانند پهنای باند بی پایان ، فضای دیسک نامحدود و غیره میباشند. این دسته از سرویس های میزبانی کاملا با CDN سایت سرورکلیک سازگار بوده و همچنین حداقل پردازشگر، فضای دیسک و RAM برای نصب و استفاده راحت تر از وردپرس تعیین شده است. یکی از مزایای میزبانی ابری ایران سرور این است که از قدرتمندترین پیکربندی دنیا از جمله هارد دیسک های NVME و پردازنده های بسیار قدرتمند استفاده می کنید که منجر به سرعت استثنایی وب سایت شما می شود. هاست وردپرس نیز مانند دیگر هاست ها از سیستم عامل لینوکس استفاده می کند و مهمترین تفاوت استفاده از منابع سخت افزاری قوی و حل مشکل محدودیت که در هاست های معمولی وجود دارد ولی در هاست وردپرسی چنین نیست. در میزبان وردپرس سازگاری بسیار بالایی در سرور برای نصب و کارکرد وردپرس وجود دارد.

چرا که هاست مخصوص وردپرس به گونهای کانفیگ شده که عملکرد اون برای سایت در بهترین حالت ممکن باشه، پشتیبان گیری منظم از هاست تهیه بشه و در نهایت در صورت وجود هرگونه مشکل مثل استفاده از قالب و افزونههای نامناسب در جریان قرار بگیرید. پس خرید هاست وردپرس صرفا برای میزبانی وب نیست و استفاده از خدمات فنی در کنار اون نیز قرار داره. بیشتر افرادی که قصد خرید هاست با کیفیت را دارند ملاک را بر نامحدود بودن گزینه های بالا می گذارند که ملاک اصولی نیست. تعداد دیتابیس قابل ساخت در این میزبانی هم محدوده اما مشخص نیست که حجم استفاده شده برای دیتابیس بر اساس حجم در نظر گرفته شده برای هاست تا چه میزان خواهد بود. اما حتی برای همچین فردی هم استفاده از هاست مخصوص وردپرس به گونهای طبقه بندی شده که بر اساس درآمدش قادر به خرید اون بوده و از یک هاست وردپرس که دارای قیمت کمتر نسبت به فضا و امکانات هست شروع کنه. پلنهای هاست مخصوص وردپرس ایران سرور از فضای 200 مگابایت شروع شدند و حداکثر حجمی که برای هاست در نظر گرفته شده روی 10 گیگ قرار داره اما از طرف دیگه پهنای باند سرویسها نامحدود در نظر گرفته شده.

پلنهای هاست وردپرس وب رمز هم با حجم محدودتری ارائه شده که هنگام خرید قادر به خرید هاست با حجم بیشتر از 4 گیگ نیستید از طرف دیگه پهنای باند این سرویسها هم پایین هستند که در صورت بالا بودن ترافیک ممکنه پاسخگوی سایت شما نباشند و در نهایت مجبور به تغییر سرویس خودتون بشید. سرعت سایت عامل موثر بر سئو وردپرس است بخشی از سرعت سایت مربوط به سرور سایت است بنابراین می تواند عامل مهمی در رتبه بندی شرکت های ارائه دهنده هاست وردپرس باشد و ما در ایران تمز سرعت هاست ارائه دهنده هر شرکت را بررسی کردیم و این مورد هم در آینده باز بررسی می کنیم تا این رتبه بندی بروز بماند. چرا که همه افراد دانش و زمان بررسی و رفع مشکلات فنی رو ندارند. در صورتی که در وب سایت وردپرسی خود از سرویس هایی که به دلیل تحریم نیاز به سرور خارج از کشور با آی پی خارج را داشته باشد و یا بیشتر بازدیدکنندگان وب سایت شما افراد خارج از کشور باشند، فروش هاست وردپرس خارج نیز مناسب سایت شماست. اما پهنای باند این میزبانی هم با محدودیت ارائه شده که در صورت اتمام پهنای باند در روزهای پایانی ماه مجبور به خرید پهنای باند بیشتر یا ارتقا سرویس خواهید بود.

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما