omdebegirbanner

به 8 سوال مهم در مورد سری بازی های ماهی مرکب پاسخ دهید

[ad_1]

در بازی ماهی مرکب ، یک سریال کره ای خشن اما تکان دهنده اما پرطرفدار در مورد رقابت مرگبار بازی های کودکان ، این مسابقه با یک پایان خونین به پایان می رسد ، اما این بدان معنا نیست که به تمام سوالات ما در پایان سریال پاسخ داده شده است. پس از تماشای فصل اول بازی Squid، می خواهیم در قسمت بعدی پاسخ 8 سال مهم و اساسی را به شما بدهیم. ما ابتدا به شما هشدار می دهیم که برای کسانی که هنوز سریال را ندیده اند ، این مقاله می تواند بخشی از داستان را خراب کند.

Squid Game یک سریال کره ای خشن و تکان دهنده اما محبوب است که به یک بازی کودکانه خونین ختم می شود.

1- سری بازی های ماهی مرکب کی منتشر شد؟

این سریال دارای 9 قسمت است که به طور کامل در 17 سپتامبر توسط Netflix منتشر شد.

2- آیا فصل دوم سریال بازی ماهی مرکب کار می کند؟

اگر کل سریال را تماشا کرده باشید، می دانید که بازی با قسمت نهم تمام نمی شود. بازی ادامه دارد و آینده شخصیت “برنده” سونگ گی هون حل نشده باقی مانده است. میدونی بعد از پیاده شدن از هواپیما چی شد؟ پاسخ این است، شاید. کارگردان و نویسنده، هوانگ دونگ هیوک به ورایتی گفته است که قبل از بررسی فصل دوم بازی Squid در نظر دارد یک فیلم بزرگ بسازد. او گفت: “من هنوز هیچ برنامه مشخصی برای بازی Squid Game 2 ندارم.” فکر کردن به آن خسته کننده است ، اما اگر فکر می کردم ، قطعاً ترجیح می دادم تنها نباشم. من استفاده از تیمی از نویسندگان را در نظر می‌گیرم و کارگردانانی با تجربه‌های متنوع را ترجیح می‌دهم.» موفقیت بازی ماهی مرکب به حدی بالاست که مدیران نتفلیکس می خواهند آن را ادامه دهند ، اما هنوز نمی دانیم که آیا می توانند خالق این سریال کره ای را برای فصل های بیشتری متقاعد کنند یا خیر.

Squid Game یک سریال کره ای خشن، تکان دهنده اما محبوب است که در یک بازی کودکانه خونین به اوج می رسد.

3- آیا بازی ماهی مرکب بر اساس کتاب است؟

Squid Game ممکن است یک رمان یا کتاب تصویری عالی به نظر برسد ، اما در حال حاضر ، نمی توانید به کتابفروشی محلی خود بروید و کتاب Squid Game بخرید. به گزارش سایت کره ای Sumpi که در زمینه فرهنگ پاپ فعالیت می کند، کارگردان این مجموعه، Huang Dong-hyuk، گفت که ایده ساخت یک سری بازی ماهی مرکب در سال 2008 از یک کتاب کمیک است که این بازی را بازی می کرد. بازی خطرناک این کتاب را گرفته است اما نامی نمی برد. ممکن است حتی یک کتاب کمیک نداشته باشید زیرا کارگردان در مصاحبه ای به کره هرالد گفت که کتاب های کمیک زیادی خوانده است و عاشق بازی های بقا است. بنابراین، تا زمانی که هوانگ ابتکار عمل را به دست بگیرد و برخی از این کتاب های کمیک را نام ببرد، می توانیم حدس بزنیم و حدس بزنیم.

اما با توجه به موفقیت نسخه سری، به نظر می رسد که Squid Game به زودی یک کتاب خواهد بود. حتی برخی ادعا می کنند که سری بازی های ماهی مرکب شبیه به فیلم ژاپنی Edge the Gods Will ساخته تاکاشی مایک در سال 2014 است. این فیلم بر اساس یک مانگای ژاپنی ساخته شده است و بر اساس مسابقه مرگ با استفاده از بازی های کودکان با سکانس های بسیار مشابه از جمله عروسکی است که سعی می کند بازیکنان در حال حرکت و لرزش را شناسایی کند. کارگردان سری بازی های ماهی مرکب در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که تنها بازی اول سری او شبیه فیلم ژاپنی است و قبل از ساخت فیلم Edge the Gods Will در سال 2014 روی ایده خود کار کرده است.

Squid Game یک سریال کره ای خشن، تکان دهنده اما محبوب در مورد رقابت مرگبار بازی های کودکان است که با پایانی خونین به پایان می رسد.

4- آیا بازی مرکب یک بازی واقعی است؟

مشخص است که هیچ تورنمنت بازی ترکیبی مرگباری وجود ندارد که در آن افراد با شرکت در بازی های کودکانه ایمن کشته شوند. اما عنوان سری بازی های ماهی مرکب به بازی خاصی اشاره دارد که نام خود را از شکل مزرعه مبهم آن که شبیه ماهی مرکب است گرفته است. شخصیت اصلی سریال که سئونگ گی هون نام دارد طوری صحبت می کند که بازی ترکیبی مخصوص شهر محل تولدش بود که به صورت ماهی مرکب در زمین مسابقه بازی می شد. برای برنده شدن، تیم مهاجم که فقط تا زمانی که از کمر مرکب خارج شود مجاز به پریدن است، باید به سر ماهی مرکب لگد بزند. کارگردان سریال هوانگ گفته است که دوران کودکی ورزش مورد علاقه او بوده و بنابراین یک ورزش واقعی بوده است.

سایر بازی‌های این سری از جمله ماربلز، طناب کشی یا چراغ قرمز، چراغ سبز نیز اغلب واقعی هستند. اما تنها بازی این سری غیرواقعی است و آن این است که اگر بازیکنان مجبور شوند از یک استخر شیشه ای عبور کنند، مقداری از شیشه زیر پای آنها شکسته می شود. بازی دیگری که در آن بازیکنان باید از یک آب نبات تخت شکل خاصی بگیرند، یک بازی محبوب کودکان در کره جنوبی است، حتی اگر شکست بخورد، هیچ قتلی وجود نخواهد داشت.

Squid Game یک سریال کره ای خشن و تکان دهنده اما محبوب است که به یک بازی کودکانه خونین ختم می شود.

5. آیا بازی Red Light یک چراغ سبز واقعی است؟

اولین بازی که بازیکنان در این سری انجام می دهند یک بازی با چراغ قرمز ، یک چراغ سبز است ، اما به جای قرمز شدن و تلاش برای گرفتن دیگری ، یک عروسک رباتیک غول پیکر که شبیه یک دختر مدرسه ای است جنایتکاران را شناسایی کرده و دستور کشتن آنها را صادر می کند. برخی رسانه های کره جنوبی مدعی شده اند که این عروسک برای سری بازی های ماهی مرکب ساخته نشده است، بلکه در موزه ای در دهکده چانگ چنگبوک-دو در سئول و در فاصله چند ساعتی قرار داشته و اکنون به موزه بازگشته است. او گم شده است. دست هایش. برخی از فیلیپینی ها حتی در توییتر ادعا کرده اند که ماکت عروسکی با سر در پشت در نمایش Netflix توسط خرده فروشی در این کشور نمایش داده شده است.

Squid Game یک سریال کره ای خشن و تکان دهنده اما محبوب است که به یک بازی کودکانه خونین ختم می شود.

6- کارت ویزیت بازی ترکیبی

کسانی که برای بازی ترکیبی انتخاب می شوند یک کارت ویزیت قهوه ای روشن با نماد بازی در یک طرف دریافت می کنند که دارای یک دایره ، مثلث و مربع و یک شماره تلفن در طرف دیگر است. این اشکال در واقع حروف کره ای هستند. نویسنده کره ای Jasmine Long می گوید: “دایره در واقع حرف O است، مثلث بخشی از حرف J است، و مربع حرف من است.” تلفظ به شکل بازی Oujingo (게임) است. “این سمت از کارت ویزیت خوبه ولی اون طرف که شماره تلفن رو نشون میده دردسر داره.

Squid Game یک سریال کره ای خشن و تکان دهنده اما محبوب است که به یک بازی کودکانه خونین ختم می شود.

7- نظریه در مورد نگهبانان در سری بازی ماهی مرکب

نگهبانان سری بازی های ماهی مرکب لباس قرمز پوشیده اند و با دیدن چهره آنها شبیه یک سرباز ساده بی تجربه به نظر می رسند. یک نظریه آنلاین سعی در توضیح نحوه استخدام این نگهبانان دارد. شخصیت اصلی، سونگ گی هون، یک بازی به نام Dokji را با بازیگران انجام می دهد که یک بازی سنتی کره ای با دو برگ کاغذ آبی و قرمز است. گاو کاغذ آبی را انتخاب می کند، که به نظر تصادفی است، اما یک نظریه این است که انتخاب تصادفی نیست. در واقع وقتی وارد بازی می شود آبی پوش می شود و این می تواند به این معنا باشد که اگر او و سایر بازیکنان کارت قرمز انتخاب کنند ، کارگر یا مدافع این سری خواهند شد. هیچ مدرکی دال بر صحت این نظریه وجود ندارد و شاید فصل دوم بازی ماهی مرکب به این سوال پاسخ دهد.

Squid Game یک سریال کره ای خشن و تکان دهنده اما محبوب در مورد رقابت مرگبار بازی های کودکان است که پایانی خونین به پایان می رسد.

8- پایان سری بازی های ماهی مرکب

اکنون زمان یک شکست بزرگ است زیرا می خواهیم در مورد پایان سریال صحبت کنیم. در نهایت سئونگ گی هون برنده شد و شخصیت اصلی بازی را که حدس زده بود را پیدا کرد که برخی از بینندگان باهوش حدس زدند زیرا مرگ او در طول داستان به وضوح نشان داده نشد، اما داستان بسیار پیچیده ای وجود دارد که در اینجا وجود دارد. آنچه را که نمی کنیم خراب می کنیم. گای هو پس از پاکسازی حساب خود با مغز متفکر این بازی مرگبار، موهای خود را به رنگ قرمز روشن درآورد که شبیه لباس گارد بازی است، اما احتمالاً ربطی به آن ندارد. سپس او می خواهد برای دیدن دخترش به لس آنجلس پرواز کند، اما ناگهان همان مردی را می بیند که در ابتدای سریال وارد بازی شد و مرد دیگری را وادار کرد تا بازی مرگ را انجام دهد.

Squid Game یک سریال کره ای خشن و تکان دهنده اما محبوب است که به یک بازی کودکانه خونین ختم می شود.

گای هان کارت ویزیت بازی را از مرد می گیرد و قبل از سوار شدن به هواپیما با شماره روی کارت تماس می گیرد و به فرد پاسخگو می گوید که او را پیدا خواهد کرد. این بدان معناست که همه چیز را برای دنباله آن فراهم می کند و حتی اگر سازنده سریال برای ساخت فصل دوم بازی ماهی مرکب عجله نداشته باشد، برای ادامه داستان کار سختی نخواهد داشت. نکته مبهم دیگر سریال این است که پلیسی به نام هوانگ جون هو مخفیانه وارد بازی می شود و برادر گم شده خود را پیدا می کند و توسط کارگردان اصلی بازی که در واقع برادر اوست کشته می شود.

Squid Game یک سریال کره ای خشن و تکان دهنده اما محبوب است که به یک بازی کودکانه خونین ختم می شود.

تلاش های افسر پلیس نشان می دهد که برادرش در بازی کامپوزیت در سال 2015 برنده شد و شانس نامعلوم او در پایان فصل اول نشان می دهد که ممکن است در فصل دوم بازی ماهی مرکب نیز حضور داشته باشد. جون هولا قبل از اینکه از صخره به داخل آب بیفتد توسط برادرش از ناحیه کتف مورد اصابت گلوله قرار گرفت که به او امکان زنده ماندن را داد، اگرچه به نظر نمی رسد او بتواند شواهد جمع آوری شده از دوستان پلیس خود را به دست آورد. یک تم بیاورید این موضوع حتی زمانی که بازی در حال اجرا است نیز تایید می شود.


[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما