دبیر: کشتی لوکوموتیو ورزش ایران است – سه سه

[ad_1]

خبر خبر: 1814770 |
20 اسفند 1400 ساعت 15:05 |
55 زدیدزدید |

0
هاه

کشتی کشتی لوکوموتیو ورزش ایران است و اگر حرکت کند همه ها را با خود می‌کشد.

رش گزارش “ورزش سه” به زل از فارس، علیرضا دبیر در مورد موفقیت های کشتی اظهار داشت: این موفقیت یای یک تیم س هاله است و یای سابق زحم تات کشیدندا کشیدند البته سال از نظر موفقیت موفقیت نمی‌شود، چون ۳۰ ظرفیت ظرفیت را نشان دادیم. کشتی ورزشی است که همه و نان و زن مرد از آن طرهاطره دارند و ورزشی ورزشی است که از انگلیس و بسکتبال از زا و ندواندو از کره آمده است، اما کشتی برای ما است. وقتی کشتی می بازد، همه می گویند این مسخره بازی ها چیست همه انتظار برد راندارند.

وی ادامه داد: من وقتی به بهازندران ن به بچه گفتما گفتم کُشتی یای خزر است و از آن فظتافظت کنید کشتی نندانند خاویار نفت است. ببینید در عروسی‌ها کسی فوتبال نمی‌کند اما همه می‌گیرند. . . . حالا آیا حقش را ده اند اند من آمدم که جایگاه کشتی را ترسیم کنم حد قاقل نصف حقش بدهند.

گفت سیوناسیون کشتی گفت: برای موفقیت موفقیت یک بابلیت فردی داریم ‌و یک یک. درام نباشند، نمی توانند در. محیط یعنیاخت و امکانات بودجه و. ببینید ینده‌های مجلس، وزیر، رئیس‌جمهور رئیس جمهور سلس می‌آید کمک و و لطف دارند، اما نمی‌دانم در لایه‌های بعدی چه اتفاقی می‌افتد.

اگر سوال یا ابهامی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. لوکوموتیو ورزش کشتی است و اگر خوب شد، بقیه رشته ها را هم می‌کِشد. نهاسف می‌گویند همه بودجه را می‌گویند، اما از بودجه، مالی ورزش می‌کنند اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، ممکن است بخواهید آن را بررسی کنید.

کرد نان کرد: معاون وزیری که می‌گویدا که آمده و توجه نمی‌کند، ۵۶ نفر به بقاب‌قات می‌گوید،، این در حالی است که آمریکا ۱۱۰ نفر و ۸۱۸۱ آوردند. والیبال و بسکتبال یک رشته ، ، م اما کشتی به اندازه دو فدراسیون است.

اگر کسي نبايد، پس بگذار بپرسد، گفت روز هبردي اينکه گفت، گفت، گفت، گفت، گفت، گفت، گفت، گفت: آرزوی ما بودجه ۲۰۰ لیاردی است، اما ۱۴۰ میلیارد هم بدهند، خوب است کمتر از آن کشتی می‌شود و ما باید در این اراره و آن سازمان گدایی باشیم. این شرایط دو سوم من یا جلسات جذب جذبابع مالی است. کشتی به اندازه هایش هیچ وقت شتاشته نشده و والا من مام قد از کشتی عاع ع. من به بچه یای خودمان هم سخت سخت می گیرم واید سلبریتی بسازیم که از ناموس و دفاع کنند، مسائل اخلاقی هم برای ما مهم است.

دبیر در مورد صالحی امیری موفق بوده است، گفت: صالحی امیری میریا موفق نمانم اما هیئت اجرایی را نه. من منای خدا حرف و و و مدهامده ام که با هرکسی طرفه.

وی که مهمه ورزش و و مردم صحبت می کنند در پاسخ به این سوال که می‌گویند وضعیت یالی زندگی را خوب می‌گوید زومی: لزومی ندارد هرچه داریم را بگوییم. همین قدر که محتاج کسی نیستیم، فیافی است. . . .

رئیس سیوناسیون کشتی مورد لغو سفر تیم یلی ی داد به آمریکا عنوان کرد: من گقتم که نهانه نه گفت هله. قعیتاقعیت این است که درا آزاد از روسیه و آمریکا عقب هستیم به طراطر همین قبول کردم، اما شما شما هستید.

وی ادامه داد: بعد از ازاقاتی که گفتند شما را نمی هیدید تیم را، اما ما ۴۵ روز اردو گذاشتیم و برای گرفتن ویزا به رفتیم. زل از همه چیز گفتید به تمام نفرات تیم باید ویزا بدهید، اما چیزی که دیدیم نهنه. سرپرست تیم ما را ۵ ساعت بازجویی کردند و به دو نفر دیگر ندا نکردند. برای اولین بار پس از مدتها، رب العالمین، رب العالمین، رب السّلام، نیست. تهمت یا زیادی به ما زدند که اشکالی ندارد و ذخیره نان ناشد.

بتد در مورد اتفاقات منطقه و محرومیت ها چه تاثیری بر آن دارد، نان کرد: این که می‌گویند ورزش سیاسی نیست، اما آیا دیگری هجوم بتد. بحث بعدی در مورد روسیه روسیه و که رقیبان‌ما در کشتی داد هستند، قوی شنداشند، ست استا است. من آرزویم این است که این کشور کشور هما هم بتابت بت.

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما