omdebegirbanner

بهترین هاست وردپرس و بهترین شرکت های هاستینگ ایران

البته برخی شرکت های هاست، پلن های هاست وردپرس را متفاوت قرار داده اند. تبلیغات و شعار های غیر صادقانه برخی افراد را حتی رئیس جمهور می کند 😊. یعنی این عبارت که خرید این هاست برای وردپرس بهینه تر است اصلاً صادقانه نیست. برای مثال RAM و CPU قوی تر قرار داده اند که طبیعتاً هزینه های آن هم بیشتر می شود. پس جایگاه ویژگی و عملکرد در راهنمای خرید هاست برای وردپرس واضح تر می شود. چون این مقاله راهنمای جامع خرید بهترین هاست است. حتی اگر به هاست دیگری مهاجرت نکنید، برای حل مشکلات و مسائلی که پیش می آید شاید مجبور شوید که هزینه ای جداگانه برای رفع مشکلات پیدا کنید. مشاوران می توانند به شما کمک کنند تا بتوانید به برترین شکل سایت خود را در اختیار کاربران قرار دهید. از مهمترین موردی که باید درنظر گرفت کیفیت هاست است که روی سایت شما مستقیما تاثیر گذار است همچنین در دسترس بودن سایت از اهمیت بالایی برخور دار است اگر سایت شما با مشکلات سرور روبه رو شود و قطع و وصلی زیادی داشته باشد به سایت شما لطمه بزرگی وارد می شود. طبیعتا هاستینگهای خارجی بسیار زیادی داریم اما به دلیل تحریمها نمیتوانیم خدمات این شرکتها را دریافت کنیم.

سون هاست بسته به خدماتی که ارائه می دهند دارای قیمت مناسب هستند. البته این را نیز در نظر داشته باشید که تعداد اد دان دامین بر اساس میزان فضا و شرکتی که هاست را از آن خریداری می کنید متفاوت هست و همچنین شرکت های هاستی که اددان نامحدود ارائه می کنند کیفیت خوبی را دارا نیستند. بهترین هاستی که تجربه کردم همین صبا هاست بوده و البته بگم که ۸ سال سابقه کار با هاستینگ های مختلف رو داشتم . هاستی که پاسخدهی ۲۴ ساعته نیست و تیکتها بیشتر ۳۰ دقیقه طول میکشه جواب بدن نخرید . چون سایت کسب و کار شماست و اگر اختلالی داشته باشه و چند ساعت طول بکشه تا برطرف ، ضرر و زیان را کی جبران میکنه ؟ افزونه هایی که روی این پلتفرم نصب می شود، می تواند کار شما را تا حد زیادی جلو بیندازد و این یکی از منحصر به فرد ترین ویژگی های سیستم مدیریت محتوای وردپرس می باشد. شما زمانی می توانید به راحتی سایت خود را مدیریت کنید که از یک سیستم عامل و کنترل پنل مناسب برخوردار باشد. امنیت سرور از امنیت بالایی برخوردار است مخصوصا در بین شرکت های هاست ایرانی که به دلیل نبود متخصصین کار بلد در این حوزه دچار ضعف هستند و بار ها شنیدیم به علت ضعف امنیتی شرکت های مختلف هاستینگ برای سایت های میزبانی شده این شرکت ها مشکل به وجود آمده است.

اگر می خواهید کسب و کار خود را بر روی بستر اینترنت راه اندازی کنید، اولین چیزی که برای وبسایت به آن احتیاج پیدا می کنید، استفاده از هاست میزبانی می باشد. و توسط شرکت های هاستینگ و روی فضای میزبانی به شما ارائه می شود و نیاز به کار خاصی نیست. فضای میزبانی بستگی به نوع سایت و میزان حجم فایل های سایت شما می تواند متغییر باشد. به عنوان نمونه مدیریت ایمیل ها، ساخت دیتابیس، مدیریت فایل و … این محتوا و سایر محتواهای سایت بهزودی آپدیت شده و مجددا شروع به انتشار محتوا خواهیم کرد. هدف ما از انتشار این پست کمک به آن دسته از کاربرانی است که در انتخاب هاست مناسب برای سایت دچار مشکل هستند، می باشد. در نتیجه اگر سایت شما وردپرسی است بهتر است از هاست وردپرس استفاده کنید در ادامه این مقاله به ترتیب ده تا از بهترین سرویس هاستینگ وردپرس را به شما معرفی خواهیم کرد. اگر شما هم تجربه خوب یا بد خرید هاست از سرویسهای ایرانی را داشتهاید. یکی دیگر از مزایای وب رمز پشتیبانی بسیار خوب این شرکت است. بهترین مزیتی که وب رمز نسبت به دیگر شرکت های میزبانی ایرانی دارد ارائه میزبان از سراسر جهان با راحتی مورد نظر مشتریان است.

چرا شرکت های هاست، هاست وردپرس می فروشند؟ ملاک های انتخاب بهترین هاست برای وردپرس و سایت؟ بهترین سایت خرید دامنه و هاست کدام است؟ و قراره در این مقاله شرکت های هاستینگ را زیر و رو کنیم و مزایا و معایب هر کدام را با هم بررسی کنیم تا بتوانیم با چشم باز بهترین انتخاب را داشته باشیم. ساب دامین یعنی یک زیر دامنه از سایت اصلی. هاست وردپرس اولین و مهم ترین قدم در راه اندازی سایت وردپرس است و همیشه جزو مشکلات اصلی وبمستران انتخاب شرکت برای خرید هاست وردپرس مناسب بوده است. شرکت ایران سرور از نظر امنیت قدرتمند عمل کردند از سیستم جلوگیری هوشمند از حملات DDos، استفاده از شرکت F-Secure برای ایجاد لایه امنیت اختصاصی که در مقابله حملات کاملا ایمن باشد البته 100% ایمن وجود ندارد و تنها سعی در حداکثر ایمن سازی داشته اند که قابل تقدیر است. از طرفی دیگر هاست های اختصاصی را داریم که بعضی از شرکت ها مانند ایران سرور ارائه می دهند که دارای منابع اختصاصی برای هر مشتری است.

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما