اینتر 3-1 شریف: تعجب نمی کنم

[ad_1]

شریف که از پیروزی مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو غافلگیر شده بود ، موفق شد نیمه دوم شب دوم برابر اینتر به تساوی برسد اما در نهایت تیم ایتالیایی به لطف ستاره باتجربه خود موفق به کسب سه امتیاز شد. به بازی برسید.

اینتر شروع خوبی داشت ، اما شریف در دقیقه 7 برتری را پیش انداخت ، اما ضربه کاستاندا وارد چارچوب دروازه اینتر نشد.

بازی متعادل باقی ماند و اینتر در دقیقه 16 بر ضد حمله پیش افتاد اما سهل انگاری دنزل دامفریس باعث شد تا او جای خود را از دست بدهد.

یک دقیقه بعد ، با کمک زکو و لائوتارو مارتینز ، اینتر دوباره از این فرصت استفاده کرد ، اما بار دیگر حضور به موقع دروازه بان محترم این فرصت را از میزبان گرفت.

پس از آن ، داخلی ها پیش افتادند و سرانجام پس از خلق یک یا دو موقعیت خوب در دقیقه 34 به گل رسیدند. ضربه سر آرتورو ویدال با ضربه کرنر سمت راست دروازه شریف به زکو رسید و او با یک والی تماشایی کار را به پایان رساند.

بعد از این گل تیم مهمان پیش افتاد و می توانست در نیمه اول بازی را مساوی کند اما این اتفاق نیفتاد و در نهایت گل اول با همین گل به پایان رسید.

شریف در نیمه دوم بازی خوبی را آغاز کرد و پس از از دست دادن دو موقعیت خوب برای گل ، بازی را در دقیقه 52 به تساوی کشاند. روی ضربه ایستگاهی ، سباستین تیل با یک ضربه دیدنی توپ را به گوشه دروازه سمیر هندانوویچ فرستاد.

اما نتیجه چندان پایدار نبود و اینتر در دقیقه 58 گل دوم را به ثمر رساند. ادین ژکو که صاحب توپ در پشت محوطه جریمه شریف بود با یک پاس خوب ویدال را در موقعیت قرار داد و ستاره شیلیایی با یک شوت نه چندان محکم دروازه را باز کرد.

پس از این گل ، بازیکنان اینتر بار دیگر پیش افتادند و در دقیقه 67 گل سوم را به ثمر رساندند. این بار توپ روی ضربه کرنر با ضربه سر دیمفریس دور شد و او با یک ضربه خوب دو گل به ثمر رساند.

برتری بین بازیکنان همچنان ادامه داشت و در دقیقه 83 ، همکاری دزکو و لائوتارو تقریباً گل چهارم را به ثمر رساند ، اما توپ به تیر عمودی برخورد کرد و در نهایت بازی را با نتیجه 3-1 در سمت نراتزوری به پایان رساند.

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما