omdebegirbanner

بهترین هاست وردپرس و بهترین شرکت های هاستینگ ایران

سی پنل و دایرکت ادمین: کنترلپنلهایی هستند که به شما اجازه مدیریت سایتتان را میدهدند. شما می توانید به انتخاب خود از انواع کنترل پنل ها استفاده کنید، اما در نظر داشته باشید که دایرکت ادمین و سی پنل این روزها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریتی که می توانید بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید و این روزها طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است، می توانیم به سیستم مدیریت محتوای وردپرس اشاره کنیم. در حالی که ، اگر می خواهید هاست شما از تمام جنبه های فنی اجرای یک سایت پشتیبانی کند ، می توانید به اختصاصی وردپرس مراجعه کنید. شرکت ایران سرور از نظر امنیت قدرتمند عمل کردند از سیستم جلوگیری هوشمند از حملات DDos، استفاده از شرکت F-Secure برای ایجاد لایه امنیت اختصاصی که در مقابله حملات کاملا ایمن باشد البته 100% ایمن وجود ندارد و تنها سعی در حداکثر ایمن سازی داشته اند که قابل تقدیر است.

در واقع ما به چنین مواردی نیاز داریم تا سایت خود را در یک بستر مناسب از لحاظ سرعت، امنیت و قابل اعتماد بودن از لحاظ حریم شخصی کاربران و داده ها بارگذاری کنیم. تنها میتوانیم بگوییم سرعت قابل قبولی دارد. امنیت سرویسهای گنجههاست با وجود CXS روی سرورها تقریبا تضمین شده است و میتوانیم در کل بگوییم یکی از بهترین انتخابهای این لیست را میتوان سرویس گنجه هاست اعلام کرد. قالب ها و افزونه های زیادی در سرویس وردپرس وجود دارد که کار را برای کاربران بسیار آسان تر کرده است. اما اینکه چطور بتوانید متوجه امن بودن سرویس های یک هاست شوید، در درجه اول، تجربه مشتریان و کاربران به شما کمک می کند. 🙂 این مقایسه، نتیجه ۶ سال تجربه ما و مشتریان ما در زمینه میزبانی سایتهای وردپرسی است. بعد از تست سایت شرکت اهورا پخش امین روی گنجه هاست متوجه شدیم که سرعت سایتهای میزبانی شده روی گنجه هاست بسیار مناسب است. در رده دوم وب رمز بسیار با کیفیت است و با قیمت مناسب ارائه می دهد در نتیجه پیشنهاد اول ما سون هاست و بعد وب رمز است و برای سایت های پر بازدید که می خواهند هزینه بالایی بپردازند خرید هاست وردپرس از ایران سرور گزینه مناسبی است.

از نظر سرعت، نت افراز در رده هاستینگهای مناسب قرار میگیرد. در صورتی که یک وبسایت وردپرسی با بازدید متوسط و حجم بالای فایل دارید، نت افراز پیشنهاد خوبیست. اگر سایتی نوپا و کمبازدید دارید و میخواهید هزینه را کاهش دهید، نت افزار گزینه خوبی است. در صورتی که تمایل به خرید هاست وردپرس دارید، باید ابتدا ببینید که میخواهید این هاست را برای چه سایتی استفاده کنید. در صورتی که یک سایت پربازدید دارید، میخواهید هزینه کنید و از پشتیبانی و سرعت خوبی برخوردار شوید، گنجه هاست و ایران سرور گزینههای خوبی به حساب میآیند. سوالی که خیلی ها می پرسند این است که هاست خارج بهتر است یا هاست ایران، در جواب این سوال باید بگم که آنچنان تفاوتی ندارد و تفاوت های آن ها بسیار جزئی است اما در کل هاست ایران را پیشنهاد می کنم چرا که کاربران شما قرار است از ایران باشند و سرعت سایتتان برای کاربرانتان کمی بیشتر خواهد بود همچنین به دلیل دردسترس بودن هاست ها از امنیت بیشتری برخوردار خواهند بود. چه بهتر اینکه بهترین هاستینگ ایرانی ما به سوالات بتواند پاسخ دهد.

و اما مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید و دارای اهمیت بسیار زیادی است، پشتیبانی شرکت خدمات هاستینگ می باشد. با توجه به اینکه این دو گزینه برای سایت ها دارای اهمیت زیادی است، پس باید از میزبانی استفاده کنند تا بتواند پاسخگوی نیاز کاربران باشند و بدون هیچ مشکلی از سایت آن ها پشتیبانی کند. سایت های وردپرس به دلیل راحتی استفاده محبوبیت زیادی پیدا کرده اند؛ اما واقعا کدام یک از این هاست های رنگارنگ که در سراسر ایران وجود دارد، بهترین گزینه برای سایت های وردپرس است؟ قبلا رضا حسینی راد در پادکست جنگ روانی وبمسترها بصورت مختصر درباره متدهای میزبانی سایت در ایران و خارج از ایران توضیح داد اما حالا میخواهیم ببینیم بهترین هاست برای وردپرس کدام است و شرکتهای هاستینگ ایرانی را با هم مقایسه کنیم. این سیستم برای سایت هایی که با زبان برنامه نویسی php نوشته شده اند، مناسب است. اگر می خواهید در کوتاه مدت سایت خود را به تمام مردم و رقیبان خود معرفی کنید به شما پیشنهاد می کنیم، بهترین نوع میزبان را برای سیستم مدیریت وردپرس خود با بهترین ویژگی ها در نظر داشته باشید.

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما