omdebegirbanner

الن ماسک قصد دارد کار خود را رها کند و تأثیرگذار شود دیجیاتو

[ad_1]

ایلان ماسک که در توییتر فعال است، اخیراً توییتی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است که در آن شغل خود را ترک کرده و به عنوان یک اینفلوئنسر تمام وقت کار می کند.

الین ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس، یکی از فعال ترین کاربران توییتر است و تقریباً هر توییت میلیاردها دلار درآمد دارد. حالا ماسک در توییتی جدید او از تمایل خود برای ترک شغل و تبدیل شدن به یک نفوذ تمام وقت صحبت کرده است. توییت او این است:

ما در نظر داریم شغل خود را ترک کنیم تا اینفلوئنسر تمام وقت شویم. نطر شما چی هست

آیا الین ماسک کار خود را ترک می کند؟

توییت ماسک همچنان توجه بسیاری از کاربران توییتر را به خود جلب کرد و بسیاری از اینفلوئنسرها به یکی از ثروتمندترین افراد روی زمین توصیه کردند که به یوتیوب یا سایر پلتفرم ها بپیوندد و کار کند.

ماسک در توییتی نوشت که او یکی از تاثیرگذارترین افراد در شبکه های اجتماعی است. در این توییت، ماسک از بیش از 65.8 میلیون دنبال کننده خود پرسید که در مورد آن چه فکر می کند، و برخی از کاربران نکاتی را به او ارائه کردند، در حالی که بسیاری فکر می کردند او قبلاً یک تأثیرگذار محسوب می شد.

ماسک تاکنون در توییتر درباره مسائل مختلفی از جمله ارزهای دیجیتال، تسلا، اسپیس ایکس و موارد دیگر صحبت کرده است و در برخی موارد توییت‌های او تاثیر زیادی داشته است. به عنوان مثال، امسال، یک توییت در حمایت از دوج کوین و گنجاندن ارز دیجیتال بحث برانگیز در لیست ارزهای دیجیتال قابل معامله صرافی «Exchange Base» قیمت این ارز را افزایش داد.

ایلان ماسک ماه گذشته در توییتر از دنبال کنندگانش خواست تصمیم بگیرند که آیا 10 درصد از سهام تسلا را بفروشند یا خیر. بر اساس این نظرسنجی، 57.9 درصد از پیروان الن ماسک معتقدند که او باید سهام خود در تسلا را بفروشد و مالیات بپردازد. با این حال، به گفته کاربران توییتر، سهام بزرگ تسلا را فروخته است.



[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما