از دست دادن بکارت و اولین رابطه جنسی چه حسی دارد؟

البته منظور ما این نیست که به هیچ وجه در اوایل زندگی مشترک (بخصوص روزهای اول) نباید رابطه جنسی برقرار شود. در جلسات سکس تراپی، هیچ خبری از تماس جنسی، لخت شدن و لمس نامناسب نیست. خودارضایی، لمس بدن، کمک گرفتن از آیینه و مطالعه از روش های آشنایی با آناتومی بدن است. باردار شدن در اولین رابطه جنسی امکان پذیر نمی باشد و این یک باور غلط و اشتباه است که متاسفانه بسیاری از افراد با آن مواجه هستند. این دسته از افراد می توانند با مراجعه به کلینیک سکستراپی و یا مشاوره های قبل از ازدواج به جواب برخی از سوالات خود دست پیدا کنند. بسیاری از افراد هستند که داشتن اولین تجربه از رابطه جنسی برایشان راحت نیست و این موضوع می تواند موجب استرس در هر دو طرف شود در چنین شرایطی خیلی کم پیش می آید که زوج ها بتوانند ارگاسم را تجربه کنند رابطه بدون اورگاسم نیز به خودی خود می تواند لذت بخش باشد و مقدمه ای برای ارتباط بیشتر با همسرتان باشد. کمبود خواب، تغییر ارتباط میان شما و همسرتان و شاید برخی مشکلات فیزیکی بدن مانند بزرگی شکم که به این راحتیها قرار نیست کوچک شود. داروهای موجود در داروخانه ها و یا بهره گیری از یک روش جزئی می تواند مشکلات دیگر را رفع کند.

در این خصوص حتما با پزشکتان مشورت کنید.

از طرف دیگر زمانی که زوجین کم تجربه هستند، ممکن است در زمان نزدیکی اتفاقات غیر منتظرهای پیش بیاید، بنابراین مقاربت جنسی در سنی باید انجام شود که دو طرف کاملا بالغ باشند. شما باید به دنبال یک جای مناسب برای برقراری رابطه عاشقانه خود باشید زیرا زمانی که با یک مکان نا آشنا باشید بدون شک احساس راحتی نخواهید کرد و هیچگونه تمرکزی نخواهید داشت و همین موضوع باعث می شود که شما دچار استرس شده و آنگونه که باید از رابطه خود لذت نبرید. اگر این موضوع باعث نگرانی شما در اولین رابطه جنسی می شود می توانید کنار تخت خود یک حوله تیره رنگ داشته باشید. درهنگام رابطه سعی کنید عجله نکنید و به اصطلاح هول نشوید اگر مدام در این فکر باشید که الان باید چه کار کنم و بعد از آن چه کار نمی توانید از رابطه خود لذت کافی را ببرید. فراموش نکنید در رابطه جنسی و بخصوص برای اولین بار، حتما از کاندوم استفاده کنید. در این خصوص حتما با پزشکتان مشورت کنید. قرص ضدبارداری با برندهای مختلفی در بازار موجود است که میتوانید آنها را با مشورت دکتر آنلاین ماما تهیه و مصرف نمایید.

امکان بارداری وجود دارد؟

اگر برای این ارتباط دچار سردرگمی یا اضطراب هستید، مشورت با پزشک یا سکس تراپیست بسیار مفید است. همانطور که در بالا بحث شد که دختران مختلف پس از از دست دادن باکرگی خود نسبت به تصویر بدن خود بسیار هوشیار هستند، این موضوع ممکن است دلیل خیلی مهمی باشد که فرد پس از از دست دادن باکرگی احساس افسردگی می کند. شما با انجام دادن مکرر این عمل به تجربیات خود می افزاید و یک قدم به رابطه لذت بخشی که می خواهید نزدیک تر خواهید شد. از دست دادن بکارت در هر فرد متقاوت است و بسته به ضخامت هایمن، اولین رابطه جنسی ممکن است با خونریزی یا درد زیاد همراه باشد. توجه داشته باشید که واژن بخش بسیار حساسی از بدن خانمها را تشکیل میدهد و احتمال اینکه پس از برقراری اولین رابطه جنسی با سوزش یا واکنشهای آلرژیک مواجه شوید بسیار زیاد است. برخی از خانمها به دلیل نوع پرده بکارت خود پس از دخول دچار خونریزی میشوند. پس از اولین رابطه جنسی امکان بارداری وجود دارد؟ برای جلوگیری از بارداری ناخواسته، باید روشهای پیشگیری را یاد بگیرید. در زمانیکه می خواهید وارد رابطه جنسی با شریک جنسی خود شوید ممکن است عرق کنید و نفس های سنگینی را بکشید این تغییرات کاملا طبیعی می باشد و به علت تاثیرات رابطه جنسی است.

اولین رابطه جنسی

اگر بار اولی است که می خواهید یک رابطه جنسی را آغاز کنید باید تدابیری را برای امنیت در این رابطه در نظر داشته باشید. در اولین رابطه ممکن است کمی درد داشته باشید ولی اگر شریک جنسی تان به اندازه کافی برای معاشقه زمان صرف کند به دلیل ترشح واژن حین عمل دخول درد کمتری خواهید داشت. برای جلوگیری از ناراحتی، مطمئن شوید که قبل و در حین رابطه جنسی با شریک زندگی خود آشکارا صحبت کنید و به او بگویید چه چیزی برای شما خوشایند است و چه چیزی نیست. می توانید از طریق مقدمات و پیش نوازی مناسب، با شریک خود راحت تر و بهتر ارتباط برقرار و تحریک کافی ایجاد کنید، مطمئن شوید که واژن به مقدار کافی روان کاری شده باشد، سپس دخول را با آرامش و ملایمت انجام دهید. زوج های بسیاری هستند که نمی توانند اولین رابطه جنسی خود را به خوبی انجام داده و رابطه جنسی عالی را تجربه کنند اما این نشان دهنده این موضوع نمی باشد که شما نمی توانید همیشه یک رابطه جنسی ناموفق را تجربه کنید. چنانچه آگاهی لازم را برای اولین رابطه زناشویی در شب زفاف داشته باشید می توانید بدون هیچ مشکلی یک رابطه بدون درد تجربه کنید.

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما