omdebegirbanner

بهترین هاست برای سایت وردپرسی کدومه؟

شما بعد از خواندن این مطلب و با تحلیل و بررسی موارد گفته شده بنا به نیاز کسب و کارتان می توانید بهترین هاست ایران را شناسایی کرده و با دید بازتری اقدام به خرید هاست کنید. برای اولین بار ایده ارائه هاست مخصوص وردپرس توسط شرکت خارجی بلوهاست پیاده سازی د که بعد از مدتی شاهد ارائه چنین سرویسی از طرف شرکت های هاستینگ ایرانی بودیم. ارائه هاست وردپرس و بروزترین منابع سخت افزار و نرم افزاری یکی از ویژگی های خوب میزبان وردپرس است. اما در جهت داشتن وردپرسی با عملکرد بالا لازم است از هاست استفاده شود. پایین بودن منابع که در هاست لینوکس اشتراکی وجود دارد، سبب میشود نتوانید آنطور که باید سایتی با سرعت بالا داشته باشید. بسیاری از این نکته غافلند اما باید دانست برای داشتن سایتی پر محتوا لازم است نگرانی برای محدودیت فضا وجود نداشته باشد و این نیاز تنها با هاست با فضا و پهنای باند بالا بر آورده می شود.

حال در این مقاله سعی داریم که با نقد و بررسی هاست وردپرس شرکتههای هاستینگ ایرانی ببینیم که خرید از کدام شرکت به صرفه بوده و منابع بالاتری در اختیار ما قرار خواهد داد. وقتی فردی قصد طراحی یک سایتی را دارد، وردپرس جزو راحت ترین و بهترین مسیری است که می تواند انتخاب کند. این بدان معناست که سرورهای میزبانفا برای سخت ترین فرایندها بدون از دست دادن ثبات طراحی شده اند. با نصب هاست وردپرس می توان با یک کلیک وردپرس را نصب کرد و از مزایای دیگر آن قابلیت آپدیت شدن خودکار است. از همین رو موضوع این مقاله از وب سایت میزبان جو بررسی بهترین شرکتهای ارائه دهنده هاست مخصوص وردپرس است. این شرکت برای سرورهای خود از چندین رم استفاده میکند که به صورت اشتراکی برای کاربران قابل استفاده است. همچنین از رم DDR4 با حافظه حداقل 64 گیگ استفاده شده که در کنار سیپییو نسل هشتم اینتل و هارد NVMe نهایت سرعت را برای سایت شما به ارمغان خواهد آورد. با استفاده از مجازی سازی مقدار رم بسته به پلنی که انتخاب میکنید بین ۴ تا ۱۰ گیگ قابل انتخاب و خرید است. قبل از اینکه بتوانید نیازهای خود را برای نگهداری از سایت وردپرس تشخیص دهیم، لازم است یک سری پیش نیاز را بدانیم.

با توجه به رشد بالای سیستم مدیریت محتوای وردپرس و از طرفی دیگر مشکلاتی که با افزونهها و قالبهای این سیستم در هنگام استفاده از هاستی که برای وردپرس کانفیگ نشده، نیاز ما به استفاده از هاست مخصوص وردپرس شدیدا احساس میشود. حال وضعیت مانور دادن روی این نوع هاست طوری شده که از کوچکترین تا بزرگترین شرکتهای ایرانی در حال رقابت برای کسب رتبه برای کلمات «خرید هاست وردپرس» هستند. این دقیقا به نوع کسب و کار شما مربوط می شود. چرا که وردپرس با توجه به اینکه یک سیستم مدیریت محتوای رایگان بوده و دارای بیش از هزاران افزونه و پوسته در مخزن خود است، برای اینکه بتوانید امکانات مورد نیاز را با کمک آنها راهاندازی کنید، هاست وردپرس شما باید منابع کافی را داشته باشد. به منظور بالا بردن سرعت و کیفیت خدمات در هاست وردپرس و دیگر هاستهای این شرکت، در سال ۹۸ بود که هارد کلیه سرورهای خود را از SSD به NVMe ارتقا داد تا شاهد افزایش سرعت 4 برابری در سرعت هاست باشیم. به منظور افزایش سرعت سرور برای پردازش اطلاعات نیز از CPU های هشت هستهای مخصوص سرور شرکت اینتل استفاده میکند که دارای فرکانس پایه 3.6 گیگا هرتزی هستند.

بنابراین بهتر است که از هاستی که برای وردپرس کانفیگ شده و از کلیه نرم افزارهای استفاده شده در سرور به منظور هاست بهینه برای وردپرس استفاده شده استفاده کنید. اگر دنبال هاست برای وردپرس با قیمت مناسب هستید می توانید از میزبان وردپرس هاست تهیه کنید. در انتهای نیز به بررسی راهنمای خرید هاست وردپرس پرداخته و نکاتی که باید در خرید هاست برای سایت وردپرسی بررسی کنید را با هم مرور خواهیم کرد. یکی از مباحث نام آشنا در طراحی سایت، وردپرس است. بهتر است به این نکته اشاره کنیم که در اصل همه ی هاست لینوکس و هاست ویندوز که توسط شرکت سرورکلیک ارائه میشود؛ از وردپرس پشتیبانی می کنند و به طور کلی با توجه به سرویس های مختلف با کانفینگ های متفاوتی که توسط سرورکلیک ارائه میشود، تعریف مشخصی برای WordPress Hosting وجود ندارد. نه؛ تمام چیزی که شما نیاز دارید یک هاست مبتنی بر لینوکس میباشد که از PHP و Mysql پشتیبانی کند؛ استفاده از هاست مخصوص وردپرس یک امر واجب نیست. شرکت فراسو فعالیت خودشو از سال 87 شروع کرده و بر اساس بازخوردهایی که از سوی کاربران ارائه شده در زمره چهارمین شرکت ارائه دهنده هاست مدیریت شده وردپرس قرار داره. قالب ها و افزونه های زیادی در سرویس وردپرس وجود دارد که کار را برای کاربران بسیار آسان تر کرده است.

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما