8 غذای مغذی که متخصصان تغذیه نمی خورند!

[ad_1]

برخی از مضرات تغذیه ای نیز وجود دارد. به طور کلی، آسیبی که آنها به بدن وارد می کنند، بیشتر از تأثیرات مثبت مواد مغذی موجود است.

به گزارش ریدرز دایجست، برخی از مواد مغذی مضراتی نیز دارند. به طور کلی، آسیبی که آنها به بدن وارد می کنند، بیشتر از تأثیرات مثبت مواد مغذی موجود است. اما چرا این 10 منبع غذایی را با نام های مفید می شناسید؟ مواد دیگری نیز در این محصولات وجود دارد که نباید از آنها غافل شد.

1. کره بادام زمینی کم چرب

بهتر است کره بادام زمینی پرچرب بخرید. زیرا به طور طبیعی این مغز برای بدن ما مفید است. در کره بادام زمینی کم چرب، مقادیر زیادی شکر یا شیرین کننده های مصنوعی و سایر مواد مضر برای تکمیل طعم استفاده می شود.

2. پنیر

بله شما آن را درست خواندید. در دنیای مدرن امروزی، پنیر به طور گسترده ای به عنوان منبع مهم کلسیم در نظر گرفته می شود، در حالی که پنیر دارای کالری و نمک بالایی است که می تواند منجر به چاقی و فشار خون بالا شود. اگر به دنبال کلسیم و استخوان های قوی هستید، بادام خام بخورید.

3. غذاهای منجمد

وقتی می خواهید بین آشپزی در فضای باز و داخل خانه یکی را انتخاب کنید. سپس به فکر تهیه غذای منجمد از بیرون و گرم کردن یا سرخ کردن آن در خانه باشید. وقتی مقدار زیادی آرد، نمک و مواد نگهدارنده در بدن خود دارید، احساس می کنید که این کار را با بدن خود انجام داده اید.

4. کمپوت میوه

ما عادت داریم برای کسانی که مریض هستند کمپوت میوه درست کنیم. کمپوت های میوه حاوی قند و مواد نگهدارنده بالایی هستند. از این به بعد بهتر است به جای کمپوت میوه های تازه بخرید.

5. لبنیات پاستوریزه

ما اغلب شیر پاستوریزه را مصرف می کنیم زیرا فرآیند پاستوریزاسیون اثرات هورمون های تزریق شده به گاو را از بین می برد. داروهای ضد باکتریایی که به گاوها داده می شود، اثرات هورمون ها را از بین می برند و تنها میکروب های خوب با فرآیند پاستوریزاسیون از بین می روند.

6. شیر کم چرب

شیر پرچرب سیستم عصبی بدن را متعادل می کند و ویتامین های شیر را به جای مناسب در بدن می رساند. علاوه بر این، شیر بز یا گوسفند نسبت به شیر گاو کارایی بهتری در بدن دارد.

7. توت فرنگی غیر ارگانیک

سالانه آفت کش های زیادی برای پرورش توت فرنگی خریداری و استفاده می شود. محصولات توت فرنگی در اندازه های بزرگ عجیب و غریب رشد می کنند که با مزایای توت فرنگی ارگانیک مطابقت ندارد.

8. سوپ کنسرو شده

خوشبختانه، حتی سرآشپزهای آماتور هم می توانند سوپ بپزند. بنابراین بهتر است در خانه کار کنید تا سوپ کنسرو درست کنید. سوپ های کنسرو شده سرشار از نمک هستند که می تواند منجر به انواع بیماری های قلبی عروقی و فشار خون بالا شود.

منبع: ایرنا

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما