💫 مشاوره کنکور هنر 1400 به همراه جزییات رشته ها و ضرایب

وقتی رشته ریاضی را انتخاب کنید و رتبه خوبی را در کنکور کسب کنید در انتخاب رشته دانشگاهی می توانید طیف وسیعی از رشته ها را انتخاب کنید. وقتی ظرفیت کل رشته پزشکی در تمامی دورههای روزانه، ظرفیت مازاد و پردیس بین الملل جمعا حدود 5000 نفر بیشتر نیست اما سالانه بیش از پانصد هزار نفر برای کسب رتبه برتر و قبولی در رشته تاپ پزشکی به رقابت می پردازند یعنی فقط یک درصد امکان قبولی و خارج شدن از آزمون دشوار کنکور و دهانه بسیار باریک این قیف را خواهند داشت! هر چه قدر حس راحتی و امنیت بیشتری داشته باشید، داوطلبان بیشتر از شما تأثير خواهند پذیرفت و راههای پیشنهادی مشاورکنکور را بسیار راحت تر خواهند پذیرفت و بهتر بدان عمل خواهند نمود. اگر قرار باشد این آزمون مجازی برگزار شود و بستر انواع تقلبها برای داوطلبین فراهم شود، تفاوتی در نتایج حاصلهی داوطلبین ایجاد نخواهد شد و در این صورت دیگر رقابت معنا پیدا نمیکند؛ بهخصوص که بسیاری از داوطلبان و والدینشان برگزاری کنکور ۹۹ را بهصورت مجازی درخواست کرده بودند که البته درخواستشان رد شد.

مشاور کنکور واتساپ

کنکور مشاور - چرا به مشاور تحصیلی نیازداریم؟ کلینیک مشاوره تحصیلی وی در شهر اصفهان است اما به صورت غیرحضوری به سراسر ایران مشاوره می دهد. در ادامه به معرفی شش مشاور تحصیلی برتر و دلایل موفقیت آنها می پردازیم. از آبان ماه که جدی شروع کردم، روزی چهار ساعت خواندم؛ البته باید کم کم مدت زمان درس خواندن را زیاد کنی و در اسفند باید آن را پایین بیاوری که خسته نشوی؛ من ماکزیمم ساعتی که خواندم هشت ساعت بود، ولی بچههایی هم داشتیم که 16 ساعت در روز درس میخواندند و آنها هم رتبهشان خوب شد. هر چند همه او را شخصی بزرگ می دانند، ولی او نقاشی ایران را خراب کرد، او به فرانسه و ایتالیا رفته بود تا از آنها نقاشی و پرسپکتیو را یاد بگیرد. اگر در درس فیزیک سطح بالایی ندارید و در مفاهیم ابتدایی فیزیک مشکل دارید، به شما کتاب سیر تا پیاز گاج که از بهترین منابع کنکور ریاضی 1401 در درس فیزیک است را پیشنهاد می کنیم. دسته ای از داوطلبان آن هایی هستند که در کنکور تجربی آن سال شرکت کرده اند و علاقه دارند قبل از اعلام نتایج نهایی کنکور، پاسخ های خودشان را با پاسخنامه ای که سازمان سنجش اعلام می کند مقایسه نمایند تا درصدی را که در هر درس به دست آورده اند محاسبه کنند.

پرونده:Mohammad Ali Inanloo.jpg - ویکیپدیا، دانشنامهٔ class="lazyload lazyblur-up" آزاد ضمناً خواهشمندیم مطالبه حق انتخاب دفترچه سؤالات برای داوطلبان نظام قدیم که طی نامهای رسمی به رئیس محترم شورای سنجش و آموزش تقدیم شده است نیز بررسی شود. نحوه طراحی سوالات کنکور 1400 ، در تمام دروس رشته تجربی، ریاضی و انسانی تغییرات تقریبا در همین حد بوده اما باز هم تاکید می کنیم داوطلبان هر نظام آموزشی از منابع (کتاب یا فیلم آموزشی) ویژه خودشون استفاده کنند و به ویژه داوطلبان نظام جدید صرفا به استفاده از منابع نظام قدیم اکتفا نکنند. در سال قبل در شماره 5 مبحث حذف و انواع آن بررسی شده بود اما در کتاب جدید تنها چند نمونه از حذف معنایی و لغوی را از دانش آموز خواسته است. فیزیک تجربی نیز تغییر با اهمیتی نداشته گرچه فصل برادر سال دهم در گذشته حذف شده است اما به دلیل اهمیت این فصل در فصول آینده مثل حرکت شناسی بهتر است مطالعه گردد. کدوم دروس کنکور تغییر کردند ؟ در برخی دروس حذفیاتی صورت گرفته است اما با توجه به اینکه در کنکور سال 98 سوالاتی از حذفیات سالهای گذشته آمده بود پس توصیه میشود حذفیات را نیز مطالعه کنید.

به این معنا که باید بدانید در صورت قبولی و پذیرش در رشته های مختلف معرفی شده در این گروه آزمایشی، در آینده چه مشاغلی در انتظار شماست. اگر شما از آن دسته معدل داغونهایی هستید که حتی نمیتوانید با سوابق تحصیلی در پذیرش بدون آزمون شرکت کنید و با امید و تلاش فراوان سعی در جبران با شرکت در آزمون سراسری را دارید تاثیر منفی معدل ممکن است حاصل زحمات شما را خنثی کند؛ بنابراین سعی کنید از حق اعتراض خود غافل نشوید که حتما تاثیر گذار خواهد بود. آن دسته از داوطلبان که پس از اتمام مراحل ثبت نام خویش متوجه وجود اشتباهاتی در فرم ثبت نام خود شدند، می توانند در بازه ثبت نام مجددا به سایت سنجش مراجعه کرده و اطلاعات خود را ویرایش نمایند برای اطلاع از جزئیات ویرایش ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ مطالعه مقاله زیر توصیه می شود. همانگونه که آگاه هستید، مجلس در حال بررسی پیشنویس طرحی برای شیوه جدید سنجش و پذیرش دانشجو است و احتمالاً سال 99 آخرین سال برگزاری کنکور به شیوه فعلی خواهد بود، بنابراین مقتضی است شورای سنجش و پذیرش دانشجو در این یک سال باقیمانده از قانون فعلی، از هر گونه تصمیم تنشزا و حساسیتبرانگیز مانند تأثیر قطعی معدل (به هر میزان) که باعث درگیری مجدد مجلس با این موضوعات خواهد شد جلوگیری به عمل آورد و کنکور 1400 نیز مانند سال قبل با تأثیر مثبت معدل برگزار شود.

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما
تمامی محتوای این وب‌سایت توسط هوش مصنوعی تولید می‌شود و هدف ما ترویج یا تشویق به استفاده از آن نیست، بلکه به‌کارگیری برای مطالعه و بررسی مطالبی است که قابلیت ارائه دارد.