💫 مبانی و اصول برنامه ریزی ( کنکوری) – ویژگی های یک برنامه ریزی صحیح

در این کتاب مطالب درسی کتاب های دهم و یازدهم و دوازدهم که به شکل پراکنده وجود داشتند، جمع آوری شده است. جلد اول کتاب ریاضیات جامع کنکور تجربی بر اساس ۱۱ فصل و به صورت موضوع و زیر موضوعهای مختلف به نگارش درآمده که تعداد آنها ۴۲ موضوع و ۱۰۲ زیر موضوع میباشد. تعداد ضربات یک فوتبالیست به دروازه اهمیت ندارد بلکه توپی که به گل تبدیل می شود با ارزش است. لازم به ذکر است که درس نامه های کتاب به دلیل خلاصه بودن و تعداد کم مثال های تشریحی، به تنهایی نمی تواند منبع اصلی شما برای آموزش باشد؛ ولی این کتاب به دلیل تنوع تستی بالایی که دارد، می تواند برای شما منبع تستی مطمئنی باشد. داشتن برنامه ریزی یکی از اصول مهمی است که دانش آموزان مشغول به تحصیل به آن نیازمند هستند. زیرا امر مشاوره تحصیلی فقط برنامه ریزی خالی نیست، بلکه مشاور خوب با شناخت صحیح و دقیق از دروستان برای شما برنامه ریزی خواهد کرد و برنامه را با در نظر گرفتن سختی و آسانی صحیحی از دروس خواهد چید. این تصویرا که همش شوخیه خواهرشوهرا اگه برادرشونو واقعا دوست داشته باشن سعی میکنن یه جوری شرایطرو تنظیم کنن که توی زندگیه برادرشون مشکلی پیش نیاد چون اگه زن داداشو ناراحت کنیم مرتب غر این جریانو به برادرمون میزنه و اوقاتشون تلخ میشه پس بهتره اگه خواهر شوهریم مراعات زندگی برادرمونو بکنیم مگه اینکه واقعا یه جاهایی تقصیر از سمت برادر باشه که اون موقع مشکلو باید با خودش مطرح کنیم نه اینکه تلافی رو سر زن بیچاره در بیاریم دخترای من با عروسم خیلی مهربون هستن تک عروسه وخیلی هم برادرشونو دوست دارن خداروشکر بچه هام اصلا حسادت نمیکنن و همدیگرو خیلی دوست دارن خداکنه تا اخر همینطور بمونن بچه ها خدایی جار ی من خیلی خوبه خیلی هم آرومه خیلی خانمه، هر چقدر هم مادر شو شو جان و خواهرشوهرم اینو اذیت میکنن صداش در نمیاد میترسم از روزی که جاریم یهو منفجر بشه دیگه مادرشوهرو خواهرشوهر نمیشناسه من فقط دوتا خواهر شوهر دارم.

درس ریاضی جزء دروسی است که قسمت اصلی یادگیری آن سر کلاس و به وسیله تدریس معلم انجام می شود. این کتاب با 848 صفحه، دارای 2440 عدد تست هست که رویکردی کاملا کنکوری دارد و می توان به عنوان یک کتاب مکمل از آن استفاده کرد. جلد اول شامل درسنامه و 3406 عدد تست هست و در جلد دوم، به تست ها به صورت تشریحی پاسخ داده شده است. در جلد دوم این کتاب که شامل پاسخنامه می باشد، تمامی تست ها به صورت تشریحی پاسخ داده شده اند و برای برخی از سوالات، راه حل های متفاوت دیگری نیز در نظر گرفته شده تا به رشد ذهنی دانش آموزان برای یادگیری این درس، کمک شود.2- کتاب ریاضی جامع تجربی نردبام خیلی سبز: این کتاب در مجموع کتابی با حجمی مناسب و کاملا معقول است. این کتاب مجموع دو کتاب ریاضیات پایه و دوازدهم خیلی سبز هست و در دو جلد به چاب رسیده است که رویکردی کاملا تستی، همسو با کتاب درسی دارد و برای موفقیت در آزمون های آزمایشی و کنکور تهیه شده است.

مشاور کنکور سیب ترش نی نی سایت

علاوه بر این، برای پیمودن هر مسیر دشواری، داشتن یک راهنمای دلسوز و یک دوست باتجربه که قبلا همین مسیر را با موفقیت طی کرده است بسیار مفید خواهد بود. کربوهیدرات ها باعث افزایش ترشح سروتونین می شوند برای تامین این ماده آرام بخش باید کربوهیدرات های مرکب که سرعت کمتری در هضم دارند مانند: نان، پاستا، جو و غلات سبوس دار مصرف کرد. در جلد اول، هر فصل به چند درس تقسیم شده است که درسنامه آنها حجم کمی دارند و اکثرا حاوی چند مثال تشریحی برای درک بیشتر موضوع هستند. این کتاب دارای 3000 تست شناسنامه دار، 703 سوال کنکور منطبق با کتاب های درسی نظام جدید، 1123 تست از آزمون های کانون، 1174 سوال طراحی شده از کتاب درسی، 117 بسته مطالعاتی شامل یک درس نامه و چند پیمانه سوال، 187 پیمانه 20 سوالی و 10 سوالی برای مدیریت زمان، 230 سوال ویژه برای دانش آموزان برتر می باشد که می توانید متناسب با نیاز و سطح خود به حل سوالات مورد نظر بپردازید. در ادامه تست های مرتبط با آن مطلب با ترتیب ساده به سخت برای شما تهیه شده است تا بتوانید با اعتماد به نفس مناسبی، به سراغ سوالات بروید و روی مشاور کنکور نامدار درس مسلط شوید.

مشاور کنکور در اصفهان

۱۲۰ پیمانه که ۸۰ مورد آن بیست سؤالی و ۴۰ مورد آن ده سؤالی است نیز در این کتاب عنوان شدهاند. میگویند که هدفشان ازاین کار این است که مثلا استرس دانشآموزان کم بشود درحالی که در عمل به هدف نمیرسند. آنچه بهترین مشاوره تحصیلی در زاهدان انجام میدهد ، ابتدا کار کردن بر روی این احساس شکست محصلان زاهدانی و همچنین در گام بعدی توجه به اشتباهات داوطلب که صورت پذیرفته است و در این مرحله باید انجام دهد می باشد. اگر بخواهید تستها را یکجا رفعاشکال کنید، نهتنها به خاطرتان نمیماند که اشکال کجا بود، خلاقیت حلمسئله را هم از دست میدهید. خیلی از داوطلبان انتخاب رشته را صرفاً پر کردن یک لیست میدانند که به ترتیب رشتههای پرطرفدار پر خواهد شد. این کتاب در دو جلد تهیه شده است که جلد اول آن دارای مطالب ریاضیات دهم، یازدهم و دوازدهم رشته تجربی می باشد. هم چنین برای یادگیری مفهومی و عمیق این درس، ما به شما توصیه می کنیم (مخصوصا برای دانش آموزانی که مفهوم مباحث را یاد نمی گیرند و از ابتدای کار سراغ حل تمرین و تست می روند) متن کتاب درسی را حتما مطالعه کرده و تمام تمرینات آن را حل کنید.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مشاور کنکور کرمانشاه لطفا از صفحه ما بخواهید.

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما