⭐بهترین مشاوره کنکور انسانی چگونه است؟

در پایان هفته نیز روزی را برای جبران مطالعه دروسی که به هر دلیلی نتوانسته اید، آن را در طول هفته بخوانید، اختصاص دهید. مثلا می توانید پایان هفته را برای انجام این کار انتخاب کنید. زمان مطالعه هفتگی را واقع بینانه انتخاب نمایید زیرا اگر مثلا قبلا روزانه 3 ساعت مطالعه می کردید و هنگام برنامه ریزی برای 8 ساعت مطالعه برنامه ریزی کنید، قطعا با مشکل مواجه خواهید شد. من این وسواسو دارم تو پوششی که میزنم دوباره میخوام تمام تست های نزده دفعه قبلی ر بزنم بعدشما گفتید پوششی دو یا ۳مرحله قبل خب وقتی میریم بخش ۴ اون ۲ یا ۳ مرحله ر باهم انجام بدم یا نه یکی ر یبار انجام بدم مثلا مرحله ۱ بعد روز بعد مرحله پوششی ۲ و در مورد نزده ها پوششی هم بگید لطفا که کی بزنم تا تمام تست های اون بخش زده بشه ؟ جمعیت فراوان متقاضیان قبولی در رشته های تاپ انسانی اهمیت داشتن مشاور کنکور انسانی را دو چندان می کند. این روش یکی از متداول ترین، سریع ترین و کارآمد ترین شیوه های مطالعه کنکور می باشد که راندمان بالایی هم دارد. سوالات و اشکالاتی که تنها یک مشاور تحصیلی با تجربه می تواند پاسخگو باشد از طرفی هزینه های مشاوره تحصیلی حضوری از رفتن به یک کلاس کنکور خصوصی هم شاید بیشتر شود اما در مشاوره تحصیلی رایگان این امکانات به رایگان در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

مشاور کنکور سیامک انصاری

بزارین بازم بیشتر براتون بگم چون به نظرم با این همه حجم تبلیغات موسسه های مختلف باید خیلی چیز ها رو توضیح بدم ! شرکت در کنکور انسانی با دیپلم تجربی یا ریاضی امکان پذیر است. به عنوان مثال، اگر شما داوطلب رشته علوم تجربی هستید و قرار است 35 ساعت در هفته مطالعه داشته باشید (روزانه 5 ساعت)، 10 تا 11 ساعت را به درس زیست شناسی، 3 تا 4 ساعت را به درس ریاضی، 4 تا 5 ساعت را به درس فیزیک، 4 تا 5 ساعت را به درس شیمی، حدودا 4 ساعت را به درس ادبیات، 2 تا 3 ساعت را به درس عربی، 2 تا 3 ساعت را به زبان انگلیسی و حدودا 3 ساعت را به درس دین و زندگی اختصاص دهید. ممکن است شما آموزش قوی تری نیاز داشته باشید و یا برعکس در سطحی هستید که به تست های بیشتر و قوی تر احتیاج دارید.

مشاور کنکور یخچالیان

مثال ها، مطالب فرعی، توضیحات اضافی، محتویات بیشتر بخوانیم یا مطالعه بیشتر و… در نتیجه نیازی به صرف زمان زیادی برای یادآوری این محتویات نخواهد بود. سوالات تستی، نکات مفهومی و ترکیبی بسیار زیادی در بطن خود دارد که می توان با حل نمودن سوال و حتی مراجعه به پاسخنامه تشریحی آن، نکات مهم و ارزشمندی را جهت یادگیری هر چه بهتر محتویات درسی به دست آورد. افرادی که در این زمان، اقدام به پیش خوانی دروس دوازدهم و مرور مطالب درسی پایه یازدهم می کنند، در قیاس با کسانی که تابستان را به استراحت و تفریح مطلق گذرانده اند، ذهنی آماده تر و انگیزه ای والاتر دارند. عده ای دیگر نیز سنگ بنای توصیه را بر پیش خوانی دروس دوازدهم می گذارند اما در عمل چه کار باید کرد؟ مراجعه به تست های هر مبحث درسی، حداکثر تا 24 ساعت پس از مطالعه آن بخش، یکی از مهم ترین توصیه های مشاوران کنکور در این زمینه است. در انجام خلاصه نویسی می بایست، پس از مطالعه دقیق و خط به خط کتاب درسی، مهم ترین نکات کلیدی و کاربردی مبحث مورد نظر را در جایی یادداشت نمود. حاشیه نویسی یک روش مناسب برای درک عمیق مطالب و خواندن کتب درسی نیست ولی می تواند برای یادگیری مطالب و نکاتی که از اهمیت چندانی برخوردار نیستند اما خواندن آن ها الزامی است مورد استفاده قرار گیرد.

اینکه لیسانس کامپیوتر دارید خیلی خوبه برای ورودی دیگه شرط و شروط و محدودیت ندارید استعداد حرف اول رو میزنه بعد علاقه اگر توخودتون این توان رو میبینید که میتونید استمرار داشته باشید و گنجایش و توان درک شما تو این رشته از لحاظ تسلط آزمونش رو شرکت کنید کاری به سن و سالتون نداشته باشید . تمامی این موارد در کنار هم می تواند تاثیر شگرفی در آماده سازی شما برای شرکت در آزمون سراسری داشته باشد. استفاده از جدول های دستی، نمودار و سایر مواردی که به تفهیم بهتر نکات کنکور کمک می کند نیز در انجام حاشیه نویسی می تواند مفید باشد. در گام سوم مشاوره کنکور انسانی پس از بودجهبندی و تهیه منابع باید سراغ برنامه ریزی بروید. در کنار آموزش ها و دادن انگیزه ، هر روز آخرین اخبار در مورد کنکور سراسری و دانشگاه ها را نیز با ذکر منبع معتبر در کانال قرار میدهیم. چرا مشاوره رایگان کنکور؟ گاهی اوقات دانش آموزان و داوطلبان کنکوری با شنیدن جمله مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید ممکن است اینگونه تصور نمایند که شاید این خدمات از کیفیت پایینی برخوردار باشند. اطلاعیه: به علت بالا رفتن حجم کاری، افتخار مشاوره تحصیلی کنکور انسانی در شیراز، مشهد، اصفهان، تهران که پیشتر به صورت حضوری انجام میشد را نداریم و دانش آموزان عزیز این شهر ها هم میتوانند در طرح مشاوره سالیانه کوچینگ دکتر معین الدین که به صورت آنلاین برگزار میشود ثبت نام نمایند.

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما