گفتگو با قهرمان پیوستگی نیمسال اول (تجربی) مبینا کریمی

از همان ابتدا فهمیدم که تو هم یک کنکوری هستی که به دنبال راه حل موفقیت در زندگینامه و روش درس خواندن رستگار رحمانی میگردی. برای همین هم دنبال رستگار میگردی. این در صورتی است که روش مطالعه دروس مختلف با هم متفاوت است. باید یادتون باشه هدف شما در این مرحله این است که روش حل و نکات تست ها رو یاد بگیرید و حتی اگر همه تست های آموزشی رو غلط جواب دادید یا اصلا نتونستید حل کنید نا امید نباشید چون شما هنوز در حال یادگیری هستید و طبیعیه که نتونید خیلی از تست ها رو الان حل کنید. همانگونه که ادبیات و دین و زندگی را میخوانند، فیزیک یا شیمی و ریاضی را هم مطالعه میکنند. من با برنامه 50 روزه شروع کردم زیستو چون سعی کردم بیشتر تست بزنم به جز گیاهی های دهم یازدهم پایع رو دارم تموم می کنم دوازدهم شروع نکردم.ریاضی فصلایی مهم رو تست زدم اما فقط تست زدم پوشش نزدم شیمی مبحث استو رو بستم فیزیک دوسه تا فصلو بستم عمومی هارو هم یه جورایی پایه پایه بستم …

مشاور کنکور رایگان نی نی سایت

مشاوره رایگان class= آزمونایی که برگزار شده خیلی عقب افتادم.ازمون این هفته سعی کردم برسم فیزیک و شیمی و ریاصی عالی بود ولی زیست تو تستا خیلی ضعیفم و عمومیا مخصوصا دینی هم خیلی بدم. الان همه چیز فرق کرده، شرایط جامعه ، شرایط کنکور و خیلی چیز های دیگه. «خبرگزاری دانشجو» – اگر به جای مسئولان کشور بودید برای گسترش هنر در جامعه چه می کردید؟ رستگار رحمانی با کسب رتبه یک در دو کنکور تجربی و زبان سال 88 به اسطوره موفقیت در کنکور تبدیل شد. چون او یک فرد بسیار موفق است و فکر میکنی حرف ها و پیشنهاد های وروش درس خواندن رستگار برای تو هم مفیده. اینکه منابع جامع باشند و برای آمادگی در کنکور نیز اثر بخش، بسیار مهم است. پس با داشتن برنامه ریزی مناسب و نحوه صحیح مطالعه دروس و در دسترس داشتن منابع مفید می توان به هدف دست یافت. پس باید میومدیم تا با اختیار و ارادمون مسیر درست رو پیدا کنیم. رستگار در سال 82 تا 85 از درس و دانشگاه دور بوده و سال 85 در کنکور ریاضی شرکت کرده و عجیب است که رتبه دو رقمی منطقه را آورده است!

مشاور کنکور شیراز

در بخش خدمات مشاوره ای کنکور با شرکت در طرح های کلاس مشاوره نیز میتوانید از طرح درس 50 روزه استفاده کنید. در سال کنکور رستگار، خودش تصمیم گرفته است در آزمون های آزمایشی دوره ای شرکت کند و همیشه هم تراز بالا و درصد های فوق العاده ای در این آزمون ها داشته است. حالا تو این مسیر ناشناخته راه میفتید و با چندین اتفاق و دو راهی روبرو میشید که نمی تویند تصمیم درستی برای انتخاب بگیرید، در حالیکه روز داره تمام میشه و شما هنوز نرسیدید. من سعی میکنم در این گفتار که فایل صوتی آن منتشر شده و من آن را بصورت نوشتاری درآوردم به بخش زیادی از سوالات منتخب داوطلبین عزیز درباره انتخاب رشته کنکور سراسری پاسخ بدم. در این مقاله به صحبت درباره رستگار رحمانی و روش درس خواندن او میپردازیم. اول از همه باید بهت بگم که پیدا کردن روش ها و تکنیک های کنکوری رستگار قرار نیست تو رو به موفقیت برسونه. خیلی هاشون جزو رشته های مهندسی،پزشکی و پیراپزشکی هستند و از لحاظ علم کنکوری در سطح بالایی به سر می برند والدین و دانش آموزهایی که می خواهند با رزومه مشاورها آشنا شوند حتما با خط ثابت همین سایت تماس بگیرند تا به صورت کامل براشون توضیح داده شود.

مشاور کنکور مهسا خانی

در دوره اول همه دروس سال های اول دبیرستان تا پیش دانشگاهی را خواندم و تست زدم و در دوره دوم که بعد از عید شروع میشد ، مرور و تست زنی دوباره پیش دانشگاهی و پایه سوم دبیرستان را شروع کردم. بله مجبور شدم دوباره آزمون دهم هرچند که یک ماه و نیم گذشته بود و آمادگی اولیه را نداشتم اما درصد هایم بهتر از کنکور شد و درس هایی را که صد در صد نزده بودم اینبار صد زدم. برای برنامه ریزی کنکور نیاز به یک طرح درس داریم.طرح درس به معنی برنامه ریزی کوتاه مدت یک یا دو هفته ای است. رک و راست باید بهت بگم پیدا کردن درصد های کنکور رستگار رحمانی یا اصلا دیدن کارنامه رتبه اول کنکور تجربی 88 به درد تو نمیخوره. یا دروس عمومی را مهم میدانند و سعی در این دارند که آن دروس را قویتر کنند یا دروس اختصاصی.

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما