omdebegirbanner

کشف راز سرعت عجیب و غریب ویروسی

[ad_1]

روآرو- ازاوخرال ۲۰۱۹ که ویروس‌ویروس جدید در کشور شناسایی شد، این به سرعت در سراسر جهان را در و یونهلیون‌ها انسان را به کام مرگ بفرستد. این موفقیت شگفت انگیز باعث ایجاد یک بابلیت عجیب در این ویروس می شود. گفت: داخل نمی شوم.

به بهارش فرارو رو نانشمندان جدول زمانی همه‌گیری کوید -۱۹ ۱۹ا با یک سری از فاجعه‌بار مشخص کرده اند. ای فزاینده‌ای از حمله‌ای که توسط یای تازه‌یافته‌شده پاتوژن، نندانند دلتا و اومیکرون، در سراسر جهان می‌شوند. برای ارتباط با SARS-CoV-2، در فیس‌بوک با ما بپیوندید. چه واقعه، چیزی که «کروناویروس جدید» را بسیار مهیب می‌کند،، سرعت سرعت دیادی را به نظر می‌رسد که جدید شکم می‌گیرند.

گفت: انتظار داریم. دوچن طرنشاطرنشان می‌کند که ًلاً ویروس‌ها با سرعت نسبتاً ثابتی جهش بندند و شاید یک سال یا بیشتر طول بکشد تا یک نوع جدید ظ هراهر هر. اما به نظر که کرون بها به چنین نان بندی ثابتی پایبند می بندد. او گفت:

در یک مطالعه ، ، ، و رارانش به دنبال این بودند که بررسی کردند که در این جهش شتاب گرفته ویروس از کجا نشأت می‌گیرد. آرا داده‌های توالی ژنوم SARS-CoV-2 را تجزیه و تحلیل کردند و یل کردند بررسی بررسی بررسی بررسی ی ی یای نگران (VOC ها ؛ بدخیم‌ترین مضرترین گونه) ممکن است با تغییر نرخ گزینی یگزینی یگزینی. سرعتی که در آن جهش های جدید کد کد ژنتیکی توژناتوژن ایجاد د. AR گفته نان، نرخ یگزینیگزینی اولیه SARS-CoV-2 نشان می‌دهد که تقریباً ً جهش جهش هر هاه ایجاد د. اما VOC ها جانور متفاوتی هستند، با انواع مختلفی مانند آلفا، بتا، گاما و دلتا که جهش های متعددی را در بازه های نسبتا کوتاهی به دست می آورند، که هر کدام از آنها می توانند مواردی مانند مسری بودن انواع، تکثیر، سطح تناسبام و .. تغییر دهنده.

Ocan در هاله خود که به سرپرستی نان تی، بیو نفورمانفورماتیک در موسسه دوهرتی نج انجام می شود توضیح می‌دهند ««: . » ‌ گفته این تیم، زاز جهش سریع VOC‌ ها یک پدیده بتابت و وماوم نیست، که چیزی است به نظر می‌رسد به طور کمی کمی ز ز ز ز ز ع ع م م ق ق ق ق. این تیم در هاله خود می‌نویسد « «:

ارزیابی نرخ نشینی نشینی حدود رار بیشتر از نرخ ارزیابی پس‌زمینه برای SARS-CoV-2 یاد به کوتاهی چهار هفته برای نوع بتا و شش بر یای نوع نوعلتا. جهش ایرایر انواع بیشتر طول می‌کشد و می‌شود نوع گاما در طول ۱۷ هفته مامل، در یالی که فلفا به ۱۴ هفته نان برای نیامل نیاز دارد. دکتر میافزایند یند اما در مورد اینكه اینها در انفجارهای جهش اصلاً رخ می‌دهند، كاملاً نیستیم نیستیم.

آن چیزی که ظهور VOC‌ها احتمالاً توسط انتخاب طبیعی انجام م. ایرایر عوامل مرتبط اند شامل جمعیت در جمعیت‌های واکسینه نشده باشد – ممکن است ویروس قا قادر به گسترش و ماملی آسان‌تر کند – یای پایدا در نند م م . SARS-CoV-2، SARS-CoV-2، SARS-CoV-2، SARS-CoV-2، SARS-CoV-2، SARS-CoV-2 انجام این کار ممکن است به فرصت یا فرصتی برای بررسی روند بعدی ویروس را انجام دهد.

نشریه به نشریه Sydney Morning Herald او گفت، من مطمئن نیستم که در مورد چه چیزی صحبت می کنم، اما مطمئن نیستم که در مورد چه چیزی صحبت می کنم، اما مطمئن نیستم که در مورد چه چیزی صحبت می کنم. یافته های این نشریه نشریه زیست شناسی مولکولی و تکامل به چاپ رسیده است.

منبع: sciencealert

ترجمه: جرفی جرفی فرارو

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما